Jump to content


Photo

event calendar


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
52 replies to this topic

#1 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 25 June 2003 - 16:19

ballet angeline preljocaj
romeo & juliette

théâtre des champs elysées ---> 25 - 28 june 2003
Posted Image

costumes & décor ---> enki bilal
music ---> prokofiev
création musical ---> goran vejvoda

:lol: & :lol:



§



les coulisses du batiment ---> chantier galeries lafayette

journée portes ouvertes ---> 14 juin 2003, zakasnili ste :lol:

gradiliste uobicajeno zabranjeno za javnost tog dana otvoreno kao izlozba ?

:lol: & :lol:


§


cyber lô-sushi ---> drugi restoran u parizu
Posted Image
jedini sushi restoran u parizu u kome se koriste tri stapica - dva za sushi i treci kojim na ekranu ispred mozes da nacrtas crtez i napises porukicu i posaljes konzumentu za tim i tim brojem stola :lol:

this post is edited today :


:lol: & :lol:

Edited by Double Trouble, 26 June 2003 - 14:25.


#2 aenima

aenima
  • Members
  • 2,025 posts

Posted 26 June 2003 - 17:37

Posted Image

Tri put ura za Vejvodu! :lol:

Uspela sam 2 puta da ih propustim (samo za prvi put imam opravdani izostanak) - oni koji su ih gledali po NY, Parizu i Bitefu kazu da su fantasticni. Je l' moze izvestajcic, ako nije too much of a Trouble?

Posted Image


P.S. Dobar ovaj sushi-clubbin-cyber-korzo. Poslala bih pateticnu, ali i anarhicnu poruku smelom dizajneru repetto shoe primerka. :lol:

#3 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 26 June 2003 - 20:43

well, kad prodjes parizom next time, idemo u cyber lô sushi ---> ja cu da sednem za ekran br 52 a ti za za ekran br 18 pa onda bombardujemo crtezicima nove anarhopateticne ideogramije nekog anonimnog konzumenta za ekranom br 37
ljuti fight do iznemoglosti, da vidimo ko ce ga vise charmirati :lol: :lol: :lol:

/ btw moj ocaj samo raste, cyber lô sushi sam otkrila obilazeci cyber-lokale po kartijeu /

prelzzokazz [ zz se cita kao zzaba ] izgovaraju francuzi
ok ako odem, a ako ne ---> PM ako ode pre nego sto me iskljuce

:lol: & :lol:

Edited by Double Trouble, 26 June 2003 - 20:54.


#4 aenima

aenima
  • Members
  • 2,025 posts

Posted 29 June 2003 - 06:00

In the House With Do-Ho Suh


Posted Image

Some sculpture gathers no dust. Do-Ho Suh might put things on a pedestal—even as he questions the whole notion of a pedestal—but he's just as likely to build a wall or a floor. Often his work doesn't take up space so much as create one. For The Perfect Home II, his current project at Lehmann Maupin (540 West 26th Street, New York City, through July 11), Suh presents a full-scale nylon replica of his ground-floor Chelsea apartment. Walk in and note the soft radiators, the gently sagging stove, the stitches outlining each brick in the fireplace wall. Suh calls it "a custom-made costume for the space." ...MORE-->

#5 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 29 June 2003 - 21:13

{\rtf1\mac\ansicpg10000\cocoartf100
{\fonttbl\f0\fnil\fcharset77 NewYork;}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;}
\margl1440\margr1440\vieww9000\viewh9000\viewkind0
\pard\tx560\tx1120\tx1680\tx2240\tx2800\tx3360\tx3920\tx4480\tx5040\tx5600\tx6160\tx6720\ql\qnatural

