Jump to content


Photo
- - - - -

Google najnepristupačnija kompanija na svetu!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 timeline

timeline
  • Members
  • 9 posts

Posted 16 April 2012 - 11:43

Želeo bih da podelim svoje iskustvo, a i da čujem savet i iskustva drugih u vezi sa ovom problematikom.
Naime susreo sam se sa problemom i to ozbiljnim, preko noći me je google izbirisao iz njegove pretrage, proverim da li sam na black listi, nisam, u webmastertools nema nikakvih poruka, malware obaveštenja, crawl error-a... sve je OK , a ništa nije OK.
E tu dolazi do problema, hoću da kontaktiram podršku, hmmmmmmm, da li je moguće da ne postoji podrška za korisnike, hmmmmm, pa ustvari ne postoji e-mail podrška, niti ticket system ill live chat, što je uobičajemo za kompanije koje su mnogo niže od Googl-a ili jednostavno kompanje koji ma je stalo do svojih korisnika!
Ovo je iskreno meni bilo vrlo neprijatno i vrlo razočaravajuće iskustvo, da jednoj takvoj kompaniji nemožete da pošaljete mail i prijavite problem ili jednostavno saznate uzrok problema.
P.S. Naravno google ima opciju koja bi navodno trebala da reši problem, ali tu tek kreće začarani krug, sa bloga, na forum, sa posta , na post, pa na FAQ i tako u krug dok ne odustanete!

Ukoliko neko ima način ili rešenje za kontakt, a da ga ja nisam uspeo pronaći, sto je takođe neodgovorno za kompaniju takvog ranga, ja povlačim pola posta, a pola i dalje ostaje!

Edited by timeline, 16 April 2012 - 11:43.


#2 DonJuan

DonJuan
  • Members
  • 21,299 posts

Posted 17 April 2012 - 10:15

Želeo bih da podelim svoje iskustvo, a i da čujem savet i iskustva drugih u vezi sa ovom problematikom.
Naime susreo sam se sa problemom i to ozbiljnim, preko noći me je google izbirisao iz njegove pretrage, proverim da li sam na black listi, nisam, u webmastertools nema nikakvih poruka, malware obaveštenja, crawl error-a... sve je OK , a ništa nije OK.
E tu dolazi do problema, hoću da kontaktiram podršku, hmmmmmmm, da li je moguće da ne postoji podrška za korisnike, hmmmmm, pa ustvari ne postoji e-mail podrška, niti ticket system ill live chat, što je uobičajemo za kompanije koje su mnogo niže od Googl-a ili jednostavno kompanje koji ma je stalo do svojih korisnika!
Ovo je iskreno meni bilo vrlo neprijatno i vrlo razočaravajuće iskustvo, da jednoj takvoj kompaniji nemožete da pošaljete mail i prijavite problem ili jednostavno saznate uzrok problema.
P.S. Naravno google ima opciju koja bi navodno trebala da reši problem, ali tu tek kreće začarani krug, sa bloga, na forum, sa posta , na post, pa na FAQ i tako u krug dok ne odustanete!

Ukoliko neko ima način ili rešenje za kontakt, a da ga ja nisam uspeo pronaći, sto je takođe neodgovorno za kompaniju takvog ranga, ja povlačim pola posta, a pola i dalje ostaje!

http://www.google.rs/intl/sr/contact/

#3 timeline

timeline
  • Members
  • 9 posts

Posted 17 April 2012 - 13:13

Upravo o tome pričam, kad odeš na opciju za kontakt web pretrage lepo te preusmere na forume, postove, blogove, FAQ... i tako dok ne odustaneš.
jedino im možeš poslati mail vezano za povredu korišćenja njihovog logoa ili iGoogle gadget-a.
Pitanje od milion dolara je kako ih kontaktirati, odgovor NIKAKO!!!
Iskreno kivan sam na njih jer vec dva dana nemam nikakav odgovor zašto sam izbrisan iz pretrage sa googla, a da pri tome nisam na google black list, no malware... nikakva poruka i obavestenje u webmaster tools-u, sve je kao OK. Sve sto sam radio u vezi sa optimizacijum je bilo iskljucivo po njihovim uputstvima i eto, preko noci tri sajta 2 god rada možes da baciš zbog Google-a.
Ne znam jedino da ih preko Kurira kontaktiram!?



http://www.google.rs/intl/sr/contact/





#4 timeline

timeline
  • Members
  • 9 posts

Posted 18 April 2012 - 09:59

Problem rešen, naime moji sajtovi su opet tamo gde su bili u pretrazi i sad je sve OK. Malo sam se bavio ovom problematikom i tu se spominju neki google penali, e sad da li sam ja to doživeo ili ne izgleda da nikada necu saznati. Kontaktirao sam Google putem linka https://www.google.c...reconsideration (ovo je inace link za ponovno razmatranje web sajta, morate biti prijavljeni na google nalog). Naime na ovom mestu sam izneo svoj problem, poslao sam i dobio sam obaveštenje da su primili moj zahtev i da će ga razmotriti. Posle jednog dana moji linkovi su opet na starom mestu, ništa nisam menjao na svojim sajtovima, sta se desilo ni sam ne znam. I kao sto rekoh povlačim pola posta sa pocetka teme, pošto sam našao način da komuniciram, tj da jauknem:) Ostaje dilema zašto i zbog čega se sve to desilo, ovo je jako bitna stvar kako bih ja, a i mnogi drugi mogli preventivno da deluju. Dakle sve u svemu, dobio sam rešenje ali ne i objašnjne kako bi sprečio eventualne buduće probleme.

Edited by timeline, 18 April 2012 - 10:01.


#5 timeline

timeline
  • Members
  • 9 posts

Posted 22 April 2012 - 18:57

Dobio sam odgovor od google podrške...u principu razmotrili su zahtev i nisu pronadjene nikakve greske ili sumnjivi sadržaj na mojim stranicama...ja i dalje ne znam o čemu se konkretno radilo, za sad sve OK radi

#6 Istria

Istria
  • Members
  • 14 posts

Posted 16 September 2012 - 22:56

Bilo je to vrijeme kada je našim balkanskim prostorima projahao Google-ov Penguine update, nisi jedini koji je osjetio svu silu ovog update-a koji je prvenstveno bio usmjeren na to da kvalitetne stranice pozicionira što bolje, a one manje kvalitetne su pale, neke malo, a neke su otišle Bogu iza nogu! Tako da bi trebao biti sretan što je ovako jednostavno za tebe završilo :)

#7 jovanivezic

jovanivezic
  • Members
  • 5 posts

Posted 08 February 2013 - 14:12

Moguće da je Google Penguine učinio svoje. Resenje je imati prirodne i raznolike linkove, nikako ne upotrebljavati isti anchor tekst za sve linkove. Potrebno je pridržavati se Googleovih pravila za distribuciju linkova.