Jump to content


Photo
- - - - -

Spanski again?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 PetarS

PetarS
  • Members
  • 57 posts

Posted 07 March 2009 - 19:46

Verovatno je vec bila tema o spanskom jeziku, ali nesto me mrzi da trazim dugo sam razmisljao o ucenju tog jezika, narocito posle par putovanja u Spaniju, a posto imam zelju da obilazim i Argentinu, Cile & co bas sam nesto premotivisan da ga progovorim, makar za sporazumevanje. Nasao kurs na univerzitetu, a posto sam student ne moram da placam. Problem je samo prevelika grupa ljudi i sto je samo jednom nedeljno ali 5 sati... Na sta uopste treba obratiti paznju kod spanskog, ljudi uglavnom kazu da je jezik onako laksi, da nije pretezak i da se lako da nauciti. Ko imna iskustvo sa ucenjem spanskog, dobro bi mi dosao neki savet ili cisto samo ohrabrenje :ph34r:
Inace imam iskustva sa ucenjem jezika, govorim engleski i nemacki, sad kad bih jos i spanski uspeo bio bih zadovoljan...valjda :)
Pozdrav svima

#2 Amelija

Amelija
  • Members
  • 6,996 posts

Posted 09 March 2009 - 12:06

nije mnogo težak, u pravu su ljudi

nateža stvar za mene lično (ali verujem da nisam jedina) su glagoli, pošto ima mali milion vremena + subjunktiv pa nije baš lako provaliti uvek kad šta treba
mada, uz dosta vežbanja može se dosta toga naučiti

i dobro članovi, al to mi je gadno u svakom jeziku pa se ne računa :ph34r:

#3 schneetzla

schneetzla
  • Members
  • 239 posts

Posted 09 March 2009 - 12:45

prosle nedelje sam skidao neku knjigu sa neta i greskom presnimio spansku verziju umesto italijanske i prelistavam je i razumem polovinu. tada mi je palo na pamet da naucim i spanski. italijanski sam apsolvirao tim pre sto sam dugo ziveo u italiji, pa mi spanski deluje kao igra posle drndanja sa italijanskom gramatikom.