Jump to content


Photo
- - - - -

Najgora stvar ...


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
470 replies to this topic

#1 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 17:13

Naravno, topik se odnosi na zemlju u kojoj zivite ... :ph34r:

Da me neko pita ovih dana ja bih rekla da su telefonski redovi ubedljivo najgora stvar! Sreca te me niko ne pita jer bih se slatko izbljuvala na sve one vajne firme koje se reklamiraju kao sampioni u usluzivanju svoje klijentele sa sve parolama "najefikasniji", "najusluzniji", "uvek na raspolaganju" ... Nice, sve dok ne pozoves pa zaglavis u telefonskom redu.

Elem, pozoves i onda ti se javi automat da te obavesti da sve informacije mozes naci na njihovom sajtu ... tom i tom ... Djavola mozes! Da mozes onda ih ne bi uopste zvao. Onda te obaveste da zbog toga sto uvek ativno rade na poboljsanju svog servisa moze da se desi da se razgovor snima. Kazu ti da ce ista stvar da usledi i na engleskom. Onda i to odslusas. A onda krene nabrajanje raznoraznih alternativa:

- ako hoces "samoposluzivanje" press 1
- ako hoces A press 2
- ako hoces B press 3
- ako hoces C press 4
- ako hoces D press 5

... i tako sve dok ne iscrpe sve moguce opcije + sto te na kraju podsete da ako zelis ponovo da cujes alternative onda press * + naravno opet upucuju na svoj sajt gde odgovore na sva svoja pitanja mozes da dobijes (djavola!)

A kad izaberes onda krece nova redaljka sa novim alternativama i tu opet moras da se koncentrises da ne promasis magicnu brojku koju treba da press. I opet te na kraju obaveste da ukoliko ponovo zelis da cujes meni onda (opet!) press *

I taman kad covek pomisli da je uspesno prosao slalom i da ce konacno cuti zivog coveka i dobiti pomoc a ono ... automat opet ...

... svi telefonisti su trenutno zauzeti, na poziv ce odgovoriti sto pre, mesto u redu naravno "garantuju" (to niko ne moze da ti uzme!), vreme cekanja ti odvale jedno 20 minuta pa se ti slikaj! U medjuvremenu ti pustaju muziku, reklame, podsecaju te da odgovore na sva svoja pitanja mozes dobiti na njihovom sajtu (ne moze bre!), pa te povremeno obaveste da nisi vise br. 58 u redu nego da si br. 56 ... i tako dok ne ludnes ...

Mene je upravo zapao maler da kada sam konacno, konacno, konacno stigla na red i objasnila sta mi treba ona se sirotica zapetljala i rekla da mora da pita koleginicu i zamolila me da malo sacekam (ajde kad sam vec toliko cekala)... i ja tako cekala, cekala, cekala dok se veza nije jednostavno prekinula!

Ajd se i vi pozalite na nesto!

Edited by cyberwor/L/d, 02 February 2010 - 23:08.


#2 ObiW

ObiW
  • Members
  • 5,684 posts

Posted 02 February 2010 - 18:10

A kad izaberes onda krece nova redaljka sa novim alternativama i tu opet moras da se koncentrises da ne promasis...


Sajberworld, ja moram ovaj tvoj citat da stavim u signature. Moram.

:ph34r:

#3 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 02 February 2010 - 19:31

Sajberworld, ja moram ovaj tvoj citat da stavim u signature. Moram.