\f0\fs24 \cf0 -\
bila sam. teatar je bio pun. do poslednjeg mesta. publika razna i interesantna. po vrsti aplauza i navijackim povicima zakljucujem da je vecini publike ansambl dobro poznat. \
-\
julija bosa, u donjem rublju. romeo u pocepanoj radnickoj/gradskoj odeci. strazari - sve sam klonirani agent smit iz matrixa.\
sve vreme sam bila opsednuta njenim stopalima. kao da su za bar dva broja duza nego sto jesu. to je fantasticno sta ona radi njima. vise nego sto pogled moze da isprati.\
-\
balet preljocaj 'romeo & julija' je jedan moderan klasican balet. kao da se desava negde u kulisama izmedju vrata sale za vezbe, garderobe po kojoj u retro-donjem rublju jos bosa diva seta,  dok na proscenijumu ansambl vec igra neku predstavu za publiku prema jednom od klasicnih baletskih koreografskih klisea, u bilalizovanoj scenografiji zaostaloj od neke druge predstave.\
spoj baleta preljocaj, bilalovske atmosfere i prokofjev/vejvode je vise fizicka nego hemijska kompozicija. jos se vide savovi. ne rekoh da nije zanimljivo. \
-\
balet preljocaj je pravi kosmopolitski baletski ansambl. ima jedna japanka. i crna julija. istovetne gradje tela i pokreta kao bela julija. \
-\
za moje potrebe od baleta previse scenografije, kostima i rekvizita*. a premalo rada sa svetlom.  pravi noz koji romeo uzima od uspavane julije je nepodnosljivi visak. od pre pocetka predstave sam se trudila da istisnem iz svesti sve ono cega se secam iz price o romeu i juliji,  i da se skoncentrisem na ples kao da nista prethodno ne znam. i onda taj noz. \
* narocito jer je ansambl ocigledno u savrsenoj formi i nema nikakve potrebe za maskiranjem pozornice i ostalim pomagalima\
prelzzokazz dominira scenom na nacin kapriciozne devojcice svesne svojih moci, koja samo kad joj se hoce pokaze sta je njeno telo sve u stanju da izvede\
ne mogu da se odlucim da li mi se svidja ili ne :lol:\
-\
likovi koji su mi se najvise svideli : \
* par domino-blizanaca, koji su ujedno i najbilalovskije  figure na sceni.\
* hm, djavo, da ga tako nazovem, crn lik u crnom sakou i crnim pantalonama sa nekoliko roscica na glavi : pojavljuje se kao arbitar izmedju zaracenih porodica na sudjenju jos zivim ljubavnicima, pokusava da spase stvar od tragedije ... svojim dahom u jednoj sceni budi/ozivljava usnulu/mrtvu juliju  [ to je ujedno i baletska scena koja mi se najvise svidela ][ romeo/julija su kitsch duo, zamalo pa dosadan, djavo/julija su pravi ]\
-\
umetnut je ceo jedan bilalovski kadar : u mukloj tisini i mraku, po kontrolnom mostu seta strazar u sinjelu, neobrijan, debelog stomaka, sa puskom i vucjakom potmulo podvijenog repa. snaznom baterijskom lampom sara po publici - kontrolise situaciju. publika ubrzano koristi zatisje da se rashladi trapavo masuci novinama umesto lepezama. do mene stizu talasi koje pravi gospodja pored mene. \
-\
odnos crveno : simbolika crvene boje ---> signal, upozorenje, opasnost, krv, seks, komunizam   \
bilalove crvene ---> odnos crveno : olovno sivo\
-\
Posted Image
scenografijom dominira olovno siva, bas bilalovski prepoznatljivo. atmosfera zloslutno mirna, stanje postapokaliptickog mira. napustena naftna platforma. delimicno ogoljena konstrukcija. crveni rekviziti.\
ljubavna scena [ mislim na seks ] i zavrsna scena samoubitstva se desavaju na groblju -  ociscena scenografija, jedina koja mi se u potpunosti svidela - mracne uspravne kutije nadgrobnih spomenika koji naglo prosvetljeni iznutra ozivljavaju u njima zarobljene plesne parove. nadgrobna olovna ploca je njihov odar i oltar. julija nije vise prposna devojcica koja bosih stopala i u donjem rublju izazovno secka unaokolo. julija je sada zena u tesnoj crvenoj haljini. julija lezi anestezirana, umotana u krv crvenu maramu, zastavu kojom su mahali strazari izvodeci svoj signalni ples. [ matadori. pikaso. pokret. pikaso i balet. fotografija. markomaus :lol: video. vidiot'n :lol: ]\
ovo je sad detalj za kinike : na groblju se ponavlja ista uvodna scena njihovog prvog ljubavnog susreta  \
prva ---> ljubavni susret \
romeo/dekart je drmusa : kiss me, say you love me, ruke marinete julije/rejcel bezivotno mlataraju unaokolo odbijajuci romeovo/dekartovo telo ; romeo/dekart naglo odustaje / pusti je / odlazi ---> julija/rejcel se zatrcava i bukvalno baca na romea/dekarta. seks.\
poslednja ---> na groblju\
romeo/dekart je drmusa : kiss me, say you love me, ruke anestezirane marionete julije/rejcel bezivotno mlataraju unaokolo odbijajuci romeovo/dekartovo telo ; romeo/dekart/okakosamoglup, ocajan, ubija se, krvari [najfuj baletska scena], julija/rejcel se budi pored svog glupog mrtvog ljubavnika, nekoliko puta se zatrcava i bukvalno baca na svoga jula u uzaludnim pokusajima da ga ozivi,  i posto joj prema klasicnom scenariju nista drugo ne preostaje - ubije se i ona. kraj. aplauzi. aplauzi. blicevi. aplauzi. publika izlazi. gospodja pogurenih debelih pleca ispred mene koja je uglavnom zevala i dremala sa glavom na simsu gura se da prva izadje. i ne propusta da usput dobaci kako joj je stvarno pokvarilo zadovoljstvo sto sam snimila tih nekoliko minuta baleta. deja vu. na ukrasnom vencu arhitrava pozlacenim slovima je ispisano nesto vrlo poucno o ulozi arhitekture pozorista u scenskom izvodjenju. ne snimim sigurna da cu zapamtiti nesto toliko logicno. zaboravila sam. nema veze. mene ionako zanima nevidljiva arhitektura baletskog pokreta. grumovi na izlazu prodaju program za osam evra. suvise. za 4,63 evra sam kupila sezdeset pisama marsela prusta. napolju jos uvek traje dugacki zasiceni pariski letnji dan.  o groblje groblje, ti basto sarenaaa ... u tebi rastu najlepsa semenaaaa ........}
Posted Image
-\
Posted Image

