Postovanje svima! Zelim da podelim jedno danasnje iskustvo sa vama i da dobijem savete od ljudi (ako ih ima) koji su doziveli isto sto i ja. Naime, pre jedno dve nedelje kupio sam preko neta koznu jaknu sa The Hut sajta za 55 evra na rasprodaji (bila je 63, pa sam iskoristio promotivni kod), dakle u pitanju je poznat i priznat online shopping lanac, medjutim, danas mi stize paket i zaprepastio sam se kada mi je postar trazio da platim 13000 dinara dazbina?! Ispada da je carinik procenio da jakna vredi 289 funti (to je prvobitna cena pre rasprodaja, i takva stoji samo na amazon.co.uk, medjutim ne prodaje je sam amazon, vec neko fizicko lice preko amazona), iako na samoj kutiji pise lepo cena i ko salje, pa je tu proizvoljnu cenu odredio kao poresku osnovicu (uvecanu za carinsku stopu od 10%).
Ja sam zabezeknut! Svoju koznu jaknu sam poklonio, zato sto mi stize nova.. i sta sad? Naravno, nisam prihvatio da platim, vec cu se zaliti, pa me zanima da li neko ima savete u vezi ovoga? Istampao sam mejlove koji potvrdjuju kupovinu, uzecu izvod iz banke, poslao sam mejl Hut-u ako mogu da mi posalju neku dodatnu potvrdu o kupovini. Apsolutno je neverovatno da se ovako nesto radi. Ja sam jaknu kupio od pravnog lica iz EU, po ceni koju su oni odredili, znaci cisti racuni, pa odakle onda pravo ovim nasim carinicima da odredjuju neke fiktivne cene po njihovom nahodjenju. Strasno!!