Da, slazem se, ali uz ogradu da se u marketingu ne smeju koristiti psiholoske manipulacije, subliminalne poruke i slicno, nego da treba da bude puko predstavljanje proizvoda, njegovih karakteristika, nogucnosti itd, ne u vidu pukih tehnickih podataka, nego jezikom prilagodjenim sto sirim slojevima stanovnistva, ali da tema reklamnog spota, dzingla, oglasa itd bude to.Smatram da je reklama, u trizisno orijentisanim ekonomijama, ne samo pozeljna vec i neohodna.
...
Tako da bi marketing treba da ima informativnu funkciju i ne bi trebao da iritira potrosaca. Ako pocinje da iritira potrosace , znaci da nesto nije u redu u pristupu, tj. strucnjaci koji rade marketing nisu na visini zadatka.
Takva reklama bi u stvari bila bolja i za samog proizvodjaca i za drustvo u celini, jer bi onda proizvodjaci morali da se bore da kupce dobijaju stvarnim poboljsavanjem kvaliteta proizvoda da bi tako ostali konkurentni, a ne ulaganjem u marketing. To bi u stvari bio povratak na prirodno stanje koje je bilo pre "pustanja pare" u vidu podivljalog potrosackog drustva, a po rusenju Berlinskog zida i "svestkog komunizma". Eto, posle 50 godina napona zbog hladnog rata pustena je para 15-ak godina, a sad da se opet vraca na normalu, nema nam druge.