Jump to content


Photo
- - - - -

Poslednji utisci sa posla


  • Please log in to reply
331 replies to this topic

#1 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 28 January 2016 - 15:40

Prvi od 15 narucenih 14000teu brodova trenutno radi testove. U aprilu u Rotterdam-u.

 

Vessel NYK BLUE JAY (IMO: 9741372, MMSI: 374404000) is a cargo ship and currently sailing under the flag of Panama. NYK BLUE JAY has 364m length overall and beam of 51m. 

 

b0054850_00175685.jpg

 

0476b8129f8556d6a56ffd8ca211b414803acd7b

 

 

 

 

 

 


  • 2

#2 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 28 January 2016 - 17:00

Majko mila! Ne znam nista o brodovima, ali sam ucio nesto fizike u skoli. Dakle, ako su ovo fotke praznog broda, a gornja granica crvenog dijela trupa istisnina (tj. gaz pod opterecenjem, jebote - kolika mu je nosivost?

 

A sto se tice naslova koji si dao temi - ako se ikada sretnemo na poslu, bolje je kod tebe nego kod mene. Ti, izgleda, na poslu sreces biznismene koji zaradjuju, a ja bolesne ljude (struka je radiologija). :D 


  • 0

#3 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 28 January 2016 - 17:05

14000 kontejnera. Malih, doduše. Htedoh reći od 6m.


Edited by alberto.ascari, 28 January 2016 - 17:05.

  • 0

#4 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 28 January 2016 - 17:30

Poslednji utisci s posla su da imam previse posla. Idem da se pakujem sad za turu po evropi.


  • 1

#5 Sunshine State

Sunshine State
  • Members
  • 1,505 posts

Posted 28 January 2016 - 18:18

Svaki cetvrtak oko 16 h se potapsem po ramenu kako sam bila pametna i prihvatila opciju da radim 4 dana (80 % rada za platu od 85 %) - looong vikend vec poceo, tri dana uzivanja! 


  • 6

#6 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 28 January 2016 - 18:33

Majko mila! Ne znam nista o brodovima, ali sam ucio nesto fizike u skoli. Dakle, ako su ovo fotke praznog broda, a gornja granica crvenog dijela trupa istisnina (tj. gaz pod opterecenjem, jebote - kolika mu je nosivost?
 
A sto se tice naslova koji si dao temi - ako se ikada sretnemo na poslu, bolje je kod tebe nego kod mene. Ti, izgleda, na poslu sreces biznismene koji zaradjuju, a ja bolesne ljude (struka je radiologija). :D 

Nemam jos njegove podatke, ali mislim da ce nosivost biti nekih 145000t. Kao i kod vecine ULCS tipa brodova.
  • 0

#7 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 28 January 2016 - 20:12

Svaki cetvrtak oko 16 h se potapsem po ramenu kako sam bila pametna i prihvatila opciju da radim 4 dana (80 % rada za platu od 85 %) - looong vikend vec poceo, tri dana uzivanja! 

 

Tako treba!  :+1:

 

A ne ovako

 

Attached File  ekorrhjulet.jpg   49.71KB   22 downloads


  • 2

#8 Sunshine State

Sunshine State
  • Members
  • 1,505 posts

Posted 28 January 2016 - 20:40

Kako se covek navikne na neke (dobre) stvari - cudo jedno! I nema para koje mogu zameniti neke "sitnice".

 

Elem, vec 7.5 godina sam s ovom kompanijom, od toga 6.5 home-based (s odlascima u office na 3 dana svakih  6 - 8 nedelja). Ususkala se u svoj comfort zone, ali pre jedno mesec dana rekoh sebi da je vreme da obavim neki intervju za posao, proslo je vec vise od 3 godine kad sam poslednji put bila na nekom intervjuu (recruiters ne racunam), pa cisto da vidim sta je out there.

Odem, oni prezadovoljni, ponude posao - plata bolja nego ovde, ALI .. (uvek ima ali sto devojci srecu kvari) - kazu, ne moze home-based (ni jedan dan nedeljno), ne moze da radis 4 dana nedeljno, mora 5, a godisnji 25 dana. Rekoh:"Hvala vam, dobri ljudi, dzaba bilo vasih para"

 U mojoj sadasnjoj kompaniji imamo vrlo fleksibilno radno vreme (odlaze/dolaze kad hoce, svako malo call in sick, do 3 dana ne treba potvrda od lekara (ja budala nisam nijednom call in sick za 7 godina), mozes uzeti pola dana off, doci kasnije, otici ranije, raditi od kuce, raditi s Floride, iz Srbije (tu "ustedim" desetak dana godisnjeg) i imamo 33 radna dana godisnji. Stvarno ce mi biti tesko naci posao koji ce me poterati da promenim kompaniju.

