Jump to content


Photo
- - - - -

Najgora stvar ...


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
470 replies to this topic

#31 acajou

acajou
  • Members
  • 3,671 posts

Posted 03 February 2010 - 03:59

Deder da pljucnem i ja,kad mi Cyber vec ljubazno izasla u susret...

a i da pokazem da i dijaspora i srce i dusu imade,jok samo repa.

Da preskocim mobilnu telefoniju posto sam tu vec ko svaba tralala...

Porez-pa ma koliko se trudila,uvek pogresno izracunam.Uvek ispadne vise nego sto sam racunala.
A onda ti vrate da kupis parfem i kartu za metro. :ph34r:
Zdravstvo-sve sto je ozbiljno[mislim na tretmane] je besplatno.Ako dozivis operaciju koja je zakazana za 2038 godinu u proseku.
Znaci-privatnik.
Zasto jednostavno kad moze komplikovano,prava je deviza.

Reklamiranje usluga preko telefona-ne postoji ne,hvala,nisam zainteresovana-i ne postoji pauza da bi covek mogao nesto da kaze u svoju odbranu.Hocete li ovaj paket,ono osiguranje,morate ovo da probate...onda,samo ostaje-u sred njihove recenice kulovski kazes-nemam vremena-i prekines vezu.
Nije me mama tako ucila al eto,pokvarih se pod stare dane. :)

E sad malo estetika-kad dodje prolece,nigde cveta.Ko da je ukleto,il treba neka posebna bajalica da izraste u parku.Tu i tamo neka zardinjera sa strane,uz ulicu,al to nesto stidljivo i slabo-parkovi cuce goli s nekom anemicnom travom.Ono jes da nije neko prolece al i to malo zasluzuje da se obelezi...

#32 yoyogi

yoyogi
  • Members
  • 6,418 posts

Posted 03 February 2010 - 04:16

Dell i HP su izmestili support izvan SAD tako da je prvi nivo Joe iz Delhija.Najbolji je fazon sto svi ti likovi imaju neka americka imena a ako imas srece mozes svaku cetvrtu rec da razumes.Onda ti taj Joe kaze da proveris da li ima prasine na konektoru ako ti svetli amber light na HDD-ju.Tek kada on iscrpi sve sto ima na listi onda te prebace na next level koji je u SAD.


DELL ima call center u Penangu, Malezija, vise od 10 godina.

Cisco L1 podrska je u Mumbaiju.
Cisco L2 podrska je autsorsovana IBM-u, a on je stavio isto u Mumbai.
Cisco L3 podrska je unutrasnja - a opet u Mumbaiju.

Sva 3 nivoa su razlicite firme u razlicitim zgradama.

Kao i mnoge druge firme, i moja ima Mumbai call center + sustaining engineering za stariji software tamo. Mozda 4,000 ljudi.

Da se resi jedan poziv iz Amerike, Australije ili Evrope, kosta 80$ za level 1. Ako ga rese iz Indije, onda 7$.

Medjutim, to je samo za interne pozive i dial home sto masine same rade, nikakvo suocavanje sa korisnicima.
To je politika firme - korisnici nikad ne dobijaju Indiju. Taman posla, neko placa 8% vrednosti opreme godisnje za podrsku a ti mu uvalis nekoga ko ne razume engleski. Korisnicki pozivi se uvek primaju i resavaju u "Zapadnim" centrima koji rade u svojim geografskim i vremenskim teatrima.
Tako rade i ostali, zavisno kako su podelili, pozivi firmi koje doprinose 80% zarade (moze biti top 100 korisnika) ne idu u Indiju.

Od 15,000 telefonskih poziva mesecno (ne ukljucuje desetine hiljada dial-home), nekih 10,000 je interno. Velika razlika u trosku (kako su na zalost saznali i oni ciji je posao otisao u Indiju).

#33 ObiW

ObiW
  • Members
  • 5,684 posts

Posted 03 February 2010 - 05:19

Profesionalci koji ti skinu porez za $400 a ti ga platis $350.Mislim gadjam se sa brojevima ali barem kod mene tako funkcionise.


Kod mene rade na procenat. Uzmu 40% od toga koliko skinu. Ako ne skinu nista, ne naplate nista.

#34 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 03 February 2010 - 11:57

Joj što jes jes, mrrrrrrzim, ali iz dna duše mrzim :ph34r: te telefonske automate, pa još kad počnu da te prebacuju pritisnite ovo, sačekajte, pritisnite ono, a nekakve žive ljudske duše nigde ni od korova.

Odvratno, zaista odvratno!



A kad smo već kod telefona, mrzim kad krenu da zivkaju raznorazni da reklamiraju ovo, da nude ono, itd, itd.
Možda što ni ovako nisam nešto mnogo telefonski nastrojena, ali to me nervira strašno.

Mada toga sad ima i u Srbiji.

#35 Lift Going Up..

