Jump to content


Photo
- - - - -

top news u vasoj zemlji boravka


  • Please log in to reply
2093 replies to this topic

#1816 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 29 September 2017 - 21:12

:wicked: Nemoj ni da se zezas, optuzice te da si anti-semita, a vec si sumnjiv kao rasista...

 

Kreteni, sta su oni zasticena vrsta?

 

 

Jbmliga, da li plaćaju reket muriji il lokalnoj vlasti pa misle da im je sve dozvoljeno ili se stoka samo ostrvila, jer je malo dobila motkom po ledjima, ne znam. Uglavnom, ako ti trebaju droge, kurve, kradena auta, ima kod taksiste.

 

A nemoj slučajno da mu pipneš monopol.


  • 1

#1817 vilhelmina

vilhelmina
  • Members
  • 11,937 posts

Posted 29 September 2017 - 21:13

 

Kreteni, sta su oni zasticena vrsta?

 

Neka strajkuju u svoja cetiri zida.


  • 1

#1818 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 29 September 2017 - 21:19

Neka strajkuju u svoja cetiri zida.

 

?


  • 0

#1819 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 29 September 2017 - 21:22

:wicked: Nemoj ni da se zezas, optuzice te da si anti-semita, a vec si sumnjiv kao rasista...

pa gde ide rasista bez anti-semitizma? Gotovo je to, josh 50 godina da piskaram ovde .... osta rasista. SrBoVska kominterna je presudila, nema mi spasa.


  • 0

#1820 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 29 September 2017 - 21:25

?

 

Nemoj kume nishta da je pitash, ljubi te tvoj brat . .....


  • 0

#1821 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 29 September 2017 - 21:33

Nemoj kume nishta da je pitash, ljubi te tvoj brat . .....

:lol+:

 

 

?

Ti znas da je to njoj razuman komentar, zar ne? 


  • 1

#1822 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 29 September 2017 - 21:46

Pretpostavljam da sam dirnuo u zenicu oka.

 

Samo što taj ološ nema zbog čega da štrajkuje. Treba li da štrajkuje praški aerodrom zato što lete avioni i na drezdenski? Treba li zbog toga da budu gradjani taoci?


  • 0

#1823 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 29 September 2017 - 22:02

Pretpostavljam da sam dirnuo u zenicu oka.

 

Samo što taj ološ nema zbog čega da štrajkuje. Treba li da štrajkuje praški aerodrom zato što lete avioni i na drezdenski? Treba li zbog toga da budu gradjani taoci?

Znas ono radnicka prava, strajk i tako to.

Malo je propustila da primeti da oni strajkuju da se nekome zabrani da radi.

Ja mislim da je u tom slucaju poenta da gradjani budu taoci 


  • 0

#1824 Kinik

Kinik
  • Members
  • 43,426 posts

Posted 29 September 2017 - 22:12

...

 

Nemojte tako protiv Vilojke.

 

Pa vi znate da je to jedna smirena i iznad svega racionalna osoba, mada bi se 'pridruzila & razbijala', kako jednom emotivno rece.

 

Cudno, tada mi odmah pao na pamet neki balkanski kafanski lom, sve uz zavijanje od muzike i masno zderilo.

:frust:

 

A to je jedino sta proleteri mogu izgubiti. Sve ostalo - nemaju.

Da ne govorimo o pameti.

;)

 

...


  • 2

#1825 Atreid

Atreid
  • Banned
  • 8,210 posts

Posted 30 September 2017 - 02:52

U ponedeljak taksisti blokiraju praški aerodrom u znak protesta protiv Ubera i Liftago. Počinju u 10,00h i voziće u kolonama brzinom od 15 km/h u radijusu od cca 5 km oko aerodroma. Problem je u tome, što je u tom radijusu i početak tri autoputa na praškom ring roadu u pravcu zapad / severozapad, D5 Plzeň, D6 Karlovy Vary, D7 Chomutov.

 

Pa mmicuimjbm, jel' ja sad treba da isteram mašine na autoput i da blokiram saobraćaj, jer je pored mene na tržištu Skanska, Strabag, Swietelsky, Hochtief i još 100 lokalnih firmi??!!

 

 

Bagra i stoka, svuda u svetu ista.

