88 krugova, najbolji krug 222.548 mph, podigao se i vetar, izgleda da je to to za danas.
@Miki - kad sam bio klinac, moji drugari se lozili na Zvezdu i Partizan a ja na Meklaren. I kazu oni meni, kako mozes to da gledas, samo se vozaju u krug, nikad nigde ne stignu? Jebiga, mogu.
U sustini Indi nije mnogo drugaciji od bilo koje kruzne trke, ovo je najmanje oval medju svim ovalima, i prakticno vozi kao Monca nekad davno pre nego sto su je ispresecali sa sikanama.
U odnosu na tipicne ovale Indi je mnogo uzi, i sa krivinama bez nekog narocitog nagiba tako da je tehnika voznje slicna onoj na koju je Alonso navikao. Ono sto je tu izazov je konstantna velika brzina sto zahteva jako veliku preciznost od vozaca, ne sme biti naglih cimanja volanom. Takodje, blizina zidova poput Monaka, samo sto su ovde brzine (u kvalifikacijama) 380+ km/h za razliku od Monaka, sto nije za svakog - onomad Alen Dzons dosao, odvezao 5 krugova, parkirao bolid, i otisao pravo na aerodrom.
(Takodje netipican oval je i Pokono sa tri potpuno razlicite krivine, ali je on toliko sirok da je stil voznje potpuno drugaciji i slicniji standardnim ovalima.)
Ako ces godisnje da pogledas samo jednu ovalnu trku, onda preporucujem upravo Indi.
@Ray - Finiks se vratio na kalendar prosle godine nakon dobrih 10 godina pauze, i obe dosadasnje povratnicke trke su bile sranje. Staza je u medjuvremenu dok Indikar tu nije vozio preradjena i prilagodjena za Naskar i ovi bolidi ne voze dobro na njoj, imaju suvise "gripa" a osetljivi su na turbulentan vazduh, prakticno pate od istih problema kao F1 bolidi zbog kojih imaju problema sa preticanjem. Trke na drugim ovalima su bolje - vidi Teksas proslogodisnji na primer. Navodno, ovo bi trebalo da bude reseno sa novim aeropaketom naredne godine, videcemo da li ce uspeti ili ne.