Lift Going Up..
  • Members
  • 1,604 posts

Posted 03 February 2010 - 12:02

Joj što jes jes, mrrrrrrzim, ali iz dna duše mrzim :) te telefonske automate, pa još kad počnu da te prebacuju pritisnite ovo, sačekajte, pritisnite ono, a nekakve žive ljudske duše nigde ni od korova.

Odvratno, zaista odvratno!


sledeci put probaj ovaj trik: umesto da cekas da ti da sve opcije, samo pritisni 0 (nula). najcesce te odmah prebacuje na operatera (ljudsku osobu) :ph34r:

#36 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 03 February 2010 - 12:06

sledeci put probaj ovaj trik: umesto da cekas da ti da sve opcije, samo pritisni 0 (nula). najcesce te odmah prebacuje na operatera (ljudsku osobu) :ph34r:

E, to kod nas ovde ne pali. Ne kod ovih koje ja pokusavam da uganjam.

#37 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 03 February 2010 - 12:23

Joj što jes jes, mrrrrrrzim, ali iz dna duše mrzim :ph34r: te telefonske automate, pa još kad počnu da te prebacuju pritisnite ovo, sačekajte, pritisnite ono, a nekakve žive ljudske duše nigde ni od korova.

Odvratno, zaista odvratno!

A zamisli tek kad ti je zurba kao meni prosle nedelje. U jednom telefonskom razgovoru se resi da moram hitno da otputujem. Napolju snezni haos, na putevima ludnica, ljudi zakrceni na sve strane. Ja lepo odem na sajt da kupim kartu za voz. Voz polazi za manje od dva sata. Kupim ja kartu, platim online i treba da stigne potvrda sa sifrom. Znaci samo da stignem na stanicu i uzmem kartu iz automata. Medjutim, te potvrde ni od korova. I sad ja treba ekspresno da se pakujem, organizujem sve sto treba da se organizuje jer se citav scenario i planovi menjaju + da ih jurim telefonski da vidim u cemu je problem. I naravno da u jednoj takvoj situaciji covek nema vremena da ceka na telefonu pola sata dok oni svako malo automatski obavestavaju o tome da ih posetim na njihovom sajtu gde ima sve sto mi treba, da je moje mesto u telefonskom redu zagarantovano, da se uskoro blizi Dan zaljubljenih i da nude popust na neke voznje, da sam uznapredovala u cekanju te da nisam vise br. 100 nego 98 i tako ukrug ... nikad kraja ...

Na kraju sam otisla na stanicu u totalnom neznanju da li cu uopste da otputujem tim vozom da bi mi guska na salteru rekla da ona ne moze da pronadje moju rezervaciju i uplatu (ja imala jedino potvrdu da je lova skinuta sa racuna) i da moram da zovem customer service telefonski jer se desi ponekad da bude greska u sistemu pa ti skinu lovu ali se rezervacija nikad ne napravi. Pa zvala sam ih! Nista, kupim ja tu na licu mesta kod nje jos jednu kartu. Bila mi frka, nisam imala vremena da ispravljam krive drine.

Misli covek da ce brzo i efikasno da resi stvar tako sto sve odradi online kad ono ...

Bas smo lepo tehnoloski uznapredovali ... tehnika je fantasticna stvar ...

... kad funkcionise.


edit: Sto je najgore, opet sam sada kupila kartu na isti nacin i opet ista stvar! Lovu makli a potvrde o rezervaciji nigde. Milinica! :)

Edited by cyberwor/L/d, 03 February 2010 - 12:29.


#38 Honey Badger

Honey Badger
  • Members
  • 7,643 posts

Posted 03 February 2010 - 12:38

A kad smo već kod telefona, mrzim kad krenu da zivkaju raznorazni da reklamiraju ovo, da nude ono, itd, itd.
Možda što ni ovako nisam nešto mnogo telefonski nastrojena, ali to me nervira strašno.

Mada toga sad ima i u Srbiji.



Ima dobra fora za tu situaciju...

Prekines ga/nju cim skontas da pokusava nesto da ti uvali pitanjem;'jel' to ti meni nesto prodajes?'
Odgovor ce uglavnom biti negativan, a ti uzvrati sa: 'steta, bas sam bio spreman/na da kupim bilo sta ali bojim se da je momenat prosao.' i spustis slusalicu.

nece te opet nazvati. :ph34r:

#39 Lift Going Up..

Lift Going Up..
  • Members
  • 1,604 posts

Posted 03 February 2010 - 12:45

Ima dobra fora za tu situaciju...

Prekines ga/nju cim skontas da pokusava nesto da ti uvali pitanjem;'jel' to ti meni nesto prodajes?'
Odgovor ce uglavnom biti negativan, a ti uzvrati sa: 'steta, bas sam bio spreman/na da kupim bilo sta ali bojim se da je momenat prosao.' i spustis slusalicu.

nece te opet nazvati. :ph34r:

:)

jes duhovito ali malo mean. ja uvek pomislim, i oni su ljudi, koji pokusavaju da plate stanarunu i hranu za sebe i porodicu...sto naravno ne znaci da cu da nesto kupim, ali sam ipak ljubazna (ali cvrsta u nameri da zavrsim razgovor): I really don't need your product / service, so I don't want to waste any more of your time. Thank you and goodbye.

