
Motocikli
#31
Posted 08 November 2010 - 18:26
#32
Posted 08 November 2010 - 18:47
Rory, ne znam te, al' si mi brat!... nikad nisam vozio serijski pa tako i ona dva idu pod nož čim uhvatim vremena.

I ja preuredjujem sve cega se dohvatim.
Kupio sam, u losem stanju, polovni "cruiser" samo zato sto je imao dvocilindarsku, zrakom hladjenu masinu:

... a onda sam od te gadarije ucinio ovo:

Svrbez prouzrokovan fiberglasom na kozi bi ubio nekog normalnog, al' ja preziveh...

Edited by zoran59, 08 November 2010 - 18:50.
#33
Posted 08 November 2010 - 19:41
Ah, pravi ljubitelj BMW-a.
Nabacio na Yamahu "toster rezervoar"!

Edited by EunosCosmo, 08 November 2010 - 19:46.
#34
Posted 08 November 2010 - 22:33
Ma, da "nabacio."Nabacio na Yamahu "toster rezervoar"!

Tako je to kad imas vremena, a nemas para. Hteo sam Dunstall Norton, nisam ga mogao kupiti, pa uradih "generic equivalent."

Od mojeg jednostavnog, minimalnog znanja zavarivanja ne bih mogao ziveti - ali brze nesto zavarim nego sta zaradim pare da platim pravog varioca.

#35
Posted 09 November 2010 - 01:09
Ma, da "nabacio."
Pravio ga od nule, pocevsi od kartonskog kalupa do fiberglas izvedbe i farbe.
Tako je to kad imas vremena, a nemas para. Hteo sam Dunstall Norton, nisam ga mogao kupiti, pa uradih "generic equivalent."![]()
Od mojeg jednostavnog, minimalnog znanja zavarivanja ne bih mogao ziveti - ali brze nesto zavarim nego sta zaradim pare da platim pravog varioca.
RESPECT
#36
Posted 09 November 2010 - 02:39
Hvala, Cosmo!EunosCosmo' date='08.11.2010, 18:09' post='3022091 ...
No, objektivno, nije to neka nauka. Sve znanje sveta je u knjigama/prirucnicima - a, bogami, danas, i na netu. Samo je pitanje imas li volje i vremena da "cackas" ili ne. Svako prema svojoj ludoj glavi.
A pomaze i zdrava tasta. Zena se bunila, a tasta odobrila, pa smo "slagali" motor u kujni:

Zivele taste!
edit: evo te jadne Yamahe i sa serijskim delovima;

Edited by zoran59, 09 November 2010 - 02:51.
#37
Posted 09 November 2010 - 10:01
Na žalost, nestašica me je primorala da se već naredne godine oprostim od "makine" nenapravivši ni jednu fotku!

#38
Posted 09 November 2010 - 14:58
Bravo, Cosmo! Na Tomosima je zgodno raditi - male, jednostavne masine. Idealno za ucenje mehanike, i ja sam poceo s njima. Jes' da nakon prvih par rastavljanja, tata je trebao sastaviti...Ja sam svoj prvi "motor"(Tomos APN-6), kupio u 15. godini. Prethodni vlasnik ga nije štedeo te sam ga ja posle izvesnog vremena rasklopio, prefarbao i u kombinaciji sa delovima APN-4, sklopio interesantnu kombinaciju. E, sad, to što nisam imao radionicu me nije sprečilo da taj poduhvat (osim farbanja) obavim u svojoj "momačkoj" sobi tokom zime '91-'92.

Edited by zoran59, 09 November 2010 - 15:01.
#39
Posted 11 November 2010 - 21:14
Edited by rory, 11 November 2010 - 21:16.
#40
Posted 11 November 2010 - 23:19
Želim ti brz i uspešan oporavak.
(......a GS?)
#41
Posted 11 November 2010 - 23:34
Preživeo je tri decenije da bi ga sad ubio fucking flowerbed? Ni mu je ništa(......a GS?)

