FZ1 je naslijedio FZS1000 2006 godine, cini mi se.Fina jurilica, Trne! Probao sam americku verziju (tu se zove FZ1), opaka sprava...

Motocikli
#16
Posted 06 October 2010 - 08:50
#17
Posted 06 October 2010 - 14:43
Slazem se, ako govorimo o novim 4-cilindrasima. No, ja se drzim boxera - zato sto na njima znam i mogu raditi. Na boxeru napravim generalku za jedan dan, a toliko mi treba i samo za sinhronizaciju karburatora na starijem 4-cilindrasu - sta cu, amater sam i mucim se. A o ajnspricu nemam pojma.nista bolji BMW od japanaca osim sto ima ime i cenu.
Dok sam zivio u Kansasu, imao sam prijatelja, dilera. Prodavao je H-D, Suzuki, BMW i Ducati. Pitao me da li bih radio za njega (kad stignem, uz redovan posao) i servisirao BMW-e, jer su njegova dva mehanicara bili od onih "H-D ili nista" tipova i mrzilo ih da rade na drugim motorima.Ja mu kazem, jebi ga, ja sam amater - radim dobro, al' nista bez prirucnika, i spor sam, ne mogu. I na kraju postignemo dogovor - da ipak radim, a on ce mi platiti kao i pravom mehanicaru, al' po fabrickoj normi. Dakle, platice mi 2 sata za posao koji fabrika kaze da trazi 2 sata, a sto ja potrosim 8, to je moj problem.
Par anegdota iz te epizode:
- kad se pojavila prva generacija R 1100 ('93. ili '94.), Charlie dobije 4 komada. Prva serija je imala neku gresku u getribi i BMW USA posalje svim dilerima nove, ispravne getribe. Mene zapalo da ih mijenjam. No, taj motor nema okvir - prednji kraj je spojen na masinu, a zadnji na getribu. Kad getribu izvadis, nista ne spaja prednji i straznji tocak. Isjeb'o sam se k'o tri majmuna dok sam to obavio...

- jednom svrati na servis neki tip na proputovanju s istocne do zapadne obale. Samo rutinski servis, ulje/filteri, ventili itd. Charlie nije pustao musterije u servisni prostor, ali su mogli gledati sta se radi preko pulta. Tako ja radim, vlasnik me pita ovo i ono, ja odgovaram, ovome dosadi i ode u prodajni prostor na kahvu. Kasnije cujem da je pitao momka u prodaji, jelte, kakav ti je ono mehanicar, prica engleski kao da nije odavde? A ovaj saljivdzija mu odgovori, ma to ti je Nijemac, radio za BMW fabriku, pa ga mi doveli. Putnik plati servis i ode sav sretan sto mu je fabricki mehanicar servisirao motor, a mi u servisu se podavili od

#18
Posted 09 October 2010 - 15:15
Interesuju me vaša mišljenja i iskustva.
Hvala
#19
Posted 09 October 2010 - 18:33
Koliko znam (nemam licnog iskustva s tim modelom), ljudi koji ga imaju, zadovoljni su. Kako stojis s engleskim? Postoji citav sajt posvecen samo tom modelu, a ukljucuje i forum vlasnika, pa ako procackas, mozes procitati kakva su im iskustva... http://f650.com/phpbb3/index.phpVeć duže vreme me privlači BMW F650 "Funduro" (jedan cilindar-Rotax)
Interesuju me vaša mišljenja i iskustva.
Hvala
Dobrodosao!
#20
Posted 09 October 2010 - 19:24
#22
Posted 05 November 2010 - 20:14
#23
Posted 07 November 2010 - 18:38
#24
Posted 08 November 2010 - 00:08
#25
Posted 08 November 2010 - 02:55
A to ni najmanje ne smeta sve moje prijatelje koji te motore voze... Ja lajem li, lajem, a oni nikako da se opamete.

#26
Posted 08 November 2010 - 03:38
#27
Posted 08 November 2010 - 10:43
#28
Posted 08 November 2010 - 12:10
Kruzeri nisu moj thing. Tako da mi nista ne znaci da li je amer ili jap....Respect za glancanje...
To se nikad ne govori brate, ako tako i mislish, to zadrzish za sebe.
Respect za sve motoriste na drumu, dal' voze moped ili hayabusu, nije vazno.
#29
Posted 08 November 2010 - 12:38
Dobro, aj onda ovako. Posto nisam upucen u materiju kruzera, kakva je razlika izmedju japanca i amera? Da li kruzer treba da bude samo americki ili moze i neko drugi da ga napravi? Koji su kvalitetniji americki ili japanski?To se nikad ne govori brate, ako tako i mislish, to zadrzish za sebe.
Respect za sve motoriste na drumu, dal' voze moped ili hayabusu, nije vazno.
#30
Posted 08 November 2010 - 16:02
Kvalitetni su svi. Ovih dana, da nadjes motor sumnjive kvalitete izrade, moras kupiti nesto iz Kine - i to preko kataloga...Dobro, aj onda ovako. Posto nisam upucen u materiju kruzera, kakva je razlika izmedju japanca i amera? Da li kruzer treba da bude samo americki ili moze i neko drugi da ga napravi? Koji su kvalitetniji americki ili japanski?

Dvije su glavne razlike. Vecina Japanaca (osim nekih modela Yamahe) ima bregaste osovine u glavi ( a i Victory), a Harley u bloku. Uz to, H-D ima jedno koljeno na radilici na koje se vezu obje (? - fali "nas" izraz) bleistange, sto mu daje karakteristican zvuk. Vecina ostalih ima dva koljena, pa im raspored paljenja nije ovisan o uglu "V" cilindara i manje vibriraju.
Nisam ni ja "cruiser type," no volim sve dvotockase, kao i DWS. Volim i raditi na njima, ali sam amater sa ogranicenim znanjem i alatom - zato, nisam ljubitelj previse cilindara, einspritza, vodenog hladjenja itd. Komplikacije su to...

I zracno hladjeni jednocilindras moze biti dovoljno brz da me dovede u nevolju - ove godine sam se spizdio na BSA Gold Star, u lokalnoj AHRMA utrci - a "borio" sam se za predzadnju poziciju...


edit: sjetio se, "naski" bleistange = klipnjace (cini mi se)
Edited by zoran59, 08 November 2010 - 16:05.