Susret oldtajmera
#31
Posted 10 September 2010 - 17:50
SAM_0414.JPG 403.1KB 8 downloads SAM_0416.JPG 409.2KB 8 downloads
190 SL, model W 121, 1960.g. 77 PS ,max 175 km/h
SAM_0418.JPG 398.7KB 9 downloads SAM_0419.JPG 419.98KB 8 downloads
#32
Posted 10 September 2010 - 17:53
Čuveni 600, sa tv antenom.
SAM_0411.JPG 425.83KB 10 downloads
SAM_0412.JPG 409.95KB 11 downloads SAM_0413.JPG 431.6KB 11 downloads
Edited by Prag 011, 10 September 2010 - 23:06.
#33
Posted 10 September 2010 - 22:16
#35
Posted 06 October 2010 - 22:46
Slabo imam vremena, mnogo obaveza, šta ćeš ...'De si Nešo prijatelju, nema te godinama?!
A ne, Titin je bio duži, model Pulman, a ovo je običan 600.Yebem ti, ovaj potonji je Titin!
Šetao sam dalje tako gradom, lep je dan još bio, a ne kao sad. Tako spazih ovaj interesantan automobilčić:
Pošto se prodaje pretpostavljam da nije problem što se vide i tablice jer čovek ga ne krije, naprotiv. Elem, Reno 10 je auto za kog je proizvođač uvaljivao licencu kome god je stigao i mogao. Pravio se čak i u SAD, i to u elektrovarijanti. Meni je ostao u sećanju bugarski koji se i zvao Bulgarenault 10. Bili smo jednom davno na letovanju u Varni i tamo nas je izvesni Juli tako žestoko vozio njime da smo mislili da će svakog momenta da se propne na 2 točka. Ovaj na slici je iz doba kad su se u IMV - u još pravili Ostini 1300 pa je on izašao iz takođe slovenačkog Litostroja. Ova se fabrika kratko vreme bavila automobilima, ali su brzo digli ruke od toga.
#36
Posted 06 October 2010 - 23:17
Tu nama starijima nabijas na nos koliko smo stari. Tebi to "interesantan automobilcic" - a ja bio tinejdzer kad je Litostroj potpisiv'o ugovor s Renaultom. I navijao sam za Jovicu Palikovica dok je vozio R 8 Gordini.
Fabricki tim za Monte Carlo rally, Jovica je prvi s leva:
Edited by zoran59, 07 October 2010 - 03:19.
#37
Posted 08 October 2010 - 23:36
Sećam se Jovice naravno, ali ne mogu da se setim sledećeg: Aleš Pušnik je vozio R 12 Gordini (i žestoko ga slupao), zatim R5, ali da li je i on pre svega toga imao veze s ''osmicom''?
#38
Posted 09 October 2010 - 05:55
Edited by zoran59, 09 October 2010 - 05:56.
#39
Posted 24 November 2010 - 00:25
Ovo je dakle poslednje izdanje koje se pravilo od 1965. do 1973. Nažalost unutrašnjost je bila potpuno nepodesna za slikanje jer su stakla bila prljava, ali instrument tabla je kompletna od tad aktuelnog Recorda. Inače se Blitz pravio u prethodnim generacijama još od 1935 i bio je veoma masovan. U predratnoj Nemačkoj je Opel bio najveći proizvođač kamiona. I da, ne znam da li sam vam već pisao da sadašnji Opelov znak munje potiče upravo od ovog modela.
#40
Posted 24 November 2010 - 18:38
Attached Files
Edited by EunosCosmo, 24 November 2010 - 18:39.
#41
Posted 24 November 2010 - 18:47
#42
Posted 24 November 2010 - 18:49
Ovo je recimo model Vermahta iz WWII
#43
Posted 20 December 2010 - 01:38
Mercedes-Boulevard nastao kao ekonomičnija zamena za čuveni 300 SL. Prvi put predstavljen na autosalonu u N.Y. 1954.Proizvodio se od 1955-1963. Ukupno 25 881 komada u verzijama cabrio i
roadster sa skidajućim hardtopom.
1900cm3 , 4 cilindra 110 PS Ovaj srebrni je dovežen iz amerike u totalno lošem stanju i potpuno renoviran.Trenutna cena oko 140.000 €
Na moje pitanje oko problema sa nabavkom delova oko motora,dobio sam odgovor da su na lageru svi delovi svih modela proizvedenih posle WW 2.
SAM_0597.JPG 376.25KB 5 downloads SAM_0598.JPG 405KB 6 downloads
SAM_0599.JPG 414.63KB 7 downloads SAM_0600.JPG 357.17KB 6 downloads
Edited by Prag 011, 20 December 2010 - 01:40.
#44
Posted 20 December 2010 - 01:48
SAM_0440.JPG 405.54KB 6 downloads SAM_0441.JPG 411.44KB 5 downloads
SAM_0443.JPG 428.77KB 4 downloads SAM_0444.JPG 405.62KB 3 downloads
#45
Posted 07 March 2011 - 23:44
Dakle Chrysler Avenger star 30 i kusur godina. Na TV je često ranije prikazivan veći model 160, dok je ovaj nepravedno ostao u zapećku, kao i njegove prethodnik Sunbeam 1250 koji se često mogao videti i na našim ulicama tokom sedamdesetih godina. Ovaj na slici se pravio od 1976 do 1979, a pod imenom Talbot još 2 godine posle toga. U svakom slučaju su tu bila 2 motora - 1,3 i 1,6. Nisu bili baš osobito trajni tako da se retko mogu naći očuvani primerci.