 

Kakva su vasa iskustva s vasim kompanijama po belom svetu?

 

p.s. citam sad neke predloge zakona u Srbiji da zaposleni, ako su na odmoru/bolovanju, dobijaju umanjenu platu - pa to je  bas surovo :(


  • 0

#9 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 28 January 2016 - 21:10

Kako se covek navikne na neke (dobre) stvari - cudo jedno! I nema para koje mogu zameniti neke "sitnice".

 
To je kvalitet zivota a to nema cenu. 
 

..., raditi od kuce, raditi s Floride, iz Srbije ...
 
Kakva su vasa iskustva s vasim kompanijama po belom svetu?
 

 

Upravo takva. Nikada se ne bih vratila na 9-5 od ponedeljka do petka.

Skroz druga vrsta mentalne higijene. Daleko od buke

Ali to je individualno. Srecom. 


  • 0

#10 melankolic

melankolic
  • Members
  • 25,300 posts

Posted 28 January 2016 - 22:40

Kod mene se odavno izgubio osećaj za vreme. Niti znam koji je dan u nedelji, niti mi je poznat osećaj odmora preko vikenda. Čak i kad imam slobodan dan čudno se osećam. Kao da gubim vreme.
  • 2

#11 kiti

kiti
  • Members
  • 2,427 posts

Posted 28 January 2016 - 23:09

prosle nedelje sam imala prvi razgovor sa recruiterom, kao I par "in-network" razgovora od kojih ocekujem bar jedan dalji razgovor sledece nedelje... kanimo se vec par godina ali bice da je konacno doslo vreme za promene. ne znam sta da ocekujem - zadnji put sam posao trazila 2005, u drugoj drzavi I sasvim drugoj poziciji, I nimalo pametno u medjuvremenu postala "too comfortable", tako da sad ucim sve sto se novo u procesu trazenja posla u medjuvremenu pojavilo, a toga nije malo. network mi je s obzirom na kratak staz na ovom kontinentu relativno mali, to je definitivno mana - ne samo u smislu nalazenja konkretne pozicije vec I manjka insajderskih informacija za bilo sta sto se mozda pojavi.

 

veoma mi je privlacna flexibilnost a jos vise da zaista imam neko slobodno vreme, ali ne znam hoce li to biti u kartama.

 

trenutnom situacijom sam u organizacionom smislu u principu zadovoljna - radim puno I ako treba dostupna sam 24/7, ali imam flexibilnost kad dolazim/odlazim/izlazim/vracam se... "normalnim" danima na posao stizem izmedju 9-9:30h (zivim 15 min od posla), kuci odlazim najcesce izmedju 5 I 6 (desi se nekada kasnije, ali I ranije), ako treba nesto da obavim desi se da dodjem I u 14h, ili da izadjem oko podne I vise se ne vratim... opet ima dana kad pocnem u 8 I ostanem do iza vecere (srecom nisu cesti). kad dodjem kuci napravim pauzu dok je dete budno, obicno sam back online nakon sto on ode na spavanje, ponekad samo za par mailova, a ponekad imam posao I za celo vece.

godisnji je 21 dan, po ugovoru imam pravo da 30 dana godisnje radim iz Evrope, firma kupuje 2 karte (tad nas je bilo dvoje, nisam pregovarala za vise :)), moja obaveza je da dok sam u Evropi ako firmi zatreba obavim neku posetu. godisnji ili ne-godisnji mail svakodnevno proveravam I sve ono sto niko drugi ne moze da obavi zavrsavam, bila na odmoru ili ne.

u sustini ovakvu organizaciju dozivljavam kao fer - s jedne strane uvek sam dostupna, s druge strane ne moram fizicki stalno da budem u ofisu. neretko prirodam koji dan I na sluzbena putovanja (bez kojih bih u phoenixu verovatno odavno skrenula). ranije sam umela I da ostanem kod kuce kad radim nesto gde je potrebno bas da se skoncentrisem I efikasnija sam tako nego da mi neko svaki cas ulazi u ofis, ali to je bilo sa prethodnim managementom, sa sadasnjim bas ne pokusavam.

ako sam bolesna sasvim je ok da se javim da tog dana radim od kuce.