#42
Posted 12 November 2010 - 02:20
Pazite ovo, umesto motora ja odoh pod nož. Ono veče kad sam napisao predhodni post sednem na gs-a i podjem da kupim neke sitnice dok još rade prodavnice. U povratku ugledam farove dva automobila od toga jedan na mojoj traci pretiče, vidim kako vrluda levo desno, valjda me kasno primetio pa pokušava da se vrati ili šta već. Kad smo svi bili toliko blizu da sam shvatio da je vrag odneo šalu skrenem desno sa ivice puta i tu počinje horor. U toku dana je padala kiša pa se duž ivice asfalta stvorila barica i blato, više nisam imao kontrolu ni mogućnost da se vratim na put. Stisnem kvačilo i guvernalu, kočnice ne pipam u nadi da ću se iskobeljati kad djavola, znam taj put i da je asfalt ravan sa okolnim terenom ali sam smetnuo s uma da je neka strana firma kupila bivše državno preduzeće u rasulu i u sklopu renoviranja su napravili cvetnu aleju sa ivičnjakom do samog puta. Naletim na ivičnjak, isprevrćem se i polomim ko belegija. Nisam se se uopšte ugruvao jer je tu bila mekana zemlja za sadnju cveća ali mi je ruka negde zapala tako da sam polomio podlakticu odmah do šake tako ružno da se doktor zgranuo... a i ja kad sam video snimak. Pošto nije bilo moguće spolja namestiti kosti na tom mestu operisan sam sutradan, stavljena je neka pločica, kažu prvi put primenjena tehnika u praksi te bolnice. Evo me sad kuckam levom rukom a skakućem desnom nogom pošto sam gadno zgnječio ligamente levog stopala. oni što su se preticali nisu stali pokupio me tip koji je išao 500m iza i video samo kako se tumbam, ne bi me čudilo da na kraju umesto odštete dobijem kaznu za izazivanje opasnosti. No bolje i to nego da moja porodica naplati osiguranje, čeoni sudar ne bih preporučio nikom ako nema bar tri puta teže vozilo od onoga koje ide u susret. Razmišljao sam, verovatno je bilo mesta da se provučem ivicom puta i da ne dohvatim blato ali jebiga u tom trenutku se nisam bolje snašao i na kraju krajeva ništa nije strašno dok je glava na ramenima.
Dobro si proshao, bice sve u redu, zabelezi taj datum i da uvek napravish malu feshtu na godishnjice.
Nije mi jasno zashto si stisnuo kvachilo kad si izashao van puta

