Jump to content


Photo
- - - - -

Motori 2021


  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#31 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 07 November 2017 - 23:39

To je Rendžin predlog. Ukidanje ograničenja protoka i količine goriva sa dizanjem broja obrtaja. Prosto i brzo izvodljivo sa momentalnim performansama i ukidanjem velikog dela taxiranja tokom trke. Eto brže, jače..

 

Kada se pogleda ko od trenutnih timova ima zamerku na tehnologiju motora svodi se na RB. Nisam čuo nekog drugog ove sezone, za ranije neću da tvrdim

 

Pitam se da li Force India želi da menja ovog Mercedesa za nekog Ilmora? Hmm.. Ili Haas Ferraria za Cosworth? Hmm..

 

 

Toeto.

 

Cela ta filozofija štednje goriva u kraljici motorsporta je devijantna. :yucky:

 

Kad smo već dospeli do ove tehnologije koja je rocket science i sigurno će doći u automotive industry za x godina, onda treba odvrnuti i protok i obrtaje. Šta znači nekakvih jebenih 100kg po trci, pa nije to motor za penzose. Treba ga odvrnuti, pa ćemo da gledamo kako Rendža kida Božanu prvih 15 krugova dok ne eksplodira. Jebiga, je li trkanje ili drndanje...


  • 0

#32 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 08 November 2017 - 01:43

Ja bih ostavio ogranicenje kolicine goriva ali bih ukinuo ogranicenje protoka. Pa kad treba nekog da pretekne ili mu trebaju brzi krugovi zbog taktike / odlaska u boks neka ga nacepi pa neka vuce motor koliko je zedan, a kad mu ne treba neka vodi racuna da mu potraje do kraja trke. Ali bih jos vise ojacao hibridnu komponentu, narocito maksimalni kapacitet baterija, i na taj nacin bih nadoknadjivao sve manjke SUS komponente.

 

Toliko se trubilo o "ustrojenim" motorima, pa zvuk ne valja, kurac-palac. Mi smo prosle sezone imali ubedljivo najbrze F1 bolide u istoriji, ako se meri prema maksimalnoj brzini, sa bezmalo 380 km/h. Ove godine prvi put nakon vise od decenije padaju rekordi staza, i to sa motorom sa pola zapremine onih koji su te rekorde postavili. Slepci ne vide sumu od drveca. Vecina taksiranja u F1 i nije bila posledica motora nego guma - bas onih guma na kojima su insistirali isti oni koji se bune protiv taksiranja jer su zeleli da "zacine sou".

 

No to su samo posledice podilazenja zeljama timova, koji ni sami ne znaju sta hoce. Znate ono kako se kaze - budi oprezan sta zelis, mozda ce ti se zelja ostvariti. E upravo to gledamo u F1 danas, sve je ovo maslo samih timova, oni su hteli ovako, pa sad kada su dobili sta su hteli kukaju kako to ne valja. FIA bi svima ucinila ogromnu uslugu kada bi timove (a takodje i zelje publike) potpuno iskljucila iz procesa odlucivanja o pravilima...


  • 0

#33 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 23 November 2017 - 18:47

Mario Illien has played down suggestions Ilmor might be set to re-enter F1 in 2021.

Liberty Media hopes that by simplifying the engine rules, independent players like Ilmor and Cosworth will consider launching projects.

But Ilmor co-founder and chief Illien says that is unlikely.

He said of the 2021 plan: "In principle it is the right direction -- the technology must become simpler and cheaper.

"But for a private manufacturer, we cannot do it without outside help.

"I could not develop a business model like we have in Indycar, because I would have probably only one or two customers. And if one does not pay the bill, I'm dead.

"Without a sponsor behind me I could not build this engine for formula one," Illien told Auto Motor und Sport.

 

Znaci dzabe su krecili sa novom specifikacijom motora...


  • 0

#34 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 23 November 2017 - 19:57

:rotflmao: Koliko je smešno toliko je tužno...


  • 0

#35 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 06 December 2017 - 14:25

Jean Todt says he hopes F1's new engines for 2021 might be adapted for use at Le Mans.

Plans for a 'world engine' were scrapped when the current F1 rules were introduced in 2014.

But FIA president Todt says the 2021 rules are now an opportunity to try again.

"At the moment we have separate engine regulations for every series," he told Auto Motor und Sport. "It doesn't have to be like that.

"The requirements for formula one and the world endurance championship are similar," Todt added. "A formula one engine has to do about 5,000 kilometres, which is about the Le Mans distance.

"Having one engine concept would be attractive to new manufacturers, and it could mean F1 teams can go to Le Mans with their own team, or vice versa," he said.


  • 0

#36 /13/Ален Шмит/

/13/Ален Шмит/
  • Members
  • 4,593 posts

Posted 06 December 2017 - 15:25

Ajd da vidimo i to čudo, nego jel to korak do standardizacije ili sl.? Hoće li se na primer Tojota vratiti u F1 zbog nove PJ? Sve je još obavijeno velikim znakovima pitanja i špekulacijama.


Edited by /13/Ален Шмит/, 06 December 2017 - 15:28.

  • 0