Jump to content


Photo
- - - - -

vozio sam jednom, i nikada vise


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
54 replies to this topic

#46 okisale

okisale
  • Members
  • 36 posts

Posted 03 October 2009 - 01:52

Nemoj tako, na stranu lepota, stvar ukusa, je li, ali da je funkcionalan - jeste. Kad ga budeš jednom probao, naročito sa 4 vuče, pa kad uđeš u krivinu sa kojom hoćeš brzinom, a on stabilan kao da ide po šinama, složićeš se sigurno sa mnom :).

Jesam ja žensko, imala sam puno, hm, incidenata sa kolima, i ovakvih i onakvih, ali promenila sam u životu dvadesetak različitih proizvođača i modela, čak sam jednom par meseci vozila ševrolet kabrio :D, sa ogromnim zadovoljstvom prilično redovno vozim kombi već desetak godina i nisam ga ni ogrebala :D, ali Subaru mi je stvarno "prirast'o za srce" i biće mi žao kad budemo morali da ga menjamo, a moraćemo uskoro jer su delovi jezivo skupi.



Cak ni sa cetiri vuce ne mozez uci u krivinu sa bilo kojom brzinom..cak i ako imas elektronski sistem za stabilizaciju,on odradi svoj posao dok ne predjes zakone fizike a posle cao..Subaru je inace sportski orijentisano vozilo tako da je sigurno da mozes u krivinu brze nego sa recimo Corsom.Probaj da vozis malo brze i u krivini naglo zakocis ili naglo das gas ,po snegu recimo, i javi se da cujemo daljne komentare.. :ph34r:

#47 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 03 October 2009 - 07:06

Cak ni sa cetiri vuce ne mozez uci u krivinu sa bilo kojom brzinom..cak i ako imas elektronski sistem za stabilizaciju,on odradi svoj posao dok ne predjes zakone fizike a posle cao..Subaru je inace sportski orijentisano vozilo tako da je sigurno da mozes u krivinu brze nego sa recimo Corsom.Probaj da vozis malo brze i u krivini naglo zakocis ili naglo das gas ,po snegu recimo, i javi se da cujemo daljne komentare.. :ph34r:


Svaki auto mogu da prevrnem bez problema.
Subaru je najjeftiniji AWD koji u krivinu gde vozilo sa standardnim jednoosovinskim prenosom udje sa 65mph ulazi sa 100mph bez problema. Na snegu se opet zanosi samo kad vozac to zeli i ako se vozi normalno i koristi zdrav razum nece se nikada zaneti.

Opet ne postoji auto koji ne moze da se zanese ili prevrne. Neki se prevrcu lakse, a neki teze.

#48 kiti

kiti
  • Members
  • 2,427 posts

Posted 03 October 2009 - 07:19

ma ni ja ne vozim Forda, nego samo kazem, ta fama oko losheg kvaliteta, to je sve malo ... sranje, znam ljude koji su se slatko navozali ... nebitno.


Ja sam 3 godine vozila Ford Contour (1995) bez ikakvih problema, ukljucujuci i jednu zimu u Alberti i nekoliko 1000km+ relacija. Bili smo ga kupili za $1475, ceo prvi mesec smo se pitali sta li mu fali, na kraju mu nije falilo nista. Prodali smo ga pre mesec dana, nije imao u medjuvremenu nikakve popravke.

Ja sam cesto vozila rental, Chrysler 300 mi je ostao u losem secanju, uzasno losa preglednost sa leve strane. Interesantno pa mi je Dodge Charger uvek bolje legao, iako je to valjda generalno isti auto. Uzimala sam i manji auto ako bi mi ponudili tog Chryslera, iako generalno uvek vise volim da izaberem veci auto.
Na drugom kraju nikako mi nisu legle toyota yaris i corola, par puta mi se cinilo da ce vetar oko Calgaryja ili Edmontona da me oduva sa sve tim vozilicama.

Znam da nije pitanje ali svidjao mi se Jeep Laredo.

