Odvajanje logike od matematike u ovom trenutku ne bi imalo nikakav smisao.
To bi samo bilo jos jedno pretumbavanje sistema, menjanje kadrova pri cemu bi u nedostatku filozofa opet dali matematicarima da drze istu.
Funkcionalno gledajuci to bi znacilo smanjenje obrazovnog kadra na Matematickom, a povecanje na Filozofskom sto bi bilo jako destruktivno za privredu jer matematicar moze da radi u savremenom svetu i oblastima koje se razvijaju, a filozofe bi drzao samo za obrazovanje.
Ako ti ne mozes u skoli dovoljno da razvijes logiku kroz matematiku, to ne bi uspelo ni sa njenim odvajanjem.
Najpre pogledaj sa kakvom logikom se formira jedan profesor. Svaki ima bar malo entuzijazma kad krene da radi. Ali onda dolazi u nasu realnost gde u skolu prilicno cesto stize policija i hitna pomoc i gde je primat postalo prezivljavanje u istoj, a ne obrazovanje. Drustvom su globalno zavladali neuki, a mi drzavu nemamo koja bi kroz sistem pravosudja zastitila one druge od tih. A oni su uvek bili fizicki jaci i spremni na sve, pa se "profesorisanje" svelo na fizicku zastitu sebe kroz davanje prelazne ocene ni za sta jer drzava danas sa mnogo tih ne zna ni sta bi, pa samo neka preguraju, a onda tim sistemom urusis i one ostale u razredu.
I onda shvatis da ne mozes juriti za vetrenjacama nego prihvatis sistem, predavanja svedes na minimum (to sto se popunjava u dnevnicima kao predjena oblast je nesto drugo) i onda dobijes do toga da logikom ne mozes ni da se bavis. Da ne kazem da se mnogi profesori onda i dodatno uklope u sistem, pa tako uciteljice biraju onog izdavaca udzbenika koji im da bolji tablet ili laptop. Sve se u ovoj drzavi svelo na puko prezivljavanje i gramzivo uzimanje para gde god stignes jer vlada totalna anarhija.
U skolama danas nemas osnovne uslove za rad da bi bilo kakvo skolstvo uspelo.
Ja cu opet da kazem da nemamo drzavu jer nemamo pravosudni sistem koji funkcionise.
Kada bi kao drustvo uveli pravosudje, postovanje zakona, pravila, bez izuzetaka, mislim da bi onda vrlo lako prolazile i neke reforme i uskladjivanja. Cak bi i sama deca sa ovim obrazovnim sistemom bila mnogo "obrazovanija".
Po meni ne postoji realno toliki problem u samom skolstvu, zdravstvu, gradjevini, bilo cemu, koliko u tome sto nemamo osnovne postulate drzave. Ako konstantno samo menjas neke sisteme, konstantno menjas zakone i sl a iste ne mozes u realnosti da primenis jer nemas sudsku zastitu, onda je sve - "dzaba krecimo".