 

na poslu snova na gore opisano bih vratila tu mogucnost koju sam ranije imala da mogu slobodno da ostanem kod kuce kad procenim da bi mi to odgovaralo (svojevremeno sam 3 godine radila home-based posao, I za ovu firmu na pocetku takodje radila od kuce - izuzetno sam efikasna u takvoj situaciji, doduse jasno mi je da na trenutnoj poziciji ne mogu stalno da budem kod kuce, moram da budem I u ofisu, ali mogla bih ponekad). bilo bi lepo I kad bi bar poneki dan mogla da budem detached, kao sto se I sad povremeno desi - npr kad je thanksgiving ili bozic, to su dani kad je uvek opustenije.

 

dakle kod mene nova avantura na pomolu, I pomesana osecanja

 

 

brod je zaista fascinantan, I citav post je onako "aspiring" :)

mi smo svojevremeno imali zelju da bukiramo putovanje na cargo brodu - otkrili smo da postoji ta mogucnost I da dosta cargo prevoznika hoce da primi po nekoliko putnika/u par kabina, citali interesantne price o takvim putovanjima... nadam se da ce I to jednom doci na red.


Edited by kiti, 28 January 2016 - 23:11.

  • 0

#12 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 29 January 2016 - 00:23

 

Kakva su vasa iskustva s vasim kompanijama po belom svetu?

 

p.s. citam sad neke predloge zakona u Srbiji da zaposleni, ako su na odmoru/bolovanju, dobijaju umanjenu platu - pa to je  bas surovo :(

Meni bi bilo tesko da zamislim da mi zivot izgleda drugacije.

 

To kancelarija od 9-5, ja sam u kancelariji po potrebi, uglavnom 2-3 dana nedeljno na par sati. Ostalo su sastanci, i rad od kuce. Uglavnom sam skoro 24/7 on line za ljude zbog medjunarodne prirode firme a oko 6 dana nedeljno.

 

Ali ja volim da radim. Sad treba da krenem na put, kad god mogu u Evropi svratim do mojih, firma pokriva sve troskove, ali zato ni ne postoji zvanican odmor, ni zvanicni dani. Kad god posao postane previse, a imam tendenciju da budem zaprska u svakoj corbi, veliki bos doda jos jednog asistenta, ili managera da pokrije deo.

 

Kad me zamori citava prica uzmem dan i kazem - danas nisam komplet dostupna, i to je to.

 

Sad mnogo manje putujem nego do pre dve godine, pa sam se malo i ulenjila za aerodrome i citavu proceduru.

 

ali posao ne bih menjala, osim mozda da radim sa malo manje ljudi, posto ljudi zahtevaju vise vremena.


  • 0

#13 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 29 January 2016 - 09:10

14000 kontejnera. Malih, doduše. Htedoh reći od 6m.

To nam je mjera. FEU (Forty-foot equivalent unit) se vrlo rijetko koristi. 

 

The twenty-foot equivalent unit (often TEU or teu) is an inexact unit of cargo capacity often used to describe the capacity of container ships and container terminals. It is based on the volume of a 20-foot-long (6.1 m) intermodal container, a standard-sized metal box which can be easily transferred between different modes of transportation, such as ships, trains and trucks.


  • 0

#14 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 29 January 2016 - 09:20

To nam je mjera. FEU (Forty-foot equivalent unit) se vrlo rijetko koristi. 

 

Kod mene je to isto modul. Jednom sam možda imao kao skladište/radionicu 12m kontejner, neupotrebljivo...


  • 0

#15 Doorn

Doorn
  • Members
  • 14,739 posts

Posted 29 January 2016 - 09:51

Kod mene je to isto modul. Jednom sam možda imao kao skladište/radionicu 12m kontejner, neupotrebljivo...

Kao skladiste mozda i nije, zavisi sta u njemu drzis, ali FEU ili kako mi opisujemo, 40ft, je itekako upotrebljiv za prevoz robe. Mozda cak bolji. Cijene su ionako krs. Za jako male pare se sad moze bukirati prevoz. Tako da vecina customers hoce 40ft. Takodje postoji i razlika u visini. Stari 40ft su 8,6ft tall, novi su 9,6ft. Dovoljno da utrpaju extra kutije Play Stationa. Za cargo sa posebnim dimenzijama imas open top units ili flatracks. Za svakog ima po nesto. Jedna stvar je sigurna, dosta toga sto vidis tu oko sebe je u datom momentu bilo prevezno prekookeanskim kontejnerom. Kad me pitaju sta prevozite, pa sve od igle do lokomotive. 


  • 0