nisi našao baš adekvatnu paralelu.
Saobracaj iz perspektive jednog motocikliste
#16
Posted 09 August 2010 - 13:14
nisi našao baš adekvatnu paralelu.
#17
Posted 09 August 2010 - 15:20
Edited by rory, 09 August 2010 - 15:21.
#18
Posted 09 August 2010 - 15:53
#19
Posted 31 December 2010 - 13:31
O lepoti voznje necemo, to je subjektivna stvar, ali o bezbednosti hocemo i to UVEK! Pominjanje nekih divljaka na dva tocka je zaista smesno imajucu u obzir broj divljaka na cetiri tocka. Ako bi motociklisti predstavljali najveci problem i pretnju bezbednosti saobracaja, onda bi ja smatrao da zivim u najboljem drustvu, da ne kazem drzavi na svetu!!!
#20
Posted 02 May 2012 - 14:25
vozim motor i automobil, ne podjednako naravno. potpuno sam svestan kako izgleda ponasanje motociklista iz ugla vozaca automobila, i trudim se da to iskoristim da sacuvam zivu glavu na motoru. isto tako, ponasanje vozaca automobila u odnosu na motocikliste je, barem u beogradu, po mom misljenju neverovatno. imao sam sedam ili osam padova, od kojih dva mojom krivicom, uglavnom na samom pocetku. sve ostalo je cist bezobrazluk vozaca automobila, ne davanje signala, naglo izletanje iz kolone, polukruzno gde je zabranjeno, izletanje iz sporednih ulica, prolazak na crveno, preticanje na 20cm od motora i slicno. nekad imam utisak da hoce namerno da me ubiju.
jedini nacin da se katastrofalne posleeice sprece su rigorozna kontrola auto skola, u vezi obuke i izdavanja vozackih dozvola, ostre kazne policije na ulicama, i sveobuhvatna edukacija vozaca. ovo je veci problem nego sto se misli, sto ce vam svaki motociklista potvrditi. ja obicno kazem ljudima koji se spremaju da kupe motor, sebi ili svojoj deci, da to ne rade pre 35-te godine zivota, i da im je i u tom slucaju jedan ili dva pada zagarantovano. samo je pitanje kolike su posledice.
ali da ne bude sve tako crno. motor je idealan za grad, nevidjeno je uzivanje voziti ga, efikasan je po svakom pitanju, potrosnje goriva, parkinga, brzine prevoza, praktican u svakom smislu. ukoliko covek vozi pametno, i zaista vodi racuna o celokupnoj situaciji u saobracaju, prilicno je bezbedno.
#21
Posted 02 May 2012 - 20:25
odlicna tema.
vozim motor i automobil, ne podjednako naravno. potpuno sam svestan kako izgleda ponasanje motociklista iz ugla vozaca automobila, i trudim se da to iskoristim da sacuvam zivu glavu na motoru. isto tako, ponasanje vozaca automobila u odnosu na motocikliste je, barem u beogradu, po mom misljenju neverovatno. imao sam sedam ili osam padova, od kojih dva mojom krivicom, uglavnom na samom pocetku. sve ostalo je cist bezobrazluk vozaca automobila, ne davanje signala, naglo izletanje iz kolone, polukruzno gde je zabranjeno, izletanje iz sporednih ulica, prolazak na crveno, preticanje na 20cm od motora i slicno. nekad imam utisak da hoce namerno da me ubiju.
jedini nacin da se katastrofalne posleeice sprece su rigorozna kontrola auto skola, u vezi obuke i izdavanja vozackih dozvola, ostre kazne policije na ulicama, i sveobuhvatna edukacija vozaca. ovo je veci problem nego sto se misli, sto ce vam svaki motociklista potvrditi. ja obicno kazem ljudima koji se spremaju da kupe motor, sebi ili svojoj deci, da to ne rade pre 35-te godine zivota, i da im je i u tom slucaju jedan ili dva pada zagarantovano. samo je pitanje kolike su posledice.
ali da ne bude sve tako crno. motor je idealan za grad, nevidjeno je uzivanje voziti ga, efikasan je po svakom pitanju, potrosnje goriva, parkinga, brzine prevoza, praktican u svakom smislu. ukoliko covek vozi pametno, i zaista vodi racuna o celokupnoj situaciji u saobracaju, prilicno je bezbedno.
Mislis da automobili manje izlecu iz kolone vozacima automobila, nego motorcikla?
#22
Posted 30 May 2012 - 01:23
Policija je uradila veoma fin zapisnik u kome pise da sam ja udario pesaka , a na moju zalbu na zapisnik odgovor je bio " decko malo je nemoguce da je pesak tebe udario"
Eto toliko o tome