Deo karte...
Tako je, a nije ni neobicno. U vecini velikih gradova, javni prevoz se smatra uslugom od opsteg drustvenog interesa. Autobusi i tramvaji voze i kad su prazni...
Na isti nacin, placas (kroz porez i budzet) i policiju - mada oni traze komsijina kola a ne tvoja, posto su njegova ukradena a tvoja nisu... Ili, placas zdravstveno osiguranje koliko i kolega sa istom platom, mada nikada u zivotu nisi bio bolestan, a on trosi skupe lekove za neko hronicno obolenje.
Ipak, priznajem, ovo je samo opsta teorija. Kako se ovo provodi u praksi u Beogradu, nije mi licno poznato, a po onome sta citam, izgleda kao tipicni balkanski lopovluk.
Ja bih rekao da je tu sa jedne strane balkanski lopovluk, gde je namestenim tenderom omoguceno BusPlus-u da "skida kajmak" u vidu 8,5% od vrednosti prodatih karata (ne profita posto ga i nema vec iznosa dobijenog prodajom karata!!!), a sa druge strane su oni koji bi i dalje da se voze za dzabe u cemu im busplus kontrola smeta pa pokusavaju da svoju zelju da se i dalje nesmetani svercuju da prikazu ka borbu za pravednu stvar. Tu su naravno i diletanti iz gradske direkcije za javni prevoz koji pojma nemaju kakvi su stvarni uslovi u gradskom prevozu i verovatno ga nikada nisu ni koristili, sto ih sigurno ne ometa u donosenju nesprovodvih pravila o ulasku i izlasku iz vozila. I naravno tu je onaj znacajni procenat korisnika gsp koji uredno placa prevoz i samo ne zeli da bude maltretiran raznoraznim idejama pomenutih diletanata.
Послато са PMP5080CPRO користећи Тапаток 2