Пачије школе имају дозволу државе само зато што је држава алава на порезе.
Ko je jebe, izdala je dozvolu. Posle onoga nema ovoga.
Posted 03 May 2011 - 00:17
Пачије школе имају дозволу државе само зато што је држава алава на порезе.
Posted 06 May 2011 - 14:59
Posted 06 May 2011 - 21:04
Sve je ispalo ok na kraju , cura je zvala ministartsvo i inspekciju , overena joj je diploma zato sto u vreme kada je upisala fakultet je imao akreditaciju .
Оних којима је стало до дипломе а не до знања, стручности и квалификација, неће ми бити жао кад наиђу на проблем као ова из уводног топика.
Пачије школе имају дозволу државе само зато што је држава алава на порезе. Тзв. ''министар просвете'' је јасно дисквалификовао приватне универзитете када је изјавио да на њима неће моћи да се школују лекари и наставници, јер ''не може било ко да нас лечи и учи нашу децу''. С тим се слажем, само не знам шта ће коме у овој држави менаџери, економисти, правници, психолози итд. који се ''школују'' на приватним универзитетима? Ко има и какве користи од њих?
Posted 07 May 2011 - 17:24
Posted 08 May 2011 - 01:44
Таква изјава је дефинитивно дисквалифицирајућа, ако ако неко то неће да види, шта ћу му ја... Чијег рада је плод, није ни битно, битно је да је добро.Inache, nije ministar diskvalifikovao pomenute ustanove, vec je to ubacheno u zakon a plod je "mukotrpnog rada" lobija sa medicinskog fakulteta.
Не знам из чега си то закључио. Из искустава са Мегатрендом, Сингидунумом, Унионом, Алфом...? Е а ово за јадне шиканиране студенте, напросто не заслужује коментар.Ako cesh pravo, da je kojim sluchajem izostala drzavna intervencija u zashtiti monopola mi bi vec imali zachetke kvalitetnog privatnog obrazovanja sa zadovoljnim, nauci i edukaciji okrenutim profesorima i studentima savremenije obrazovanima i od shikaniranja zashticenima.
Шалиш се? Причам о земљи Србији.Apropo tvog poslednjeg pitanja. Preporuchujem ti da nekako dodjesh u posed knjige/adresara obrazovnih ustanova (koledzi i fakulteti) na teritoriji USA. Adresar ima 400 strana.
Edited by Псеудо, 08 May 2011 - 01:49.
Posted 08 May 2011 - 19:26
Е а ово за јадне шиканиране студенте, напросто не заслужује коментар.
..........
Причам о земљи Србији.
Posted 10 May 2011 - 12:48
Edited by djnemanja, 10 May 2011 - 12:50.
Posted 10 May 2011 - 13:18
Edited by Shedou, 10 May 2011 - 13:20.
Posted 10 May 2011 - 23:23
To je direktno ponizavanje rada studenata na drzavnim fakultetima, i ministri to dobro znaju.
Posted 11 May 2011 - 22:22
A meni je dosta kolega prichalo o drugim kolegama profesorima koji su alkoholichari. Da li to znachi da je BU stecishte pijanih?
Bez uvrede ali tvoj post je pravo ogledalo nerazumevanja shta je to shto drzava treba da "sredi", shta trzishte rada treba da koriguje a shta je drushtveni problem nakaradnog mentaliteta i studenata i profesora.
BTW Ovo shto dajesh kao primer (20 strana za ispit) je naravno, osim shto je preterivanje, takodje i odlika dosta drzavnih fakulteta (nepotizam, pushtanje preko veze, kupovina ispita). Pa najveca afera sa polaganjem ispita uz 0 (slovima NULA), spremljenih strana je na drzavnom univerzitetu (Kragujevac)!
Kada se razbije monopol BU, pochne sa primenom Bolonje u pravom smislu, inspekcije proshvrljaju po profesorskim kabinetima i zavrshe se zapocheti sudski procesi onda cemo moci da diskutujemo. Ovako, ljudi sa pravom odlaze na mesta koja ce im omoguciti da dostojanstveno steknu diplomu i obezbede sebi egzistenciju.
Obrazovanje u Srbiji je sistemski trulo i tome nisu krivi privatni fakulteti vec neko drugi.
Evo ja sa državnog fakulteta, koji sam odrao dupe od učenja, apsolutno nemam ništa protiv da neko s Megatrenda dođe, upiše master na državnom i završi ga. Ali ni najmanje. Zašto? Pa zato što ćemo se sutra sresti negde ja i takav neko, pa će se videti ko koliko zna i vredi. Jedino me tu neko može poniziti - ako više zna od mene. I takvom mogu samo da pružim ruku i čestitam, ma gde on završio i ma šta završio. To što se u ovom društvu cene formalne kvalifikacije (diploma) a ne znanje, to je najveći problem, al' još veći je problem kad mladi ljudi na taj način i dalje rezonuju.