:ph34r:


Nemoj da zezas potpuno je razumem- imala sam kontakta sa par imbecilnih sistema kao sto opisuje.
Ja i dalje stojim iza toga da me ovde najvise nervira mobilna telefonija.
Ah da i voice mail - ne mozes vise nigde da pozoves a da ti odgovori covek - svaki put taman zaustim "dobar dan" a ono "please leave a ..." :)

#4 zoran59

zoran59
  • Members
  • 10,124 posts

Posted 02 February 2010 - 19:44

Mislim da bi onoga koji je izmislio "hold" dugme trebalo streljati kao ratnog zlocinca... :ph34r:

#5 elpida

elpida
  • Members
  • 138 posts

Posted 02 February 2010 - 19:46

Skoro sam imala tu nesrecu da sam par puta morala da zovem Telekom zbog adsl-a. Svaki put strpljivo sacekam oko 30 minuta da se javi neki operater koji naravno pojma nema o problemu. Jedini savet koji cete od njih dobiti je: "Nadjite neki ostar predmet i stavite u rupicu ispod koje pise reset i pooolako izbrojte do 30". :ph34r:

#6 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 19:53

Sajberworld, ja moram ovaj tvoj citat da stavim u signature. Moram.

:ph34r:

Ma na volju ti. Ne marim. :) Ja moram da mobilisem nove snage pa da ponovo zovem.

Ja i dalje stojim iza toga da me ovde najvise nervira mobilna telefonija.

Mobilna telefonija funkcionise savrseno. Ali provajder Telenor ima katastrofalnu customer politiku. Ukinuli su da mozes da kontaktriras customer service preko mejla. Telefonom ako zoves to je automatizovan service. Znaci, tzv 'samoposluzivanje'. Nema sanse da pricas sa zivim covekom. Ostaje jedino chatt. Nije mi jasno kako su oni to zamislili. Zamisli ako preko njih imas mobilni internet prikljucak i imas frku sa internetom. Kako ces onda sa njima na chatt? Looodo to sve. Ali zato na njihovom sajtu samoreklama za customer service da se zanesvestis. Ko li je njihov customer service proglasio za najbolji prosle godine meni nije jasno.

Nego ovi do kojih nikako da dodjem su Svedska zeleznica (SJ). Jos kad me onako dok cekam bezgranicno podsecaju svo vreme da sve mogu da resim na njihovom sajtu mene muka spopadne jos vise. Jer zbog tog prokletog sajta sada i moram da ih zovem.

#7 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 20:22

Skoro sam imala tu nesrecu da sam par puta morala da zovem Telekom zbog adsl-a. Svaki put strpljivo sacekam oko 30 minuta da se javi neki operater koji naravno pojma nema o problemu. Jedini savet koji cete od njih dobiti je: "Nadjite neki ostar predmet i stavite u rupicu ispod koje pise reset i pooolako izbrojte do 30". :ph34r:

E vidis, ja sam skoro imala nesrecu da zovem Dell support koji me je gnjavio tri dana. Ne preterujem! Tri dana za redom drzim slusalicu dok neki njihov vajni balavko na daljinu nema pojma sta radi sa mojim kompjuterom. Propala mi tri radna dana zbog akanja sa kompjuterom starim mesec dana. A lepo sam im rekla vec nakon prvog dana i neuspele seanse da treba da dodju da uzmu komp i srede ga. Ali jok, sta ja znam. I kad mi je na kraju pomenuo nesto slicno (ovaj me pitao da li imam srafciger) pa da ja tamo majstorisem sama meni puk´o film. Odmah sam trazila da mi da broj nekog sa kim mogu da razgovaram i pitam neke stvari. I tu tek nastane ludnica. Da mi tip jedan broj. Ja pozovem kad ono ... nije to. Pa onda dobijem drugi broj i tako sam dobila pet brojeva i svi su omasili. Nikako da stignes do nekoga ko je zaduzen za primedbe.

Na kraju je moj prijatelj kontaktirao svog prijatelja koji radi u Dell-u. I sta se tu ispostavi? Dell samo angazuje firmu koja se bavi supportom i oni se nalaze u nekoj vulfofakiji. Kad njih zoves ti ustvari nisi stigao do Dell-a. Eto srecom pa uhvatismo vezu. Pozvao me covek iz Dell-a i zamolio da mu objasnim sta se desilo i kad sam mu ispricala on se prekrstio. Ne zna desna ruka sta leva radi. Mislim, njima je skuplje da se drndaju tri radna vremena sa mnom peko telefona nego da lepo uzmu komp i direktno pregledaju sta je.