:lol:

Edited by Double Trouble, 29 June 2003 - 21:14.


#6 aenima

aenima
  • Members
  • 2,025 posts

Posted 30 June 2003 - 17:27

yes,yes,yes! Hvala Lu!
Svidja mi se ono sa grobljem x2 i pogotovo 2) krabulja crvene smrti.
:lol:

#7 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 14 July 2003 - 15:26

---> goran vejvoda


Posted Image



§



les coulisses du batiment ---> chantier galeries lafayette

journée portes ouvertes ---> 14 juin 2003, zakasnili ste  :lol:

gradiliste uobicajeno zabranjeno za javnost tog dana otvoreno kao izlozba ?


rekonstrukcija / iza / osmanske fasade - postor iz koga je iseljen marks&spencer, a instalirace se galeries lafayette
Posted Image
mart 2003


:lol: & :lol:

#8 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 31 July 2003 - 14:00

MASAKI IWANA
International buto dance workshops
<<SPANNING THE CENTURIES 96-06>>
(Summer 2003 & Spring 2004)

The Intensity of Nothingness
With the five kanji characters, 'han-gi-tai-to-kan' (grilling. sacrifice great nature, dance, mirror), butoh's founder, Tatsumi Hijikata, encapsulated the importance to dancing of sacrificing our own body and soul and treating nature as our mirror, or teacher. Through these words, he urged that we dance a material entity hidden within our body, transcending society, institutions and norms. Once we perceive our body as a material entity, morals, dark intentions, desires, concepts of beauty, life and death, violence and eros become like tiny leaves and are swept along by a torrent into a vortex of the immensely truthful nothingness existing within all the blameless origins of the universe. For dancers this nothingness must have intensity. 

Masaki Iwana

[ prisustvovala pre nekoliko godina performansu u asketskim uslovima jednog pariskog skvota ---> zastrasujuce lepo  :lol: & :lol: ]


Edited by Double Trouble, 31 July 2003 - 15:30.


#9 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 03 August 2003 - 15:52

exposition des halles - forum des halles /porte du jour /

o rekonstrukciji kartijea, od pijace do trznog centra ... do kraja decembra

:lol: & :lol:



#10 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 25 August 2003 - 19:40

danas sam videla chez colette knjige - grafika, fotografija, baste i sminka ... + neki linkovi

V
V
V

love 2003 BOOK
paris 2004 BOOK

paul davis love ly

http://www.minivanga...y.com/links.htm

david shrigley why we got the sack from the museum
Posted Image

jean-françois moriceau + petra mrzyk

http://www.getcasual.com

http://www.GRRRR.com

perre winther

lodown #37 vincent gallo on cover

neki linkovi

shawn - mortensen

art prostitute issue 01/02

half empty

neki linkovi

blueprint architect v curator - the battle over art

honest

a gardener's labyrinth portraits of people, plants&places

ron van dongen vulgaris

air-brushed make-up ( prskalica 462 evra )


:lol:

!!! roominterior-ducks solded !!!  :lol:


Edited by Double Trouble, 25 August 2003 - 20:08.


