Jump to content


Photo
- - - - -

BUS PLUS karte


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
391 replies to this topic

#31 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 02 September 2012 - 20:35

Deo karte...
Tako je, a nije ni neobicno. U vecini velikih gradova, javni prevoz se smatra uslugom od opsteg drustvenog interesa. Autobusi i tramvaji voze i kad su prazni...

Na isti nacin, placas (kroz porez i budzet) i policiju - mada oni traze komsijina kola a ne tvoja, posto su njegova ukradena a tvoja nisu... Ili, placas zdravstveno osiguranje koliko i kolega sa istom platom, mada nikada u zivotu nisi bio bolestan, a on trosi skupe lekove za neko hronicno obolenje.

Ipak, priznajem, ovo je samo opsta teorija. Kako se ovo provodi u praksi u Beogradu, nije mi licno poznato, a po onome sta citam, izgleda kao tipicni balkanski lopovluk.


Ja bih rekao da je tu sa jedne strane balkanski lopovluk, gde je namestenim tenderom omoguceno BusPlus-u da "skida kajmak" u vidu 8,5% od vrednosti prodatih karata (ne profita posto ga i nema vec iznosa dobijenog prodajom karata!!!), a sa druge strane su oni koji bi i dalje da se voze za dzabe u cemu im busplus kontrola smeta pa pokusavaju da svoju zelju da se i dalje nesmetani svercuju da prikazu ka borbu za pravednu stvar. Tu su naravno i diletanti iz gradske direkcije za javni prevoz koji pojma nemaju kakvi su stvarni uslovi u gradskom prevozu i verovatno ga nikada nisu ni koristili, sto ih sigurno ne ometa u donosenju nesprovodvih pravila o ulasku i izlasku iz vozila. I naravno tu je onaj znacajni procenat korisnika gsp koji uredno placa prevoz i samo ne zeli da bude maltretiran raznoraznim idejama pomenutih diletanata.

Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2

#32 Div

Div
  • Members
  • 7,752 posts

Posted 02 September 2012 - 21:50

Ja bih rekao da je tu sa jedne strane balkanski lopovluk, gde je namestenim tenderom omoguceno BusPlus-u da "skida kajmak" u vidu 8,5% od vrednosti prodatih karata (ne profita posto ga i nema vec iznosa dobijenog prodajom karata!!!), a sa druge strane su oni koji bi i dalje da se voze za dzabe u cemu im busplus kontrola smeta pa pokusavaju da svoju zelju da se i dalje nesmetani svercuju da prikazu ka borbu za pravednu stvar. Tu su naravno i diletanti iz gradske direkcije za javni prevoz koji pojma nemaju kakvi su stvarni uslovi u gradskom prevozu i verovatno ga nikada nisu ni koristili, sto ih sigurno ne ometa u donosenju nesprovodvih pravila o ulasku i izlasku iz vozila. I naravno tu je onaj znacajni procenat korisnika gsp koji uredno placa prevoz i samo ne zeli da bude maltretiran raznoraznim idejama pomenutih diletanata.

Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2


To je to. Potpuni diletanti. Imamo haotičan prevoz, loše uređen saobraćaj, previše zaposlenih u GSPu, još nekoliko firmi koje obavljaju prevoz, nabavke loših vozila, užasan vozni park i u toj situaciji grad uvodi novog igrača, firmu koja će organizovati i unaprediti naplatu, firma ima jednog zaposlenog i nikakve reference, dobija posao na nameštenom tenderu, na osnovu odluke o dobijenom poslu uzima kredite, nabavlja nekakvu opremu koju ne ume da koristi, malo malo pa ne radi nešto od opreme. Potreban broj kontrolora nadomešćuju preuzimanjem viška radnika iz GSP, nezadovoljnih, nestručnih, nemotivisanih, koji treba da sprovedu u praksi te nesuvisle odluke direkcije.

#33 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 03 September 2012 - 14:36

Kakve to ima veze sa tvojom tvrdnjom da su se "ugradili u prenos"? Nauci prvo razliku izmedju prenosa i trgovanja elektricnom energijom. To cak i nova ministarka zna. Meni su svi ti dogadjaji poznati vrlo dobro, sigurno bolje bego tebi.

Ne verujem da su ti poznati ti dogadjaji jer se ocigledno slazes sa ovakvim stanjem u drustvu i ne vidis da nesto treba da se menja.

Zbog takve indolencije koja vlada u narodu, lopovi i rade sta hoce.

#34 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 03 September 2012 - 14:39

Xaxaxaxa, pa dobro nije rekla koristicemo Teslin tajni prototip generatora koji proizvodi struju, a ne trosi gorivo...

