

Novi avioni u RV i PVO ?
#16
Posted 07 June 2010 - 02:32

#17
Posted 07 June 2010 - 12:39
Znaci dobicemo opet isti polovan krs u stilu hrvatskih block 25 F-16 ica... Mada za "air police" nam i ne treba nesto mnogo bolje.
#18
Posted 07 June 2010 - 13:10
29tke koje sada poseduje RV su takodje kupljene polovneNeko vece je Sutanovac na B-92 rekao da ce upravo da kupe 2 Miga 29 , samo za znatno manje para nego sto stoji cena novog. Sve se mislim da ce nam uvale neki polovan iz Ukrajne ili neke iz druge drzave zajednice ruskog komonvelta, koji je stariji od 20 god. Posto su Rusi rekli da 29ke starije od 20 god nece da prepravljaju u SMT verziju.
Znaci dobicemo opet isti polovan krs u stilu hrvatskih block 25 F-16 ica... Mada za "air police" nam i ne treba nesto mnogo bolje.
#19
Posted 07 June 2010 - 13:13
29tke koje sada poseduje RV su takodje kupljene polovne
Da, i to ona krs verzija 9.12. A i to je trebalo biti prelazno resenje dok se ne pojavi NA.
#20
Posted 07 June 2010 - 13:35
Komisija RV koja je razmatrala nabavku novih aviona je predlozila Miraz 2000 ali je predsednistvo SFRJ preinacilo odluku i odlucilo da kupi 29tke zbog klirinskog duga koji je SSSR imao prema SFRJ jer na drugi nacin nisu mogli da izvuku novac od njihDa, i to ona krs verzija 9.12. A i to je trebalo biti prelazno resenje dok se ne pojavi NA.
#21
Posted 07 June 2010 - 13:44
Offtopic : btw .. gde su zavrsili nacrti i projekti od tog NA ?
Edited by zoltan, 07 June 2010 - 13:45.
#22
Posted 07 June 2010 - 13:45
Ovo nije tacno. Migovi 29 koji su danas deo naseg RV su ostatak od provobitne nabavke 1986/7 kada je kupljeno 16+2 (2 trenazna dvoseda) MIG-ova 29. Inace tada su se u JNA zanosili da cemo sami praviti supersonicni visenamenski lovac, pa su ovi kupljeni kao prelazno resenje do uvodjenja domaceg.29tke koje sada poseduje RV su takodje kupljene polovne
#23
Posted 07 June 2010 - 13:50
Ovo nije tacno. Migovi 29 koji su danas deo naseg RV su ostatak od provobitne nabavke 1986/7 kada je kupljeno 16+2 (2 trenazna dvoseda) MIG-ova 29. Inace tada su se u JNA zanosili da cemo sami praviti supersonicni visenamenski lovac, pa su ovi kupljeni kao prelazno resenje do uvodjenja domaceg.
Ne bitno dal su nove ili polovne , al su bile osiromasene verzije. Ni blizu onim koje je imala recimo DDR to jest kasnije nasledjeno, Nemacka Luftwafe
Uzgred mislim da je 29ka pocela da leti kod nas od 88'e
#24
Posted 07 June 2010 - 13:57
Ti avioni su kupljeni polovni.Kupljeni su 87me a proizvedeni su 83/84te.Svaki avion ima serijski broj i tacno se zna kada je prizveden.Ovo nije tacno. Migovi 29 koji su danas deo naseg RV su ostatak od provobitne nabavke 1986/7 kada je kupljeno 16+2 (2 trenazna dvoseda) MIG-ova 29. Inace tada su se u JNA zanosili da cemo sami praviti supersonicni visenamenski lovac, pa su ovi kupljeni kao prelazno resenje do uvodjenja domaceg.
#25
Posted 07 June 2010 - 14:08
miraz 2000 bi bio logicnije resenje posto je i NA bio u sustini zajednicki projekat sa Francuzima . Pojednostavljena jednomotorna verzija Rafala.
Offtopic : btw .. gde su zavrsili nacrti i projekti od tog NA ?
Tacno.
Mislim da su i dalje u VTI-u u Zarkovu.
Ovo nije tacno. Migovi 29 koji su danas deo naseg RV su ostatak od provobitne nabavke 1986/7 kada je kupljeno 16+2 (2 trenazna dvoseda) MIG-ova 29. Inace tada su se u JNA zanosili da cemo sami praviti supersonicni visenamenski lovac, pa su ovi kupljeni kao prelazno resenje do uvodjenja domaceg.
Magripa je vec odgovorio. Kupljeni su par godina nakon proizvodnje, i vec su imali nesto sati naleta.
A ova ideja i nije bila bas toliko zanosenje. Daleko je bila od realizacije, ali nije bila van pameti, za ondasnje uslove naravno.
#26
Posted 07 June 2010 - 14:19
http://hrcak.srce.hr/file/26483
Podaci za NA (izmedju ostalog) se nalaze u Tablici 10. Ali, preporuka je da se procita ceo rad.
#27
Posted 07 June 2010 - 14:27
Bivsa vazduhoplovna, namjenska industrija je bila izuzetno jaka i ne bih rekao da je to bilo zanosenje u tehnickom smislu. Sto se poslije raspala drzava, to je druga prica i sto sada te bivse republike kupuje krseve, a neke republike vise uopste ni nemaju avijaciju.Ovo nije tacno. Migovi 29 koji su danas deo naseg RV su ostatak od provobitne nabavke 1986/7 kada je kupljeno 16+2 (2 trenazna dvoseda) MIG-ova 29. Inace tada su se u JNA zanosili da cemo sami praviti supersonicni visenamenski lovac, pa su ovi kupljeni kao prelazno resenje do uvodjenja domaceg.
Ti avioni su kupljeni polovni.Kupljeni su 87me a proizvedeni su 83/84te.Svaki avion ima serijski broj i tacno se zna kada je prizveden.
Jes ti radio na prijemu robe ?
#28
Posted 07 June 2010 - 14:30
Pre ukidanja, bili su (8 aviona) u Richmond bazi u Australiji, da snize troskove odrzavanja istih aviona.
Vec 15 godina ni to. Kiwi ptica, koja ne leti a simbol je NZ je bila u saljivim naslovima u novinama "Flightless Kiwi finds its base in Oz".
Racunica je - veci i uvek dobronameran sused (Oz) ima da ih brani ako zatreba.
Rezultat: poreski obveznici u NZ ne placaju vise ratnu avijaciju.
Na letovima Singapore Airlines ili Cathay Pacific, mozes da cujes ponekad kapetana B-777 koji kaze "Our flight will take 8 hours and tin minutes"...to "i" je znak da je Kiwi, verovatno bivsi pilot (now flightless as a kiwi) NZ Air Force.
#29
Posted 07 June 2010 - 14:32

#30
Posted 07 June 2010 - 14:43
OZ brani Zeland a smrdska Srbiju.Vidis da i ti ponekad mozes da pogodisPa Novi Zeland i Srbija imaju bas slican polozaj, mislim geostrateski