 

Nisi u pravu, "Skanska, Strabag, Swietelsky, Hochtief i još 100 lokalnih firmi" posluju pod istim uslovima kao i ti, Uber sa druge strane NE posluje pod istim uslovima kao i taxisti, a obavlja usluge taxi prevoza. Vozaci Ubera, ne polazu "poznavanje grada", nemaju licence, vozila Ubera ne prolaze tehnicke preglede kao ostala taxi vozila a koja su strozija nego za licna vozila i citav niz regulativa Uber zaobilazi sve to predstavljajuci kao tehnoloski napredak.

 

Pa svako taxi udruzenje koristi istu tehnologiju kao i Uber, samo za razliku od Ubera, moraju imati i licence i osiguranja i zadovoljiti citav niz regulativa koje kostaju. I onda dodje neki prevarant, zaobidje te regulative i kaze, ja na to imam pravo jer tehnologija, bla, bla, truch, truch,.. Drzava mora stvoriti uslove da svi posluju jednako, ukoliko obican taksista mora imati polozeno "poznavanje grada", mora i vozac Ubera, ukoliko obican taksista mora proci psiholoske testove, mora i vozac Ubera. osiguranje mora biti jednako,... itd. Drzava mora da se pobrine za to da svi na trzistu ucestvuju pod jednakim uslovima, ukoliko drzava to nece da uradi, onda su strajk, pa i blokade saobracajnica sasvim legitiman izraz nezadovoljstva postupanjem drzave.

 

 

BTW: Zamisli da ja osnujem gradjevinsku firmu, i dodjem na tvoje (Cesko?) trziste, ali ne moram radnicima da placam socijalno i zdravstveno, pri tome dovedem neke Indijce da mi rade za neku 10 puta manju platu, ne moram ni onaj zastitni sljem da im nabavim, pa zatim ne moram osiguranje u slucaju nesrece da placam, ne moram da postujem zakonom propisane gradjevinske standarde, mogu manje zeljeza da stavim, manje cementa,.. itd. Pa mi Arhitekta i gradjevinski inzenjeri ne moraju imati diplomu fakulteta, ne moraju cak ni vazecu licencu,.. itd. I to sve opravdam tehnologijom, jer sam ugovor sa investitorom napravio preko interneta, odnosno preko aplikacije i drzava to tolerise. Pa da l' bi onda ti i ostali ucesnici na trzistu imali pravo da se pobunite?


Edited by Atreid, 30 September 2017 - 03:02.

  • 3

#1826 Kido from Junkovac

Kido from Junkovac
  • Members
  • 6,635 posts

Posted 30 September 2017 - 03:35

Ma tesko da ima leba od nekakvih strajkova. Ako je segment spreman da padne, do vidjenja.

Uostalom, Uber nije Taxi, ne nudi isti tip usluge, ukljucuje svesnu odluku da se putuje sa

nelicenciranom osobom, bez osiguranja.

Jbg., svet ide tamo.

Odavno postoje HVO lanes u transportu, niko ne postavlja pitanje da se neki ljudi tamo udruzuju

da bi putovali zajedno, ustedeli novac i sl.

Uostalom, amazon, ebay i razni drugi online servisi vec dovode u pitanje velike soping molove,

cija prodaja pada iz godine u godinu.

Ne placaju takse za zakup prostora, prodavce i ostalo, ali jbg tu su da ostanu.

Najbolje je otici u knjizaru i pogubiti se medju knjigama, ali moracemo da ih narucujemo online.


  • 0

#1827 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 30 September 2017 - 06:30

Vozaci Ubera, ne polazu "poznavanje grada", nemaju licence, vozila Ubera ne prolaze tehnicke preglede kao ostala taxi vozila a koja su strozija nego za licna vozila i citav niz regulativa Uber zaobilazi sve to predstavljajuci kao tehnoloski napredak.

