Jump to content


Photo
- - - - -

Monopol u 21. veku


  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#91 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 20 April 2017 - 00:53

Ne bas tako, vise kao "kupili ste parce papira, jako koristan, ako nam se svidite, mozda ce te i stici gde ste krenuli, a ako ne mozda cemo i malo da vas bijemo za sve pare koje ste platili, u svakom slucaju moze da posluzi ko maramica da obrisete krv iz nosa".

U svakom slucaju, avio kompanijama je dozvoljeno nesto sto se u drugim industrijama sankcionise.


Ne zezam se, stvarno mislim da si u pravu, ali eto, proveri josh jednom da negde onim slovima shto ni sa naocharima ne vidish shta pishe ipak ne stoji "kompanija zadrzava pravo da ...." jer mi je sumnjivo da je samo njima dozvoljeno.
  • 0

#92 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 20 April 2017 - 01:32

Ne zezam se, stvarno mislim da si u pravu, ali eto, proveri josh jednom da negde onim slovima shto ni sa naocharima ne vidish shta pishe ipak ne stoji "kompanija zadrzava pravo da ...." jer mi je sumnjivo da je samo njima dozvoljeno.

Potpuno sam sigurna da negde imaju nesto sitnim slovima, nisu oni bas budale, a i advokati sigurno svaki uzima million godisnje. To ih i dalje nece zastiti ako Biro nakon sve ove medijske paznje krene da zagleda u njihove procese. Kad kazem njihove mislim generalno na avio kompanije.

Poenta da su u zadnjih par godina malo postali bahati od kako su se grupisali pa bi bilo red da se regulisu. Do sada su im sve nove naplate i ogranicenja prolazili kao safety issues, medjutim ovo je cista komercijala na racun putnika.

I ovo sto sam ja onako laicki kao korisnik usluga navela kao predlog je potpuno izvodljivo i ne kosta mnogo a stiti korisnike.

Za sada su sami povecali kompenzaciju, United je obecao promenu da nece biti "skidanja sa aviona" i da nece uzimati sedista za svoje ljude.

Po meni ono sto treba promeniti je da postoji kategorija karata koje su overbooked pri kupovini, tako da ljudi znaju da kupuju sa rizikom, pa barem imaju izbor.

Ovako je potpuno besmisleno, kupis kartu recimo kad je na najvisoj ceni, jer ti treba i oni random te izaberu da si medju zadnjim checkiranim i putujes sam. Ili si na konekciji pa si stigao medju zadnjima ....

 

Po meni to je isto kao da ti proizvodjac nekih proizvoda kaze da ima 10% fals robe i da je na tebi rizik kad je kupis - taknuto maknuto


  • 0

#93 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 20 April 2017 - 04:32

Jednostavno ne treba leteti, ko ih sisa. Kupis lepo Cesnu, i svojim avionom, gde te je volja. Kakvi bre fazoni, check-in, ili ovo ono. Lepo svojim avionom, ides gde hoces, Mozes cak i do Mexico da odes, tamo je sve djabe.


  • 1

#94 GlennGould

GlennGould
  • Members
  • 5,994 posts

Posted 22 April 2017 - 09:26

@angelia

Iznosiš masu nekih polu istina ovde i mistifikuješ vrlo jednostavni "problem".

Kada si na CNT već si (sa sve prtljagom) chekirana za conecting flight. Naravno da se radi protekcija FF & onih koji su platili punu cenu karte. Nemaju pravo da rade šta hoće. Ugovor je da te transportuju iz tačke A do tačke B i to je jedina njihova obaveza - pa te i nosili na rukama. Za sve ostale detalje postoji kompenzacija koja je ovde u EU rigorozno precizna: kašnjenje/izgubljeni prtljag/overbooking/downgrade...


:
Prtljag se deli na transport putnički/cargo. Maximalna težina dozvoljena za chekirani putnički je prvenstveno vezana za hendlovanje; možeš više, ali to se ugovara posebno i ide na cargo (u isti avion). U težini koja je određena je automatski ugrađen i putnički ručni prtljag -zato ga i limitiraju; sve što ide na hold je izmereno. Totalna tonaža se određuje zbirom cargo+hold+putnici(ručni već ukalkulisan)+gorivo; balans nema veze sa individualnom težinom čekiranog prtljaga. I da, i treba da te deru za svaki kg viška :) znajući da imaš uvek mogućnost da kupiš dodatne franšize preko interneta (jeftinije) ili iskoristiš cargo opciju...

itd.

Edited by GlennGould, 22 April 2017 - 09:29.

  • 0

#95 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 22 April 2017 - 16:16

@angelia

Iznosiš masu nekih polu istina ovde i mistifikuješ vrlo jednostavni "problem".

 

Sorry, ne znam na sta mislis. Slucaj Dao je prenesen bas tako, da je bio na konekciji iz CA, i da je kompjuter random izabarao jer je bio medju zadnjim checkiranim. Ne znam sta je tu mistifikovano.

Izmedju ostalog bilo je brdo textova o dogadjaju i objasnjenja kako avio kompanije biraju "volontere" 


  • 0

#96 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 23 April 2017 - 06:16

AA


  • 0

#97 Slaven

Slaven
  • Banned
  • 18,018 posts

Posted 23 April 2017 - 07:27

AA

 

 

desava se.  

 

reakcija tipa iz avio kompanije .. koji sluzi kao osiguranje (ili je stjuart da ne kazem stjuardesa) je toliko neprimjerena

da bih se slozio s Glennom kako je to u EU gotovo pa nemoguce (iako nikad ne reci nikad).

 

ali kad mu je na kraju onaj veliki stao ispred .. usrao se ko grlica  :lol+:

 

no ovo sve upucuje na reformu .. jer kupnja zrakoplovne karte nije "kladionica" pri cemu ce se netko prema putnicima

odnositi kao dostava dokumenata iz doba Pony-Expressa.


  • 0

#98 ras kass

ras kass
  • Members
  • 7,285 posts

Posted 26 April 2017 - 16:08

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2017&mm=04&dd=25&nav_id=1253859

 

Pa ti daj radnicima da odlucuju.


  • 0

#99 cmix909

cmix909
  • Members
  • 776 posts

Posted 01 June 2017 - 23:02

Ne tako davne...  Ne vredi objasnjavanje, logika, nista... samo vadi i cuti!...

Na aerodromu u Hong Kongu ovom putniku iz lepog pakovanja gramofonske zvucnice otese ubojiti 'krstasti odvijac' za montazu –  bezbednjak nije ni cuo za rec turntable. No cim je Lufthanzin avion zamakao iza brda, stjuardese krenuse da dele celicne nozeve i viljuske dostojne ugostiteljskih objekata na Ibarskoj magistrali. 

 

Attached File  Srafciger.jpg   207.79KB   1 downloads


  • 2