Dakle, probaj da suzbijes korupciju na sledeci nacin: nabavljaj mleko, hleb i ulje "ali bez posrednika" - tj. kreni da muzes licno krave, meljes zito, itd.

Sve je to tacno, ali hocemo li samo da se nasmejemo toj korupciji koja vlada u skoro svim oblastima, i samo odmahnemo rukom, ili cemo tome da se suprotstavimao ?

#35 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 03 September 2012 - 14:58

Ljudi, shvatite, ovde se radi o necuvenom lopovluku zato sto ta kriminalna grupa naplacuje karte, i na taj nacin se bogati, a pri tome koriste drzavne autobuse GSP-a !!!!

O tome je ovde rec. Neka nabave svoje autobuse pa neka naplacuju koliko hoce.
Ovako im GSP obezbedjuje i odrzava autobuse kad se pokvare. To je strasno.

To je najlaksi i najbrzi nacin bogacenja na racun naroda i drzave. Onda se pitamo otkuda toliki tajkuni.

Uzmite se u pamet i nemojte da branite te lopove, jer oni na taj nacin kradu od svih nas.

Pare od karata koje bi trebalo da idu u GSP ( i da se od toga puni budzet) idu na privatne racune.

I ne radi se o 8,5 posto nego o verovatno 85 posto. Onaj ko nije nista naucio na primeru TV AVALA dopusta da ga obmanju brojevima.. Podaci koji se prezentuju javnosti ocigledno nisu tacni. To je primer TV Avale jasno pokazao.

#36 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 03 September 2012 - 15:09

Najgore je kad su lopovi alavi pa ne znaju koliko im je dosta.

-Povecali su odmah cenu karte sa 50 na 60 din, plus sto treba da se kupuje i kartica.
- Da li znate koliko sigurno imate karata na toj kartici? Dve, jednu ili nijednu ? Treba nam i personalni citac da bi znali koliko imamo.
Culi smo puno puta zalbe da ljudi udju u autobus i onda se iznenade kad im citac ocita da imaju manje nego sto su mislili da imaju. !!!

Dokle cemo da trpimo takve gluposti i bezobrazluk?

#37 st.maurice

st.maurice
  • Banned
  • 14,181 posts

Posted 03 September 2012 - 17:37

Kupis dve kartice pa kucas naizmenicno, kada ispucas jednu dopunis i tako u krug. Barem ti je jedna puna.

Nego, ja zaista retko vidjam ljude da kucaju karte. Retko = oko 1% putnika kada nema kontrole, a kada vide kontrolu onda svi kucaju, sto znaci da se vecina ljudi svercuje.

Problem javnog prevoza je dakle opsti lopovluk. Gradska vlast pljacka javna preduzeca i gradjane preko ugovora sa fantomskim firmama a sami gradjani misle da su ih zajebali tako sto ne placaju karte (pa sve to lepo plate preko poreza i gradskih taksi). Niko ustvari nema problem sa lopovlukom, vec gleda da prebaci racun na drugoga. Zna se i ko je najpametniji u toj celoj prici i ko na tome profitira.

Uostalom kako to da je Dragan Djilas ponovo izabran za gradonacelnika Beograda pored te afere i pored toga sto njegova firma posluje sa tajkunima koji se bogate od poslovanja sa gradom?

#38 ilke_etf

ilke_etf
  • Members
  • 942 posts

Posted 03 September 2012 - 18:47

Ljudi, shvatite, ovde se radi o necuvenom lopovluku zato sto ta kriminalna grupa naplacuje karte, i na taj nacin se bogati, a pri tome koriste drzavne autobuse GSP-a !!!!

O tome je ovde rec. Neka nabave svoje autobuse pa neka naplacuju koliko hoce.
Ovako im GSP obezbedjuje i odrzava autobuse kad se pokvare. To je strasno.

To je najlaksi i najbrzi nacin bogacenja na racun naroda i drzave. Onda se pitamo otkuda toliki tajkuni.

Uzmite se u pamet i nemojte da branite te lopove, jer oni na taj nacin kradu od svih nas.

Pare od karata koje bi trebalo da idu u GSP ( i da se od toga puni budzet) idu na privatne racune.

I ne radi se o 8,5 posto nego o verovatno 85 posto. Onaj ko nije nista naucio na primeru TV AVALA dopusta da ga obmanju brojevima.. Podaci koji se prezentuju javnosti ocigledno nisu tacni. To je primer TV Avale jasno pokazao.


Komentar ti je u fazonu : što profesori ne nabave svoje škole da podučavaju, nego mogu da koriste državne škole za džabe?

