Keterhem nam želi sretne praznike
Posted 19 December 2017 - 23:26
Keterhem nam želi sretne praznike
Posted 19 December 2017 - 23:27
Kućište za viljuške prednjeg vešanja CT05 bolida
Posted 19 December 2017 - 23:29
Matriks pit stopova Eriksona i Kobajašija s VN Japana 2014
Posted 19 December 2017 - 23:38
Malo slika s 2011 Lotus bolida, ovo je nacrt prednje dizalice i način na koji uleže ispod prednjeg spojlera
Isto s 2011 modela, izgled područja koji stoji između rezeorvara i samog motora. Oblepljen nalepnicama za merenje temperature (radi merenja zagrevanja komponenata od rada motora)
Oftopik..
Jedna od slika za koje se zapitamo "kako se koji k***c to desilo". F3000 bolid Lole T96-50 potpuno razbijen na jednom okupljanju odnosno festivalu
Posted 20 December 2017 - 17:13
Još dva konceptna livreja za VN Abu Dabija 2014
Posted 03 January 2018 - 18:09
Markus Erikson, VN Kanade 2014 (5184 x 3456)
Posted 04 January 2018 - 12:06
Nemoj zezati da ti je ovo lepo!?
Po meni jedan od najruznijih bolida u istoriji.
Posted 04 January 2018 - 19:20
Nemoj zezati da ti je ovo lepo!?
Po meni jedan od najruznijih bolida u istoriji.
Radikalnost, radikalna rešenja, su lepote inženjeringa i samog procesa do dobivanja željenog proizvoda. Za mene ne postoji termin "ružan bolid", ono je samo inženjerski lepo jer se kiči radikalnim rešenjima. "Mokar mi je donji veš" na takve stvari
Za mene je onaj pdf egzotika ko neki porno sajt, pokušaji kreiranja određene komponente bolida na radikalan način "jer je dizajner tako hteo dobiti koju desetinku" su meni za svaku pohvalu.
Posted 20 February 2018 - 16:41
Za nekoliko nedelja CT05 se vraća na stazu! Restauratoru malo fali da u potpunosti osposobi bolid, no prava Renoova PJ se ne nalazi unutra.
Posted 01 July 2018 - 09:39
Eriksonov setap volana i bolida uoči VN Australije 2014.
Demonstracija y250 kovitlaca na CT05 bolidu
Raspored komponenti CT03 bolida iz 2013 godine
Edited by /13/Ален Шмит/, 01 July 2018 - 09:40.