Dajte ideju.
Ti bi cak mogla i da promenis ime.
Edited by mrd, 18 April 2017 - 05:04.
Posted 18 April 2017 - 05:04
Dajte ideju.
Ti bi cak mogla i da promenis ime.
Edited by mrd, 18 April 2017 - 05:04.
Posted 18 April 2017 - 05:42
Dajte ideju.
Ti bi cak mogla i da promenis ime.
Daj ideju
Posted 18 April 2017 - 05:43
Daj ideju
All U need is luv.
Posted 18 April 2017 - 05:45
All U need is luv.
Posted 18 April 2017 - 13:24
Posted 18 April 2017 - 14:14
...
@mrd
To se ne zove krađa. Nisi ispoštovao stavku koja je u ugovoru koji si prihvatio (kupljena karta). Propustio si HLE - tvojim kašnjenjem.
...
Grsis uracunato je ce mrd mozda da zakasni i te njegove karte su vec unapred prodate nekom drugom. Zez nastaje kad svi mrdovi stignu na vreme. Da se razumemo, meni je jasno da ne moraju da mi vrate pare, ali onda avion ima da leti sa praznim sedistima!
Posted 18 April 2017 - 14:16
Posted 18 April 2017 - 14:32
Ne grešim. Tvoj NO SHOW ne možeš pravdati overbooking-om. Upravo suprotno
wow.
Procitaj ponovo, ako se svi pojave, onda je tu vise ljudi od slobodnih sedista.
Posted 18 April 2017 - 14:44
Svakako su pare uzeli, slobodno sediste ili ne. Tim bolje da im avion ima manji teret, zar ne?
Posted 18 April 2017 - 17:42
Overbooking se dogadja svuda, ali u EU nije ni priblizno izrazen kao u USA. Kad se i desi u meri da to proizvede problem, najcesce se radi o non-EU kompanijama, neretko upravo americkim. Razlog je sto EU ima regulaciju za takve slucajeve i nema slobodnog pogadjanja i ubedjivanja s putnicima od slucaja do slucaja. Sve je jasno i prilicno skupo za kompanije koje se igraju s tim, pa one svakako i to kalkulisu u rizik overbookinga.
Da ne pominjem da je onakva scena nasilnog izvlacenja putnika iz aviona potpuno nezamisliva.
Posted 18 April 2017 - 18:45
Samo da vam kazem mene su proslog januara pokrali, posto smo zakasnili na aviJon, a nisu teli da nam vrate pare.
Nema pravde za posten svet.
Nisu imali obavezu da ti vrate ni cent.
Pre nego što si kupio kartu, ponuđeno ti je da pročitaš uslove restitucije u slučaju otkazivanja leta i ti si na te uslove pristao.
Nešto u stilu: ako otkažeš šest meseci unapred, vrate ti 90% novca, tri meseca unapred 60%, mesec dana unapred 40%, nedelju dana unapred 20%... a ako otkažeš kasnije od toga, ne vrate ti ništa. Da se ti s time nisi složio, kompanija ne bi pristala da ti proda kartu.
To rade svi avioprevoznici... ali i hoteli, brodske kompanije, kongresni centri...
Ja i zubaru moram da otkažem bar 24 sata unapred. Ako to ne uradim, a zatim se ne pojavim se u zakazano vreme, dobijem račun od EUR 19,50. Tarifa sa kodom C90: "nepoštovanje dogovora".
Moja firma za zdravstveno osiguranje tarifu "C90" nadoknađuje 0%.
Kao što reče Glen Gould, overbooking nije opravdanje za "no show", već aviokompanije svoj overbooking pravdaju time što skoro na svakom letu imaju nečiji "no show".
Edited by yossarian, 18 April 2017 - 18:50.
Posted 18 April 2017 - 19:08
Procitaj šta sam napisao. Ako sam platio kartu kompanija nije na gubitku, već prodaju i kartu koju sam ja platio, a nisam iskoristio duplira profit.