Ne vozim vec skoro mesec dana, hladno, a nemam dobru opremu za ovu sezonu, istroshio sam se, budzet sam preshao 300%.
Na zadnjoj voznji ove sezone umalo neka baba da me pokupi samo tako. To i jedno klizanje na tramvajskim shinama, najzayebaniji trenuci sezone.
#43
Posted 12 November 2010 - 02:53
Pazite ovo, umesto motora ja odoh pod nož. Ono veče kad sam napisao predhodni post sednem na gs-a i podjem da kupim neke sitnice dok još rade prodavnice. U povratku ugledam farove dva automobila od toga jedan na mojoj traci pretiče, vidim kako vrluda levo desno, valjda me kasno primetio pa pokušava da se vrati ili šta već. Kad smo svi bili toliko blizu da sam shvatio da je vrag odneo šalu skrenem desno sa ivice puta i tu počinje horor. U toku dana je padala kiša pa se duž ivice asfalta stvorila barica i blato, više nisam imao kontrolu ni mogućnost da se vratim na put. Stisnem kvačilo i guvernalu, kočnice ne pipam u nadi da ću se iskobeljati kad djavola, znam taj put i da je asfalt ravan sa okolnim terenom ali sam smetnuo s uma da je neka strana firma kupila bivše državno preduzeće u rasulu i u sklopu renoviranja su napravili cvetnu aleju sa ivičnjakom do samog puta. Naletim na ivičnjak, isprevrćem se i polomim ko belegija. Nisam se se uopšte ugruvao jer je tu bila mekana zemlja za sadnju cveća ali mi je ruka negde zapala tako da sam polomio podlakticu odmah do šake tako ružno da se doktor zgranuo... a i ja kad sam video snimak. Pošto nije bilo moguće spolja namestiti kosti na tom mestu operisan sam sutradan, stavljena je neka pločica, kažu prvi put primenjena tehnika u praksi te bolnice. Evo me sad kuckam levom rukom a skakućem desnom nogom pošto sam gadno zgnječio ligamente levog stopala. oni što su se preticali nisu stali pokupio me tip koji je išao 500m iza i video samo kako se tumbam, ne bi me čudilo da na kraju umesto odštete dobijem kaznu za izazivanje opasnosti. No bolje i to nego da moja porodica naplati osiguranje, čeoni sudar ne bih preporučio nikom ako nema bar tri puta teže vozilo od onoga koje ide u susret. Razmišljao sam, verovatno je bilo mesta da se provučem ivicom puta i da ne dohvatim blato ali jebiga u tom trenutku se nisam bolje snašao i na kraju krajeva ništa nije strašno dok je glava na ramenima.
Ziv bio i brzo ozdravio. Ja sam se sa 15-16 odrao na tomos crossu i od tada samo 4 tocka.
#44
Posted 12 November 2010 - 04:03
Dobro, aj onda ovako. Posto nisam upucen u materiju kruzera, kakva je razlika izmedju japanca i amera? Da li kruzer treba da bude samo americki ili moze i neko drugi da ga napravi? Koji su kvalitetniji americki ili japanski?
Prvo, nisam mislio nishta loshe kad sam ti rekao da bi trebalo da respektujesh svu bracu bajkere, bez obzira kojem tipu pripadaju. Ti si mlad chovek, pa ti sportske mashine odgovaraju, ali doci cesh i ti u godine, pa cesh hteti malo da ispruzish kolena, da se opustish, usporish, pa i da pustish neku muziku dok vozish

Onaj BMW na slici sa mojom Suzom pripada jednom komshiji, Kanadjaninu, tu je negde, blizu 5 banki. Zali mi se na kolena, ubishe ga, ne moze vishe na duze ture, a bokser mashina, on zbog boksova mora da zabaci noge dobro pozadi, sportski model, kaze morace da kupi neshto kao ja. Drugi na poslu, ima neki GSX, kaze isto, vreme je za kruzer, godine stizu.
Neshto se pitam, koja je starosna granica kada treba okahiti kljucheve, mozda 55-60. Vidjao sam i starije da voze, naravno, ali ...... pecanje je mozda prikladniji hobi za te godine

Imam prijatelja, zivi u kanadskoj preriji i vozio je moto-trke godinama, shampionat njegove provincije, Imao je dva ducatija i gomilu japanaca. A u preriji domoroci samo Harley priznaju. I tako, gleda ih on, nisu mu simpatichni, a ni oni njega ne mirishu, ne javljaju se. Jednog dana naleti na jednog usamljenog iz te grupe i pochne neka pricha i on mu objashnjava kako ceni samo sportske mashine i kako nikad nije vozio HD, a ovaj mu baci kljucheve od i kaze - mnogo prichash, imash sat vremena, probaj, ja posle moram da idem. Danas ima i Harleya u garazi

Ne vozi vishe moto-trke, ugojio se a i godine su tu, preshao je u CASCAR, kanadski NASCAR, bio je i rookie godine, ovo mu je makina, Dodge:
Edited by down with the sickness, 12 November 2010 - 04:12.
#45
Posted 12 November 2010 - 04:51
Rory, dobro je dok je dobro... Ne zavidim, saosecam i bolje bi bilo ne imati metalne artikle u telu nego ih imati. Ipak, mogao si proci puno gore.Pazite ovo, umesto motora ja odoh pod nož
Evo, od mene, velike zelje za brz oporavak i povratak!