Jump to content


Photo
- - - - -

Susret oldtajmera


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
65 replies to this topic

#31 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 10 September 2010 - 17:50

Pagoda ,model W 113, 1965,cabrio :) 110 PS 6/2306 cm3, max.brzina 200 km/h


Attached File  SAM_0414.JPG   403.1KB   8 downloads Attached File  SAM_0416.JPG   409.2KB   8 downloads

190 SL, model W 121, 1960.g. 77 PS ,max 175 km/h


Attached File  SAM_0418.JPG   398.7KB   9 downloads Attached File  SAM_0419.JPG   419.98KB   8 downloads

#32 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 10 September 2010 - 17:53

Attached File  SAM_0417.JPG   418.32KB   9 downloads
Čuveni 600, sa tv antenom. :)


Attached File  SAM_0411.JPG   425.83KB   10 downloads


Attached File  SAM_0412.JPG   409.95KB   11 downloads Attached File  SAM_0413.JPG   431.6KB   11 downloads

Edited by Prag 011, 10 September 2010 - 23:06.


#33 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 10 September 2010 - 22:16

Yebem ti, ovaj potonji je Titin! :)

#34 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 27 September 2010 - 06:42

Neki detalji

Stari Merc-ovi
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Stari Linkoln (Lincoln Mercury Car Club)
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#35 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 06 October 2010 - 22:46

'De si Nešo prijatelju, nema te godinama?!

Slabo imam vremena, mnogo obaveza, šta ćeš ...

Yebem ti, ovaj potonji je Titin! :)

A ne, Titin je bio duži, model Pulman, a ovo je običan 600.
Šetao sam dalje tako gradom, lep je dan još bio, a ne kao sad.-_- Tako spazih ovaj interesantan automobilčić:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Pošto se prodaje pretpostavljam da nije problem što se vide i tablice jer čovek ga ne krije, naprotiv. Elem, Reno 10 je auto za kog je proizvođač uvaljivao licencu kome god je stigao i mogao. Pravio se čak i u SAD, i to u elektrovarijanti. Meni je ostao u sećanju bugarski koji se i zvao Bulgarenault 10. Bili smo jednom davno na letovanju u Varni i tamo nas je izvesni Juli tako žestoko vozio njime da smo mislili da će svakog momenta da se propne na 2 točka. Ovaj na slici je iz doba kad su se u IMV - u još pravili Ostini 1300 pa je on izašao iz takođe slovenačkog Litostroja. Ova se fabrika kratko vreme bavila automobilima, ali su brzo digli ruke od toga.

#36 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 06 October 2010 - 23:17

E, Nesho, 'bem te malena... :)

Tu nama starijima nabijas na nos koliko smo stari. Tebi to "interesantan automobilcic" - a ja bio tinejdzer kad je Litostroj potpisiv'o ugovor s Renaultom. I navijao sam za Jovicu Palikovica dok je vozio R 8 Gordini.

Fabricki tim za Monte Carlo rally, Jovica je prvi s leva:

Posted Image

Edited by zoran59, 07 October 2010 - 03:19.


#37 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 08 October 2010 - 23:36

Nikad ne bih starijima nabijao na nos bilo šta. Morao bih u tom slučaju krenuti od sebe ...
Sećam se Jovice naravno, ali ne mogu da se setim sledećeg: Aleš Pušnik je vozio R 12 Gordini (i žestoko ga slupao), zatim R5, ali da li je i on pre svega toga imao veze s ''osmicom''?

#38 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 09 October 2010 - 05:55

Ma zezam se, Nesho... :) A Pusnika ne pamtim u osmici, nesto je mladji od Palikovica i bratije...

Edited by zoran59, 09 October 2010 - 05:56.


#39 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 24 November 2010 - 00:25

Dugo sam tražio živog i vozećeg Opel Blitza, pa sam ga uhvatio pre par dana:

Posted Image

Ovo je dakle poslednje izdanje koje se pravilo od 1965. do 1973. Nažalost unutrašnjost je bila potpuno nepodesna za slikanje jer su stakla bila prljava, ali instrument tabla je kompletna od tad aktuelnog Recorda. Inače se Blitz pravio u prethodnim generacijama još od 1935 i bio je veoma masovan. U predratnoj Nemačkoj je Opel bio najveći proizvođač kamiona. I da, ne znam da li sam vam već pisao da sadašnji Opelov znak munje potiče upravo od ovog modela.

#40 EunosCosmo

EunosCosmo
  • Members
  • 483 posts

Posted 24 November 2010 - 18:38

Jel' to ovaj model?

Attached Files


Edited by EunosCosmo, 24 November 2010 - 18:39.


#41 dertimot

dertimot
  • Members
  • 231 posts

Posted 24 November 2010 - 18:47

To je model iz šezdesetih. Inače, ime blitz nosilo je nekoliko Opelovih kamiona različite nosivosti i izgleda.

#42 dertimot

dertimot
  • Members
  • 231 posts

Posted 24 November 2010 - 18:49

Posted Image

Ovo je recimo model Vermahta iz WWII

#43 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 20 December 2010 - 01:38

Ljubav na prvi pogled. MB 190 SL W 121
Mercedes-Boulevard nastao kao ekonomičnija zamena za čuveni 300 SL. Prvi put predstavljen na autosalonu u N.Y. 1954.Proizvodio se od 1955-1963. Ukupno 25 881 komada u verzijama cabrio i
roadster sa skidajućim hardtopom.

1900cm3 , 4 cilindra 110 PS Ovaj srebrni je dovežen iz amerike u totalno lošem stanju i potpuno renoviran.Trenutna cena oko 140.000 €

Na moje pitanje oko problema sa nabavkom delova oko motora,dobio sam odgovor da su na lageru svi delovi svih modela proizvedenih posle WW 2. :lol+:


Attached File  SAM_0597.JPG   376.25KB   5 downloads Attached File  SAM_0598.JPG   405KB   6 downloads

Attached File  SAM_0599.JPG   414.63KB   7 downloads Attached File  SAM_0600.JPG   357.17KB   6 downloads

Edited by Prag 011, 20 December 2010 - 01:40.


#44 Prag 011

Prag 011
  • Members
  • 2,647 posts

Posted 20 December 2010 - 01:48

Ovako je otprilike izgledao pre renoviranja.Došli su zajedno ali ovaj će malo da sačeka.

Attached File  SAM_0440.JPG   405.54KB   6 downloads Attached File  SAM_0441.JPG   411.44KB   5 downloads

Attached File  SAM_0443.JPG   428.77KB   4 downloads Attached File  SAM_0444.JPG   405.62KB   3 downloads

#45 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 07 March 2011 - 23:44

Vozeći se danas novosadskim ulicama naleteh na zanimljiv automobil:

Posted Image

Dakle Chrysler Avenger star 30 i kusur godina. Na TV je često ranije prikazivan veći model 160, dok je ovaj nepravedno ostao u zapećku, kao i njegove prethodnik Sunbeam 1250 koji se često mogao videti i na našim ulicama tokom sedamdesetih godina. Ovaj na slici se pravio od 1976 do 1979, a pod imenom Talbot još 2 godine posle toga. U svakom slučaju su tu bila 2 motora - 1,3 i 1,6. Nisu bili baš osobito trajni tako da se retko mogu naći očuvani primerci.