#39 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 03 September 2012 - 19:47

Ne verujem da su ti poznati ti dogadjaji jer se ocigledno slazes sa ovakvim stanjem u drustvu i ne vidis da nesto treba da se menja.

Zbog takve indolencije koja vlada u narodu, lopovi i rade sta hoce.

Ti dogadjaji su mi poznati prakticno iz "prve ruke". Problem je sto se ti ovde frljas terminima ("posredovanje u prenosu" ?!?!) koji su ti ocigledno potpuno strani. Pomenuti "incident" je nastupio kada su dispeceri morali da u uslovima visoke vode puste da se voda preliva, odnosno da obore proizvodnju hidroelektrana posto je EPS imao ranije ugovorenu kupovinu elektricne energije od eft-ija. EPS je imao 2 opcije: da raskine jednostrano ugovor i plati penale koji su predvidjeni u slucaju jednostranog raskidanja ugovora ili da obori sopstvenu proizvodnju. Ispostavilo se da bi raskidanje ugovora ispalo skuplje od obaranja sopstvene proizvodnje.

Incident je prijavljen javnosti od strane nekog od dispecera, i bio je predmet "parlamentarne istrage".

Da ne bi zvucao kao aktivista SNS-a koji po pise po nalogu trebao bi prvo da se upoznas barem sa osnovnom terminologijom onoga o cemu pises.


Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2

#40 tomas.hokenberi

tomas.hokenberi
  • Members
  • 4,349 posts

Posted 03 September 2012 - 19:53

[

I ne radi se o 8,5 posto nego o verovatno 85 posto


Lupetanjima tipa 85% ti nikako ne pomazes nekakvom osvescivanju i borbi protiv korupcije, naprotiv. Iznoseci tako proizvoljne i besmislene tvrdnje ti ustvari potkopavas argumente onih koji imaju relevantne primedbe na nacin dobijanja tendera i rad BusPlusa.

Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2

#41 Schrodinger

Schrodinger
  • Members
  • 20,418 posts

Posted 04 September 2012 - 00:00

Svi bi problemi bili manji ili ne bi ni postojali kad bi i Beogradjana (tj. vecim delom "Beogradjana") bilo manje - ko ode iz Kenjigrada trebalo bi ga nagraditi, barem poreskim olaksicama... Ali fat chance, ocigledno, novi kenjatori samo pristizu.

#42 Div

Div
  • Members
  • 7,752 posts

Posted 04 September 2012 - 06:30

Svi bi problemi nestali kad bi se broj stanovnika smanjio, na nulu. Ne samo u Beogradu nego i u Srbiji i celom svetu.

#43 Hill Bill

Hill Bill
  • Banned
  • 7,389 posts

Posted 04 September 2012 - 07:18

Svi bi problemi bili manji ili ne bi ni postojali kad bi i Beogradjana (tj. vecim delom "Beogradjana") bilo manje - ko ode iz Kenjigrada trebalo bi ga nagraditi, barem poreskim olaksicama... Ali fat chance, ocigledno, novi kenjatori samo pristizu.

Da, neizvodljivo. Samo bi uzeli otpremnine, kao i sada što rade. A onda sa Dorčola na Vračar da vračare jednako kao i dotad.

#44 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 04 September 2012 - 07:49

Komentar ti je u fazonu : što profesori ne nabave svoje škole da podučavaju, nego mogu da koriste državne škole za džabe?

Nije ti bas dobro poredjenje.
Profesori su potrebni svakom drustvu, a privatna firma koja koristi drzavne autobuse za licno bogacenje, apsolutno ne.

#45 Firebar

Firebar
  • Members
  • 519 posts

Posted 04 September 2012 - 07:58

Ti dogadjaji su mi poznati prakticno iz "prve ruke". Problem je sto se ti ovde frljas terminima ("posredovanje u prenosu" ?!?!) koji su ti ocigledno potpuno strani. Pomenuti "incident" je nastupio kada su dispeceri morali da u uslovima visoke vode puste da se voda preliva, odnosno da obore proizvodnju hidroelektrana posto je EPS imao ranije ugovorenu kupovinu elektricne energije od eft-ija.
Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2

Ne izmisljaj molim te.
Imali smo svi priliku da gledamo sta se desavalo u slucaju Lazarevic-Hamovic, vezano za preprodaju el. energije.
Mora da si i ti bio umesan na nekin nacin cim ih toliko branis. Pa sto su ih onda na skupstinskom ispitivanju optuzivali za lopovluk?

Dok god budemo branili lopove ovo drustvo se nece oporaviti.

A zasto mislis da je nova ministarka energetike izjavila: " od sada cemo nabavljati el. energiju ali bez posrednika".
Onako, bez razloga ?
Nista ti ne razumes sta se desava ili se pravis lud.