Vozaci Ubera, ne polazu "poznavanje grada", nemaju licence, vozila Ubera ne prolaze tehnicke preglede kao ostala taxi vozila a koja su strozija nego za licna vozila i citav niz regulativa Uber zaobilazi sve to predstavljajuci kao tehnoloski napredak.
Pa svako taxi udruzenje koristi istu tehnologiju kao i Uber, samo za razliku od Ubera, moraju imati i licence i osiguranja i zadovoljiti citav niz regulativa koje kostaju. I onda dodje neki prevarant, zaobidje te regulative i kaze, ja na to imam pravo jer tehnologija, bla, bla, truch, truch,.. Drzava mora stvoriti uslove da svi posluju jednako, ukoliko obican taksista mora imati polozeno "poznavanje grada", mora i vozac Ubera, ukoliko obican taksista mora proci psiholoske testove, mora i vozac Ubera. osiguranje mora biti jednako,... itd. Drzava mora da se pobrine za to da svi na trzistu ucestvuju pod jednakim uslovima, ukoliko drzava to nece da uradi, onda su strajk, pa i blokade saobracajnica sasvim legitiman izraz nezadovoljstva postupanjem drzave.
Kao i obichno nemash pojma o chemu trabunjash.
Vozio sam Uber 9 meseci. Tehnichki pregled je obavezan i moze se obaviti kod nekoliko velikih kompanija za servisiranje. Zahtevniji pregled za taksi vozila jednostavno ne postoji, to si izmislio, samo je cheshci. Shto, kao dace ti da vozish neispravno vozilo ako nije taksi , gde to? U Srbiji - mozda.
Chak je i starost vozila koja je dozvoljena ista - do 7 godina.
Poznavanje grada je apsolutno postalo nebitno jer ti na GPS daje podatke gde da idesh ili da skrenesh na 10 metara. Svako ko dodje iz Beograda moze da pochne da vozi Uber odmah po izlasku iz aviona. nije bitno shto ne znash gde je Opera ili Stadion, GPS ce te odvesti tamo.
Svaki vozach je registrovan sa punim imenom, prezimenom, adresom, SIN brojem, vozachkom dozvolom i na kraju putnik vidi chak i tvoju sliku pre nego shto dodjesh po njega. Na sve zaradjeno morash platiti porez.
Nije istina da su taksi kompanije tehnoloshki pratile razvoj, vec ih ja upravo Uber primorao da to urade. U svakom trenutku ti mozesh videti gde se nalazi automobil koji ce te pokupiti. Pre si morao da chekash u mraku i zimi po 20 minuta ne znajuci da li ce taj yebeni taksi uopshte doci. Taksi kompanije nisu ni imale aplikacije za online pozivanje, iskljuchivo telefonom - danas sve imaju - upravo zbog Ubera.
Uber je postigao dogovor za osiguranje putnike i oni sada jesu osigurani.
Nema tu nikakve prevare, to je samo u tvojoj glavi. Nema ni potrebe da neko bude "vozach", svi smo vozachi. Ako je neko budala on moze da bude i taksista, tako da ni problem bezbednosti ne postoji.
Uberovi vozachi se kontrolishu na kriminalni rekord!!! Ako nisi chist - necesh ga ni voziti!
Ljudima treba dati priliku da biraju. Mnoga deca se bezbedno voze i vracaju sa zurki kuci zahvaljujuci Uberu za jeftine pare. Mnogi ljudi se voze na posao za 40% cene taksi voznje.
Taksi kompanije su postale leglo jeftinih vozacha iz Indije, Pakistana i taksi mafije bogatih zelenasha koji su mogli da kupe po 20 taksi licenci, a jedna koshta 250 hiljada dolara i da zive na tudjoj grbachi luksuzno, a da qrcem nisu mrdali.
Interesantno da kao LiJevichar ne prepoznasjesh dobrobit za sve ljude, vec samo vidish jebenu drzavu koja REGULISHE kako ce josh vishe izjebati i opteretiti svoje gradjane moronskim propisima.
Kao gradjainu meni je u interesu da placam sve usluge shto jeftinije. Tako mi ostaje vishe za neke druge stvari. Moja je stvar da li cu ja da eventualno i da spustim kriterijume za kvalitet usluge, mada u ovom sluchaju chak ni to ne vidim. Udobnije se vozim Uberom nego regularnim taksijem.
Edited by Denis Jasharevic, 30 September 2017 - 06:56.