 

Pa svako taxi udruzenje koristi istu tehnologiju kao i Uber, samo za razliku od Ubera, moraju imati i licence i osiguranja i zadovoljiti citav niz regulativa koje kostaju. I onda dodje neki prevarant, zaobidje te regulative i kaze, ja na to imam pravo jer tehnologija, bla, bla, truch, truch,.. Drzava mora stvoriti uslove da svi posluju jednako, ukoliko obican taksista mora imati polozeno "poznavanje grada", mora i vozac Ubera, ukoliko obican taksista mora proci psiholoske testove, mora i vozac Ubera. osiguranje mora biti jednako,... itd. Drzava mora da se pobrine za to da svi na trzistu ucestvuju pod jednakim uslovima, ukoliko drzava to nece da uradi, onda su strajk, pa i blokade saobracajnica sasvim legitiman izraz nezadovoljstva postupanjem drzave.

 

Kao i obichno nemash pojma o chemu trabunjash.

 

Vozio sam Uber 9 meseci. Tehnichki pregled je obavezan i moze se obaviti kod nekoliko velikih kompanija za servisiranje. Zahtevniji pregled za taksi vozila jednostavno ne postoji, to si izmislio, samo je cheshci. Shto, kao dace ti da vozish neispravno vozilo ako nije taksi :lol+: , gde to? U Srbiji - mozda.

 

Chak je i starost vozila koja je dozvoljena ista - do 7 godina.

 

Poznavanje grada je apsolutno postalo nebitno jer ti na GPS daje podatke gde da idesh ili da skrenesh na 10 metara. Svako ko dodje iz Beograda moze da pochne da vozi Uber odmah po izlasku iz aviona. nije bitno shto ne znash gde je Opera ili Stadion, GPS ce te odvesti tamo.

 

Svaki vozach je registrovan sa punim imenom, prezimenom, adresom, SIN brojem, vozachkom dozvolom i na kraju putnik vidi chak i tvoju sliku pre nego shto dodjesh po njega. Na sve zaradjeno morash platiti porez.

 

Nije istina da su taksi kompanije tehnoloshki pratile razvoj, vec ih ja upravo Uber primorao da to urade. U svakom trenutku ti mozesh videti gde se nalazi automobil koji ce te pokupiti. Pre si morao da chekash u mraku i zimi po 20 minuta ne znajuci da li ce taj yebeni taksi uopshte doci. Taksi kompanije nisu ni imale aplikacije za online pozivanje, iskljuchivo telefonom - danas sve imaju - upravo zbog Ubera.

 

Uber je postigao dogovor za osiguranje putnike i oni sada jesu osigurani.

 

Nema tu nikakve prevare, to je samo u tvojoj glavi. Nema ni potrebe da neko bude "vozach", svi smo vozachi. Ako je neko budala on moze da bude i taksista, tako da ni problem bezbednosti ne postoji.

 

Uberovi vozachi se kontrolishu na kriminalni rekord!!! Ako nisi chist - necesh ga ni voziti!

 

Ljudima treba dati priliku da biraju. Mnoga deca se bezbedno voze i vracaju sa zurki kuci zahvaljujuci Uberu za jeftine pare. Mnogi ljudi se voze na posao za 40% cene taksi voznje.

Taksi kompanije su postale leglo jeftinih vozacha iz Indije, Pakistana i taksi mafije bogatih zelenasha koji su mogli da kupe po 20 taksi licenci, a jedna koshta 250 hiljada dolara i da zive na tudjoj grbachi luksuzno, a da qrcem nisu mrdali.

 

Interesantno da kao LiJevichar ne prepoznasjesh dobrobit za sve ljude, vec samo vidish jebenu drzavu koja REGULISHE kako ce josh vishe izjebati i opteretiti svoje gradjane moronskim propisima.

 

Kao gradjainu meni je u interesu da placam sve usluge shto jeftinije. Tako mi ostaje vishe za neke druge stvari. Moja je stvar da li cu ja da eventualno i da spustim kriterijume za kvalitet usluge, mada u ovom sluchaju chak ni to ne vidim. Udobnije se vozim Uberom nego regularnim taksijem.


Edited by Denis Jasharevic, 30 September 2017 - 06:56.

  • 2

#1828 Denis Jasharevic

Denis Jasharevic
  • Members
  • 10,018 posts

Posted 30 September 2017 - 06:32

Ma tesko da ima leba od nekakvih strajkova. Ako je segment spreman da padne, do vidjenja.

Uostalom, Uber nije Taxi, ne nudi isti tip usluge, ukljucuje svesnu odluku da se putuje sa

nelicenciranom osobom, bez osiguranja.

