Jump to content


Photo
- - - - -

Profesionalna neodgovornost i aljkavost - svež primer


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 svracak

svracak
  • Banned
  • 290 posts

Posted 18 March 2009 - 22:19

Radi se o našem poznatom izdavaču udžbenika, koji igrom slučaja ima web-sajt i u okviru njega katalog izdanja sa mogućnošću pisanja online narudžbenica. Dakle, ''ubacite'' izabranu knjigu u ''korpu'', i nakon toga u elektronski obrazac upišete svoje podatke, oni vam pošalju knjigu i vi je u datoj pošti preuzmete.
Naručim ja knjigu, nešto iz zaštite prirode, i nakon četiri dana stigne obaveštenje u kojoj pošti da preuzmem pošiljku. Otvorim je i vidim knjigu iz osnova klasičnog baleta. Čak sam i imao predosećaj da će da pogreše.

Evo šta je bio razlog da se greška desi. Na elektronskoj narudžbenici je knjiga koju sam naručio pod rednim brojem 34134, a ako pogledamo profakturu pošiljke, videće se da je kataloški broj isti.





Još sam pokušao da se dogovorim kako i šta, da bi se greška ispravila, ali sam se uverio da, pored toga da tražene knjige nema, nema ni još dve koje sam hteo da bih zamenio pogrešnu. U ponudi su, dakle, izdanja kojih odavno nema u zalihama. Sajt se ne ažurira. I ja video da od tog posla nema ništa. Slao sam mejlove, ni izvinjenja zbog propusta niti reči samokritike. Čak je njihov zaključak bio da su pogrešili ovi na sajtu, kao da je to sajt druge, a ne iste firme.

Obratite pažnju na podvučene tj. zaokružene serijske brojeve.

Attached Files


Edited by svracak, 18 March 2009 - 22:26.