Za dvajes´ godina mi se nisu desile ovakve stvari sa telefonima kao u poslednje vreme. Ne da se prosto. Pokvareni telefoni pa ajd ti obavi neki posao preko telefona.

Edited by cyberwor/L/d, 02 February 2010 - 20:32.


#8 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 02 February 2010 - 20:54

Mobilna telefonija funkcionise savrseno. Ali provajder Telenor ima katastrofalnu customer politiku. Ukinuli su da mozes da kontaktriras customer service preko mejla. Telefonom ako zoves to je automatizovan service. Znaci, tzv 'samoposluzivanje'. Nema sanse da pricas sa zivim covekom. Ostaje jedino chatt. Nije mi jasno kako su oni to zamislili. Zamisli ako preko njih imas mobilni internet prikljucak i imas frku sa internetom. Kako ces onda sa njima na chatt? Looodo to sve. Ali zato na njihovom sajtu samoreklama za customer service da se zanesvestis. Ko li je njihov customer service proglasio za najbolji prosle godine meni nije jasno.

Mozda kod tebe, ovde uvek imas coverage issue, znaci stoji telefon pored tebe i nakon 3 poziva i 3 sata stize poruka - propusteno 3 poziva :D Nisam bre propustila tu sam - nije zvonilo uopste.
Inace kad smo kod broadband/telefon kombinacije imam ja - ali imam samo dobra iskustva, kad god je nesto falilo a retko je - jako brzo resim sa support, iako da 5 minuta prolazimo proceduru: proverite modem, iskljucite comp, resetujte modem (samo se kod mene broji do 10 :D ) - tako da obicno pocnem sa "nisam nepismena sve to obavila aj sad vi da pogledate". I uglavnom traje 5-10 minuta i gotovo a i brzo odgovaraju. Iako mi se desio nevidjen blam :) imali smo tu proceduru i ja i dalje tvrdim ma ne radi ljudi (wireless) na kraju covek kaze pa ne znam sta moze da bude nama sve radi, pogledajte da li je kabl od modema do rutera u redu, mozda je crko, a on sve vreem iskopcan :ph34r: pazi kad sam umrla od sramote... Burazer iskljucio i zaboravio. Nece to bez struje :D

Iako sve to nije nista prema SR slucaju - prijava kvara na liniji se ne naplacuje sa landline, ali se naplacuje sa mobilnog :D mislim kako da zoves sa landline kad je u kvaru?

E vidis, ja sam skoro imala nesrecu da zovem Dell support koji me je gnjavio tri dana. Ne preterujem! Tri dana za redom drzim slusalicu dok neki njihov vajni balavko na daljinu nema pojma sta radi sa mojim kompjuterom. Propala mi tri radna dana zbog akanja sa kompjuterom starim mesec dana. A lepo sam im rekla vec nakon prvog dana i neuspele seanse da treba da dodju da uzmu komp i srede ga. Ali jok, sta ja znam. I kad mi je na kraju pomenuo nesto slicno (ovaj me pitao da li imam srafciger) pa da ja tamo majstorisem sama meni puk´o film. Odmah sam trazila da mi da broj nekog sa kim mogu da razgovaram i pitam neke stvari. I tu tek nastane ludnica. Da mi tip jedan broj. Ja pozovem kad ono ... nije to. Pa onda dobijem drugi broj i tako sam dobila pet brojeva i svi su omasili. Nikako da stignes do nekoga ko je zaduzen za primedbe.