#49 Rahel

Rahel
  • Members
  • 5,435 posts

Posted 03 October 2009 - 11:27

Cak ni sa cetiri vuce ne mozez uci u krivinu sa bilo kojom brzinom..cak i ako imas elektronski sistem za stabilizaciju,on odradi svoj posao dok ne predjes zakone fizike a posle cao..Subaru je inace sportski orijentisano vozilo tako da je sigurno da mozes u krivinu brze nego sa recimo Corsom.Probaj da vozis malo brze i u krivini naglo zakocis ili naglo das gas ,po snegu recimo, i javi se da cujemo daljne komentare.. :ph34r:


Taj auto i jeste kupljen da savlada švajcarske planinske puteve pune krivina, snega i leda. I dalje ostajem pri svojoj izjavi da je stabilniji nego svih onih drugih 20ak koje sam promenila. Naravno da može da se prevrne, svaki auto može da se prevrne - ne zavisi mnogo od modela, koliko od vozača, mada ja nijednog još nisam uspela da prevrnem. Jednom mi se BMW zaneo na autoputu u Italiji, zato što sam naglo zakočila, okrenuo se oko svoje ose i klepnuo desnim krilom o kamion koji mi je presekao put. Ubeđena sam da mi se sa Subaru to tada ne bi desilo, i nije nikad iako sam bila u sličnim situacijama. Naravno, sve su to moja lična ubeđenja, koja ne moraju da budu tačna. Ja nisam ekspert za kola, samo vozač sa 20 godina iskustva po skoro svim putevima Evrope i isto toliko promenjenih automobila :)

#50 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 03 October 2009 - 12:28

ma ni ja ne vozim Forda, nego samo kazem, ta fama oko losheg kvaliteta, to je sve malo ... sranje, znam ljude koji su se slatko navozali ... nebitno.


Spisak mojih Fordova od 1991. do danas:

Taunus 1,3
Taunus 1,6
Taunus 1,6 Ghia
Scorpio 2,9i
Mondeo Mk II 1,8i
Mondeo Mk III 2,0 TDCi
Mondeo Mk IV 2,0 TDCi Ghia
Taunus 1,6 automatik - Youngtimer

Poslednja dva su u garaži, ostalo mi je prošlo kroz ruke. Jedanput me je Scorpio ostavio na putu zbog kratkog spoja u kablovima, inače sam uvek stigao gde sam krenuo sa Fordom.

Lepo si rekao negde ovde, auto se ne drži 10 godina, pa nije to porodično srebro, nego potrošna roba.

#51 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 03 October 2009 - 20:16

Ok gospodo sve je krenulo od moje opaske da o jugu ne vredi diskutovati posto je on VK
Ja sam vozio dva Americka auta i to mi je dosta. Da nisam vozio drugi mozda bih probao jos nesto.

Imao Chevy Luminu 1990 kupio je za $2700 sa 70K milja i prodao na 120K posle 2 god. za $1700 u medjuvremenu sam dva puta menjao davac signala za menjac brzina $350 kod Kineza u reg servisu $900.
Uradio kocnice jedanput $500 sa zamenom diskova. Uzmi oduzmi skup auto.

Kupio Chrysler Concorde LXi 2001 na svakih 12K milja menjao diskove posto je auto poceo da skakuce. Prodao ga na 70k milja 2005. Hvala Bogu.
Od 2002 god vozim Subaru, kupujem ih nove i ne idem uopste u servis osim sto menjam ulje. Nikad nisam jedan dan proveo na opravci. Ok svaki auto menjam na 3 god. osim Legacy 2003 karavan koji mi sluzi za prevoz krsa i parking na Bartu.
O Fordu stvarno ne mogu da govorim osim da imam prijatelje koji su imali Tauruse i svaki je otisao na 100-120k milja u servis da promene menjac $3k +
:ph34r:

#52 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 03 October 2009 - 20:22

O Fordu stvarno ne mogu da govorim osim da imam prijatelje koji su imali Tauruse i svaki je otisao na 100-120k milja u servis da promene menjac $3k +
:D



U Evropi te relacije bez servisa, mislim 180 - 200k km prelazi samo Golf II i MB 123. :ph34r:

Zezam se, pa imaš jeftin auto, konkretno Taurus, predješ 200soma, yebiga, treba nešto i da uložiš. Nije to Peugeot 404 što su prestale Franje da ga prave jer je bio nepoderiv, pa se nisu prodavali novi automobili. I danas ga je puna Afrika. :)


Da se vratim na temu, Wartburg pick-up, Moskvič (u CZ poznat pod imenom Lenjinove sanke), kompletna produkcija CZ Kragujevac. To je smeće.