Samo da vam kazem mene su proslog januara pokrali, posto smo zakasnili na aviJon, a nisu teli da nam vrate pare.
Nema pravde za posten svet.
Nisu imali obavezu da ti vrate ni cent.
Pre nego što si kupio kartu, ponuđeno ti je da pročitaš uslove restitucije u slučaju otkazivanja leta i ti si na te uslove pristao.
Nešto u stilu: ako otkažeš šest meseci unapred, vrate ti 90% novca, tri meseca unapred 60%, mesec dana unapred 40%, nedelju dana unapred 20%... a ako otkažeš kasnije od toga, ne vrate ti ništa. Da se ti s time nisi složio, kompanija ne bi pristala da ti proda kartu.
To rade svi avioprevoznici... ali i hoteli, brodske kompanije, kongresni centri...
Ja i zubaru moram da otkažem bar 24 sata unapred. Ako to ne uradim, a zatim se ne pojavim se u zakazano vreme, dobijem račun od EUR 19,50. Tarifa sa kodom C90: "nepoštovanje dogovora".
Moja firma za zdravstveno osiguranje tarifu "C90" nadoknađuje 0%.
Kao što reče Glen Gould, overbooking nije opravdanje za "no show", već aviokompanije svoj overbooking pravdaju time što skoro na svakom letu imaju nečiji "no show".
Posted 18 April 2017 - 19:18
Procitaj šta sam napisao. Ako sam platio kartu kompanija nije na gubitku, već prodaju i kartu koju sam ja platio, a nisam iskoristio duplira profit. Sent from my VS985 4G using Tapatalk
Bez obzira, tebi se karta refundira po pravilima tarife, a o istim treba da te upozna onaj koji ti je istu prodao.
Eventualni overbooking nema nikakve veze sa refundacijom. U tom slucaju je avio kompanija duzna da uradi tkz. reprotection, ili da ti ponudi sledeci njihov let, ili let druge aviokompanije (ovu varijantu vecina avioprevoznika izbegava).
Aviokompanije kroz razne programe izracunavaju koliko putnika nece leteti, i onda za toliko prodaju vise mesta. Naravno da se nikada ne zna tacan broj no show putnika, zato i nastaje overbooking. Sve je to regulisano iata pravilima, i mnogim kompanijama donosi znacajne prihode, i omogucava da plivaju iznad vode.
Posted 18 April 2017 - 19:39
... i mnogim kompanijama donosi znacajne prihode, i omogucava da plivaju iznad vode.
Na jednoj od drugih tema (na kojoj se pominjala faramaceutska industrija) postavio sam statistiku profitnih marži po granama industrije (na planetarnom nivou).
Ta lista pokazuje da je industrija lekova na nedostižnom prvom mestu.
Na istoj listi su avioprevoznici poslednji, skroz na dnu. Profit im je mizerija i, kao što si rekao, jedva plivaju iznad vode.
Edited by yossarian, 18 April 2017 - 19:40.
Posted 18 April 2017 - 20:07
No comment.
Procitaj šta sam napisao. Ako sam platio kartu kompanija nije na gubitku, već prodaju i kartu koju sam ja platio, a nisam iskoristio duplira profit. Sent from my VS985 4G using Tapatalk
Bez obzira, tebi se karta refundira po pravilima tarife, a o istim treba da te upozna onaj koji ti je istu prodao.
Eventualni overbooking nema nikakve veze sa refundacijom. U tom slucaju je avio kompanija duzna da uradi tkz. reprotection, ili da ti ponudi sledeci njihov let, ili let druge aviokompanije (ovu varijantu vecina avioprevoznika izbegava).
Aviokompanije kroz razne programe izracunavaju koliko putnika nece leteti, i onda za toliko prodaju vise mesta. Naravno da se nikada ne zna tacan broj no show putnika, zato i nastaje overbooking. Sve je to regulisano iata pravilima, i mnogim kompanijama donosi znacajne prihode, i omogucava da plivaju iznad vode.