Jbg., svet ide tamo.

Odavno postoje HVO lanes u transportu, niko ne postavlja pitanje da se neki ljudi tamo udruzuju

da bi putovali zajedno, ustedeli novac i sl.

Uostalom, amazon, ebay i razni drugi online servisi vec dovode u pitanje velike soping molove,

cija prodaja pada iz godine u godinu.

Ne placaju takse za zakup prostora, prodavce i ostalo, ali jbg tu su da ostanu.

Najbolje je otici u knjizaru i pogubiti se medju knjigama, ali moracemo da ih narucujemo online.

 

Tako je. Samo shto to necesh objasniti srBoVima. Ne mogu da shvate. Vole da placaju sve najmanje duplo, ima se- moze se, ko bRe nema za taksi, daj 3 komada :lol+:


Edited by Denis Jasharevic, 30 September 2017 - 06:33.

  • 0

#1829 vilhelmina

vilhelmina
  • Members
  • 11,937 posts

Posted 30 September 2017 - 07:09

Uber nije problematican u onom delu u kojem je obican taxi servis. U tom delu nije ni jeftiniji od ostalih u bransi na odredjenom podrucju. Problematican je u onom delu u kojem postaje zaista jeftin, a to je UberPOP, gde nikakva pravila ne vaze, ukljucujuci i obavezu placanja poreza. Protiv tog dela se regularni taksi soferi u Evropi i bune.

 

Tacnije, evo kako to funkcionise. Klijent naruci voznju i po njenom zavrsetku skidaju mu se pare s racuna. One, bar u evropskom slucaju, idu direktno u sediste firme u Holandiji, gde se zadrzava 20%, a ostatak vraca soferu. Od toga on treba da plati gorivo i sve troskove za svoj auto, i onda mu nesto ostane. Koliko mu je ostalo, to lokalne, npr svedske, poreske vlasti nikako ne mogu da uprate, jer im podaci iz Holandije nisu automatski dostupni. Dobice ih tek na poseban zahtev i za konkretan pojedinacan slucaj, a do tada je soferu na volju da prijavi ili ne prijavi koliku god hoce zaradu i na nju plati ili ne plati porez. On nema cuvenu fiskalnu kasu koja automatski registruje sta je i koliko naplatio. Ko hoce racun, dobice ga mailom iz Holandije. To bi bilo otprilike kao da za svaki kupljeni hamburger u mekdonaldsu dobijas racun mailom iz USA, a na licu mesta nista.

 

Znaci, to je problem s Uberom, a ne brzina, dostupnost i jednostavnost narucivanja i placanja. U tom delu neka slobodno konkurisu ostalim taksi firmama. Medjutim, oni sve pomenuto i naplate kroz onih 20 posto sto ide firmi u Holandiji. Ono na cemu zaista zarade i zbog cega mogu da ponude jeftiniju uslugu, jeste nemogucnost pracenja njihovih finansijskih transakcija, sto za posledicu ima neplacanje poreza. Ako to nije nelojalna konkurencija protiv koje regularni taksi servisi imaju sve pravo ovog sveta da se bude, onda ne znam sta jeste.


Edited by vilhelmina, 30 September 2017 - 07:14.

  • 1

#1830 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 30 September 2017 - 07:45

Spoiler

 

Znaci, to je problem s Uberom, a ne brzina, dostupnost i jednostavnost narucivanja i placanja. U tom delu neka slobodno konkurisu ostalim taksi firmama. Medjutim, oni sve pomenuto i naplate kroz onih 20 posto sto ide firmi u Holandiji. Ono na cemu zaista zarade i zbog cega mogu da ponude jeftiniju uslugu, jeste nemogucnost pracenja njihovih finansijskih transakcija, sto za posledicu ima neplacanje poreza. Ako to nije nelojalna konkurencija protiv koje regularni taksi servisi imaju sve pravo ovog sveta da se bude, onda ne znam sta jeste.

Kakva konkurencija, kad uber vozaca bas briga za taxi karijeru. Uber vozi usput, a taxi se buni sto hoce da budu jedini i diktiraju pravila igre. U tudjega tatka pogolema patka. 

Sio mi ga Djura, zakidaju tax. Da li si stala na stolicu dok si ovo kucala?


  • 1