Na kraju je moj prijatelj kontaktirao svog prijatelja koji radi u Dell-u. I sta se tu ispostavi? Dell samo angazuje firmu koja se bavi supportom i oni se nalaze u nekoj vulfofakiji. Kad njih zoves ti ustvari nisi stigao do Dell-a. Eto srecom pa uhvatismo vezu. Pozvao me covek iz Dell-a i zamolio da mu objasnim sta se desilo i kad sam mu ispricala on se prekrstio. Ne zna desna ruka sta leva radi. Mislim, njima je skuplje da se drndaju tri radna vremena sa mnom peko telefona nego da lepo uzmu komp i direktno pregledaju sta je.

Za dvajes´ godina mi se nisu desile ovakve stvari sa telefonima kao u poslednje vreme. Ne da se prosto. Pokvareni telefoni pa ajd ti obavi neki posao preko telefona.

Dell je poznat po svojoj "usluzi" :D Zato sam i presla na Sony

#9 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 02 February 2010 - 22:19

Blago vama kada se toliko tangirate oko telefona.Porezi vas izgleda slabo pogadjaju

#10 David Gilmour

David Gilmour
  • Members
  • 5,374 posts

Posted 02 February 2010 - 22:24

Blago vama kada se toliko tangirate oko telefona.Porezi vas izgleda slabo pogadjaju

Evo moj novopeceni jaran me podsjeti. Property tax, uvijek mi se zavrti od tog racuna, mamicu im hohstaplersku. Tih para mi je nekako najzalije dati. :ph34r:


Hvala ti Magripa na podsjecanju.

#11 Lift Going Up..

Lift Going Up..
  • Members
  • 1,604 posts

Posted 02 February 2010 - 22:24

Blago vama kada se toliko tangirate oko telefona.Porezi vas izgleda slabo pogadjaju

u americi me nisu, zato sto su razumni. iz UK me oterase bas porezi. sto je mnogo, mnogo je.

#12 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 22:34

Blago vama kada se toliko tangirate oko telefona.Porezi vas izgleda slabo pogadjaju

Ta sluzba odlicno funkcionise! :ph34r:
Mozes porez da prijavis SMS-om. Dok si rek´o keks resis obavezu!
To su doveli do savrsenstva.
A i kad ih zoves, odmah se jave.

Edited by cyberwor/L/d, 02 February 2010 - 22:37.


#13 angelia

angelia
  • Members
  • 15,569 posts

Posted 02 February 2010 - 22:42

Blago vama kada se toliko tangirate oko telefona.Porezi vas izgleda slabo pogadjaju

Ja te pare ionako ne vidim, mislim da iznerviralo me kad su mi sa nekih gro para skinuli neverovatnu cifru - nekih 45% ali generalno ne primetim.

u americi me nisu, zato sto su razumni. iz UK me oterase bas porezi. sto je mnogo, mnogo je.


Hmmm da u UK su stvarno bezobrazni.

#14 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 23:02

Evo moj novopeceni jaran me podsjeti. Property tax, uvijek mi se zavrti od tog racuna, mamicu im hohstaplersku. Tih para mi je nekako najzalije dati. :ph34r:


Hvala ti Magripa na podsjecanju.

I treba da mu se zahvalis! Vi´s kakav ti je plaisir ucinio. Dobio si priliku da nam kazes da imas 'property'.
Nego, ti si covek profesionalac ... otkud tebi da se zamanta? To hoce samo 'profesionalcima'.

#15 cyberwor/L/d

cyberwor/L/d
  • Members
  • 12,762 posts

Posted 02 February 2010 - 23:06

Ja te pare ionako ne vidim, mislim da iznerviralo me kad su mi sa nekih gro para skinuli neverovatnu cifru - nekih 45% ali generalno ne primetim.

Jes´ vala. To odmah halalis u startu. Znas koliko je globa i znas da nikad neces videti. Jedino je malo nezgodno kad ti se jave na kraju godine da te obaveste da treba jos malo da doplatis. A najbolje je, naravno, kad treba da ti vrate lovu.

Hmmm da u UK su stvarno bezobrazni.

Pa koliko su to bezobrazni tamo? Nije valjda vise od ovih Skandinavaca?