Ne zezam se, stvarno mislim da si u pravu, ali eto, proveri josh jednom da negde onim slovima shto ni sa naocharima ne vidish shta pishe ipak ne stoji "kompanija zadrzava pravo da ...." jer mi je sumnjivo da je samo njima dozvoljeno.
Potpuno sam sigurna da negde imaju nesto sitnim slovima, nisu oni bas budale, a i advokati sigurno svaki uzima million godisnje. To ih i dalje nece zastiti ako Biro nakon sve ove medijske paznje krene da zagleda u njihove procese. Kad kazem njihove mislim generalno na avio kompanije.
Poenta da su u zadnjih par godina malo postali bahati od kako su se grupisali pa bi bilo red da se regulisu. Do sada su im sve nove naplate i ogranicenja prolazili kao safety issues, medjutim ovo je cista komercijala na racun putnika.
I ovo sto sam ja onako laicki kao korisnik usluga navela kao predlog je potpuno izvodljivo i ne kosta mnogo a stiti korisnike.
Za sada su sami povecali kompenzaciju, United je obecao promenu da nece biti "skidanja sa aviona" i da nece uzimati sedista za svoje ljude.
Po meni ono sto treba promeniti je da postoji kategorija karata koje su overbooked pri kupovini, tako da ljudi znaju da kupuju sa rizikom, pa barem imaju izbor.
Ovako je potpuno besmisleno, kupis kartu recimo kad je na najvisoj ceni, jer ti treba i oni random te izaberu da si medju zadnjim checkiranim i putujes sam. Ili si na konekciji pa si stigao medju zadnjima ....
Po meni to je isto kao da ti proizvodjac nekih proizvoda kaze da ima 10% fals robe i da je na tebi rizik kad je kupis - taknuto maknuto