Edited by alberto.ascari, 03 October 2009 - 20:41.


#53 mrd

mrd
  • Members
  • 18,143 posts

Posted 03 October 2009 - 20:46

U Evropi te relacije bez servisa, mislim 180 - 200k km prelazi samo Golf II i MB 123. :ph34r:

Zezam se, pa imaš jeftin auto, konkretno Taurus, predješ 200soma, yebiga, treba nešto i da uložiš. Nije to Peugeot 404 što su prestale Franje da ga prave jer je bio nepoderiv, pa se nisu prodavali novi automobili. I danas ga je puna Afrika. :D


Da se vratim na temu, Wartburg pick-up, Moskvič (u CZ poznat pod imenom Lenjinove sanke), kompletna produkcija CZ Kragujevac. To je smeće.


Pa zar se nismo dogovorili da pricamo o automobilima.
Usput da li se secas kad je pre 10-ak godina onaj m... dir. CZ rekao da je JUGO odlican model, kad ga oni proizvode 20 godina bez izmena i jos uvek ga dilju kupuju. :)
Necemo o Zastavi.

#54 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 04 October 2009 - 21:12

U Evropi te relacije bez servisa, mislim 180 - 200k km prelazi samo Golf II i MB 123. :ph34r:

Zezam se, pa imaš jeftin auto, konkretno Taurus, predješ 200soma, yebiga, treba nešto i da uložiš. Nije to Peugeot 404 što su prestale Franje da ga prave jer je bio nepoderiv, pa se nisu prodavali novi automobili. I danas ga je puna Afrika. :)


Da se vratim na temu, Wartburg pick-up, Moskvič (u CZ poznat pod imenom Lenjinove sanke), kompletna produkcija CZ Kragujevac. To je smeće.

Pa to je zato sto ljudi vole da porede ferari i ficu u zavisnosti kako im odgovara.kada se radi o popravkama fica je zakon a na putu je ferari....
Evropski Fordovi jesu kvalitetniji od onih u Severnoj Americi ali zato i kostaju vise.Taj Taurus je auto u klasi Scorpia a svojevremeno je kostao ispod $20K i onda su ocekivanja da ima isti kvalitet kao Mercedes E350 koji je duplo skuplji.
Isto tako Wartburg i Moskvic...
Jesu bili krsine ali ako uporedis cenu sa zapadnim automobilima bili su duplo jeftiniji...
Najgore je to sto sam od ljudi iz bivseg SSSR-a cuo da su automobili koje smo mi vozili bili superkvalitetni u poredjenju sa onima koji su se prodavali na domacem trzistu.Bilo mi je tesko da poverijem....

#55 dzoni_kg

dzoni_kg
  • Members
  • 170 posts

Posted 10 October 2009 - 01:11

Za automatike sam cuo da imaju probleme narocito modeli koji su imali mazdin menjac.Manuelni sa druge strane nisam cuo da imaju neke probleme

na svakom ford mondeu predposlednja generacija crkava plivajuci zamajac na 120-150 000 km.Sitan deo ali kosta cirka 1000 eura a posto se kod nas uglavnom kupuju polovni masa njih se zeznula ,kupila limuzinu i ubrzo morala da pukne pare za to.

Lik iz bivse firme u kojoj sam radio, neki kao budzovan zaduzen za nove ugovore, kontakte sa postojecim strankama i poslovnim partnerima, obrtao je svake godine 100,000 do 200,000 km firminim autom samo tako.

Moj komsija vozi sluzbeni coca cola punto 1.2 2004 god ,ima 350 000 km.

200 000 god je fizicki nemogu voziti jer to ti je voznja 24 dnevno ,taj komsija odlepljuje i od tih 70 000 jer je non stop u autu.