#11 aenima

aenima
  • Members
  • 2,025 posts

Posted 18 September 2003 - 14:42

On The Roof - ROY LICHTENSTEIN

/Metropolitan Museum, NYC, do 2. novembra/...sluze limunadu, oranzadu, crayola-colors ices (nije bas sorbe, ali moze da se jede); fotografisanje dozvoljeno. Najbolji ugodjaj: dan bez sunca sa mnogo vetra. Ako nema mnogo ljudi pocinje da ti se prividja da si strip-junak :lol:

Posted Image

Posted Image

:lol:

#12 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 21 September 2003 - 22:06

u boburu --->

Architecture non standard  
 10 décembre 2003 ---> 1er mars 2004

biti ce predstavljeno 12 i-ekipa arhitekata koje su poslednjih godina radile na istrazivanju i apliciranju numerickih alata za koncepciju, proizvodnju i distribuciju arhitekture
Posted Image

:lol:



Posted Image
EXPOS
    
  ----------------------------------------------------------------
Joseph Szabo chez Colette
----------------------------------------------------------------
1 - 27 September 2003
Photographer Joseph Szabo's subject is adolescence; His rare gift is capturing the spirit of his students at Malverne High School, caught between puberty and the precipice of adulthood. Taken in the seventies and eighties, the photographs represent a remarkable evocation of that period and yet there is something timeless and endlessly compelling about Szabo's portrait of almost adulthood. Some kids are painfully self-conscious, others are self-assured beyond their years - All have allowed Szabo the unique trust of seeing them as they are. The fine line between intimacy and exploitation that other photographers approach is not in evidence here - Szabo has no agenda beyond the recording of these moments of extreme loveliness, bravado and confusion.
...


:lol:




http://www.minivangallery.com

http://www.turntablelab.com

:lol:



#13 Double Trouble

Double Trouble
  • Members
  • 241 posts

Posted 04 October 2003 - 22:20

nuit blanche ŕ paris


Primećena je sledeća greška:
--------------------------------------------------------------------------------
Dinamičke strane u [IMG] tagu nisu dozvoljene

IMG--->http://www.nuitblanc...612.jpg<---/IMG

:lol:



#14 Rostokovsky

Rostokovsky
  • Members
  • 3,260 posts

Posted 07 October 2003 - 00:47

je li, u cemu je fora sa tim samocitiranjem ?
to neki Kastanedin recept sa pecurkama i prazilukom ?

#15 aenima

aenima
  • Members
  • 2,025 posts

Posted 13 October 2003 - 20:41

Posted Image

B.A.M.
Merce Cunningham Dance Company
50th Anniversary Season
Cunningham Dance Foundation opening night Benefit featuring
Radiohead & Sigur Rós, performing live

VENUE
Brooklyn Academy of Music - Howard Gilman Opera House

DATE/ TIME
Oct 16-18 at 7:30pm

TICKETS
Tickets: $20, 40, 55

Cunningham Dance Foundation opening night Benefit featuring Radiohead & Sigur Rós, performing live Oct 14 at 8pm

*NOTE: Performance-only tickets for the Oct 14 Cunningham Dance Foundation Benefit featuring Radiohead and Sigur Ros are sold out. A limited number of gala dinner/ticket packages are available via the Cunningham Dance Foundation at 212.255.8240, ext 14. Be advised that these packages begin at the $500 level.


[COLOR=gray]...the world-premiering Split Sides, a chance-driven work set to original music by the experimental rock bands Radiohead and Sigur Rós, both playing live on opening night. Turner Prize-nominee Catherine Yass and eighteen-year-old camera obscura experimenter Robert Heishman contribute photographic décor, alongside lighting by James F. Ingalls and costumes by James Hall. The arrangement of the movement, music, décor, lighting, and costumes-each element created in two distinct parts-will change nightly as determined by the toss of coin, guaranteeing that every performance will be a surprise.[/COLOR=gray]


:lol: