Jump to content


Photo
- - - - -

Black Horse sa 12 na 8.2 V sa garancijom


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 MilosL

MilosL
  • Members
  • 1 posts

Posted 31 August 2011 - 21:14

Moj e-mail fabrici:
Pozdrav!
Ja sam bio zadovoljan korisnik Vasih akumulatora kada sam zbog starosti 6 god.i zime u Feb 2010 kupio OPET BlackHorse 97 Ah sb-900000577467,posto sam ga prvo dopunio probao sam na -5 da upalim moj Fiat IDI disel 2.5L
i -jedva.
Zabrinuo sam se tek kad posle duze voznje nije upalio,kad jeste bilo hladno ali ne i za novi akumulator.Prikljucim ga na punjac sa kontolom struje i napona,potpuno napunjen primenim stari metod provere,praznjenja od 5A i praznim do 10.88V i dobijem vrednost posle 9h od samo 45Ah umesto 97.Prilikom punjenja primetim da je za njega standardno da sa 12-14.5V prodje oko 1h,sto iz mog skoro 30 god. iskustva vozaca i el.tehnicara govori dosta.
Skinuo sam akumulator i odneo ga u sevis "Shopinvest" ul. Vareska bb Beograd,oko 1km meni najblizi,u Junu 2010 -4 meseca od kupovine.Posle pregleda koji se sastojao u opterecenju akum. od 600 A za ~10 sekundi (mada nisam primetio temperaturu od tih 7 KW a jedan kompijuterski ventilator tome nije pomogao) zaposleni mi je rekao da akum. nije bio napunjen i da postoji malo curenje izmedju 2 ili 3 celije,ali da je to u okviru dozvoljenog.
Pokusao sam da objasnim da NEMOZE da se napuni najverovatnije zbog sulfartiranja,ali nista.Zime 2010/11
skoro nisam ni vozio-tj. akumulator je stajao unutar podruma,a upravo krajem Jula sam bio autoputom do Jagodine
300 km,i Posle tri dana na onu "hladnocu" uz nestandardno MALU brzinu anlasera jedva upali,i pogadjate ne budem lenj-odem opet u isti servis,skinuvsi novi i stavivsi STARI BlackHorse(da jos uvek sluzi).
Dobijem isti odgovor tj akumulator je ispravan.Proverom napona punjenja na STAROM akumulatoru posle dva paljenja na 1 km razdaljine utvrdili smo da u leru puni 13.85V a sa gasom padne na 13.45V(ne znam zasto je upisano 13.4V)inace moj regler je 14.1 V.Objasnim da moj radio i alarm vuku oko 0.8-0.9A i to je sva potrosnja sem paljenja koja je izmerena jedanput A-kljestima od 330A za anlaser od 2.5 KW i grejace,a da sa naponom od 8.2V utvrdjenim negovim merenjem neverujem da bih ikada upalio moj disel na nizoj temperaturi.Uz zanemarivanje cinjenice o brzom rastu napona punjenja,dobijem uveravanja da nije ni mogao da se napuni na tih 300 km autoputa? Zatrazio sam da akumulator posalje Vama na detaljnu proveru,sto sam trebao da ucinim i prvi put posle 4 meseca od kupovine.
Kad sam otisao po isti,tek posle duze price i upornog trazenja Vaseg izvestaja nakraju dobijem objasnjenje da akumulator nije ni napustio njihov seris uprkos dogovoru i obecanju servisera.
Izuzetno sam revoltiran njihovim odnosom prema meni kao kupcu,i uprkos cinjenici da oni nisu Fabrika akumulatora Sombor,vrseci"KAO" servis u Vase ime oni to u neku ruku postaju.
U pilogu Vam dostavljam racun i oba " izvestaja " da ih pogledate i da me ponovo ucvrstite u nameri da treba kupovati domaci proizvod i pomoci domacu ekonomiju.
U iscekivanju Vaseg odgovora sa postovanjem
-----------------
Nisam mog`o da verujem, covek iz fabrike zove sutra i dogovorili smo da ovaj put Stvarno pregleda fabrika,na kraju razgovora kaze mi da 8.2 volta JE DOBAR akum.(na +20 c sta ce biti na -5 javljam)
-----------------
Epilog:
Stig`o i ISPRAVAN kaze fabrika BlackHorse.
Ko oce da se kladi koji akum necu sledeci da kupim i jer vi isto palite disele sa 8.2v ?
---------
greska kucanja accu vuce0.08-0.09v
Evo

Attached Files

  • Attached File  akum.jpg   98.22KB   5 downloads