Da ne budem pogrešno shvaćen, ko želi da uči u nekim stvarima može mnogo bolje i više naučiti na privatnom, iz veoma prostog razloga što se isti oni profesori koji na državnim fakultetima na studentima leče komplekse mnogo drugačije ponašaju dok tezgare na privatnim. Ljubazni, predusretljivi, ažurni; pa interaktivna predavanja; pa male studijske grupe gde se radi sa svakim studentom ponaosob - da čovek prosto ne poveruje da se radi o istim ljudima.
Tu nešto sistemski nije u redu, a šta je - pogađajte jedanput.
Edited by djnemanja, 11 May 2011 - 22:34.
Posted 12 May 2011 - 00:39
Видим да си се максимално потрудио да му пост избациш из контекста и да га погрешно разумеш.A meni je dosta kolega prichalo o drugim kolegama profesorima koji su alkoholichari. Da li to znachi da je BU stecishte pijanih?
Друштвени проблем јесте накарадни систем вредности (и студентски менталитет) у коме је студирање мода а не потреба и привилегија за најбоље, у коме се цени диплома а не суштинско знање.Bez uvrede ali tvoj post je pravo ogledalo nerazumevanja shta je to shto drzava treba da "sredi", shta trzishte rada treba da koriguje a shta je drushtveni problem nakaradnog mentaliteta i studenata i profesora.
Без икакве жеље да релативизујем ''аферу индекс'', али причати о томе а бранити приватне ''универзите'' је благо речено лицемерно, зато што су приватни универзитети инситуционализација корупције, или: како по закону купити диплому. Плаћање школарине на приватном универзитету је ништа друго до годишња рата за куповину дипломе. Стога, мада за такве ствари заговарам нулту толеранцију, сматрам праву куповину испита или дипломе етички исправнијим, јер је то ''студирање'' на приватним ''универзитетима'' чиста продаја магле и хватање прилике да се 4 године џабалебари и сплавари о трошку родитеља, и делимично државе, због студентских попуста и олакшица.BTW Ovo shto dajesh kao primer (20 strana za ispit) je naravno, osim shto je preterivanje, takodje i odlika dosta drzavnih fakulteta (nepotizam, pushtanje preko veze, kupovina ispita). Pa najveca afera sa polaganjem ispita uz 0 (slovima NULA), spremljenih strana je na drzavnom univerzitetu (Kragujevac)!
Студирање на приватном ''универзитету'' и достојанство? Мора да се шалиш. Заправо, можда то и иде заједно по том накарадном студентском менталитету и још накараднијем систему вредности. Мени је отићи на приватни ''универзитет'' типичан пример како неко сам себи да потпише губитак достојанства и како да институционализује сопствену глупост.Kada se razbije monopol BU, pochne sa primenom Bolonje u pravom smislu, inspekcije proshvrljaju po profesorskim kabinetima i zavrshe se zapocheti sudski procesi onda cemo moci da diskutujemo. Ovako, ljudi sa pravom odlaze na mesta koja ce im omoguciti da dostojanstveno steknu diplomu i obezbede sebi egzistenciju.
Апсолутно. Приватни ''универзитети'' су само карике у ланцу који је све дужи, а проистиче из погрешног система вредности, менталитета и погрешне политике на највишем нивоу.Obrazovanje u Srbiji je sistemski trulo i tome nisu krivi privatni fakulteti vec neko drugi.
Posted 12 May 2011 - 11:14
Стога, мада за такве ствари заговарам нулту толеранцију, сматрам праву куповину испита или дипломе етички исправнијим, јер је то ''студирање'' на приватним ''универзитетима'' чиста продаја магле и хватање прилике да се 4 године џабалебари и сплавари о трошку родитеља, и делимично државе, због студентских попуста и олакшица.
Posted 19 May 2011 - 14:59
Da na konkursima daju neki strukovni test, bilo sta slicno, drugacije bi bilo
Edited by Tribun_populi, 19 May 2011 - 15:07.
Posted 21 May 2011 - 17:45
Напиши, онда, за који приватни универзитет у Србији не важи ово што сам написао.Sa ovakvim (boldovanim) stavom zaista ne mogu da polemishem.
Polazish od pretpostavke da SVI studenti na SVIM privatnim uni "dzabalebare i nishta ne uche", shto je morash priznati nonsens i donosish zakljuchak da iste treba izbrisati iz registra.
Tvrdnja da su obrazovne ustanove u privatnom vlasnishtvu nepotrebne i da ih treba ukinuti zbog razloga koje navodish je u suprotnosti sa tekovinama americhkog i evropskog obrazovnog sistema i jedna ogromna generalizacija koja nema smisla, tako da diskusije nema.