#40 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 03 February 2010 - 13:15

:ph34r:

jes duhovito ali malo mean. ja uvek pomislim, i oni su ljudi, koji pokusavaju da plate stanarunu i hranu za sebe i porodicu...sto naravno ne znaci da cu da nesto kupim, ali sam ipak ljubazna (ali cvrsta u nameri da zavrsim razgovor): I really don't need your product / service, so I don't want to waste any more of your time. Thank you and goodbye.

Radio je moj sin taj posao. Call center, tako nekako otprilike. Dobra zarada za klince, a imaju i bonus ako nesto prodaju. Sto je u pocetku tesko, jer dobijas da radis s necim sto skoro niko nece. Uglavnom izdrzao je jedno 4 dana, naravno nije nista zaradio, jer nije ispostovao ugovor i obavezni otkazni rok. Kaze jest da si prakticno anoniman, jos on izabrao neko holandsko ime koje se lako izgovara, ali kaze svejedno najmanje 2-3 puta u danu neko se izdere, kao: sta me zovete ponovo, jesam ja rekao vec nekoliko puta da nisam zainteresovan i drmne slusalicu. Prije toga mu moras smireno objasniti da nisi ti, nego neko od kolega i bla,bla. Kad je trebao poceti raditi pravio planove, dobro se zaradi, pa cu moci kupiti ovo, ono. Kazem mu ja, ok polako, nemoj odmah unaprijed govoriti dok ne vidis kako ce sve ispasti. I cetvrti dan dolazi k'o s kopanja i govori: necu vishe raditi ovaj posao, ovo je uzasno. :) Ja sam ih u pocetku slushao strpljivo, ulazio u razgovor da ih ne odbijem, uvalili su mi neke mjesecne priloge da placam za Amnesty International, za podrsku protiv nasilja nad zenama, fond za leukemiju i josh ponesto. Sad se uglavnom izvinim i kazem kako sam upravo na vratima. Mada, ne znam kako je kod vas, sin mi provalio tu foru ima neki sajt na internetu preko kojeg mozes blokirati te pozive. I cim nesto narucis internetom, obicno pocnu opet zvati. Pa se ta radnja ponovi opet.

#41 Honey Badger

Honey Badger
  • Members
  • 7,643 posts

Posted 03 February 2010 - 13:25

:ph34r:

jes duhovito ali malo mean. ja uvek pomislim, i oni su ljudi, koji pokusavaju da plate stanarunu i hranu za sebe i porodicu...sto naravno ne znaci da cu da nesto kupim, ali sam ipak ljubazna (ali cvrsta u nameri da zavrsim razgovor): I really don't need your product / service, so I don't want to waste any more of your time. Thank you and goodbye.



Pa nek si nadju posten posao. Zvati ljude iz cista mira i pokusati im uvaljivati stvari koje im ne trebaju je cist bezobrazluk i zasluzuju sve sto dobiju.
---
Ako me nazove zensko, ja pocnem da flertujem, kazem joj da ima sexy glas, pitam je da me izvede na veceru i tako to. :)

#42 Lift Going Up..

Lift Going Up..
  • Members
  • 1,604 posts

Posted 03 February 2010 - 13:36

Ako me nazove zensko, ja pocnem da flertujem, kazem joj da ima sexy glas, pitam je da me izvede na veceru i tako to. :)


:ph34r:

#43 XXL

XXL
  • Members
  • 18,731 posts

Posted 03 February 2010 - 13:40

Pa nek si nadju posten posao. Zvati ljude iz cista mira i pokusati im uvaljivati stvari koje im ne trebaju je cist bezobrazluk i zasluzuju sve sto dobiju.
---
Ako me nazove zensko, ja pocnem da flertujem, kazem joj da ima sexy glas, pitam je da me izvede na veceru i tako to. :)

Sram te bilo matori pokvarenjace! :ph34r:

#44 Kit Louch

Kit Louch
  • Members
  • 3,226 posts

Posted 03 February 2010 - 15:20

Sram te bilo matori pokvarenjace! :ph34r:


Ma stipsa. Nece da okrene Flert Line nego ceka da ga pozovu. :)

#45 Honey Badger

Honey Badger
  • Members
  • 7,643 posts

Posted 03 February 2010 - 15:24

Ma stipsa. Nece da okrene Flert Line nego ceka da ga pozovu. :D


:ph34r:

Srecom pa uvijek se nadje neka kojoj nakon spustanja slusalice i galame godi lijepa rijec i kompliment.
Meni dzaba, a sabirem i bogougodne poene. :)