To (boldovano) ipak ne možemo znati. Čak ni isprobati jer jednostavno više ne postoje mediji koji žive od svog kvaliteta već i samo od besomučnog reklamiranja svega mogućeg pa i "političkih proizvoda".
Pa to nije istinita tvrdnja, osobito ako izuzmemo ove prostore; postoji citav niz javnih TV-a, (ne drzavnih, vec javnih -to nije sinonim), poput npr. BBC-a, CNN-a, pa i komercijalnih TV kuca, koji imaju posebne "news" kanale gdje nema nicega osim vijesti i politickih emisija. (i vrlo malo, ili cesto potpuno bez reklama). I B92 je, ako se ne varam, nedavno krenuo s posebnim "info kanalom". Takodjer postoje sasvim isprofilirani programi gdje mozes gledati iskljucivo sport, ili samo crtane filmove, itd. -prema tome svatko u principu moze pronaci sto mu odgovara. A inace, postoji prilicna razlika izmedju komercijalne i javne TV kuce, o cemu sam dosta pisala
ovdje, da se ne ponavljam. Glavna krilatica BBC-a, najvece Javne TV na svijetu je:
informirati, obrazovati i zabaviti publiku, tocno tim redosljedom, dok je kod komercijale obrnuto.
mene izluđuju reklame; sve je toliko zagađeno reklamama da to već gubi smisao
Reklame su bile sveprisutne i prije 30 godina, samo u mnogo manjem obimu. Prema tome, nije to nikakva nova pošast. To sto je kod nas lose izreguliran Zakon o javnoj TV, tj. dopustenom omjeru reklama, je drugi problem koji je vecim dijelom prouzrocen losim standardom gdje eventualno povecanje TV pretplate trenutno nije realna opcija, a kojom bi se izbjegla nekontrolirana kolicina emitiranja EPPa.
"Rapsodija" je preterano.
Uopce nije, ako cemo i po Klaicevom rijecniku; "raspjevan diletantizam" zvuci bas veselo.
Diletantizam je pak pežorativ amaterizma, a amaterizam je jedini oblik koji može da izdrži individualni perfekcionizam ... u bilo kojoj oblasti.
Ne bih ovdje trpala amaterizam. Postoje amateri koji vrlo kvalitetno rade to sto rade.
E-novine & slično bih pre uporedio sa žurkom polutotvorenog tipa gde zaista nisi potpuno siguran ko je tu gost a ko domaćin. Rave, ili u ovom slučaju više rage party. A tu već ne možeš predvideti ko je na kakvoj drozi, osim da je jaka.
Nemam nista protiv takve ocjene, mada cisto sumnjam da ce "e-novinari" biti zadovoljni. Bojim se da oni sebe dozivljavaju mnogo ozbiljnije.
Zato je kritika okrenuta ka B92 koji još jedini balansira između informativno/kritičke funkcije i totalne kapitulacije trendu.
Uvijek sam za dobru kritiku, sto prije svega podrazumijeva
dobar povod i cvrste argumente. U spornim tekstovima nema nista od navedenog, osim jeftinog kritizerstva i iritantno patronizirajuceg tona, i sto je najgore, ogromne kolicine neznanja o samom funkcioniranju komercijalne TV kuce, u ovom slucaju B92-ojke. Cak i ako su u posljednjem tekstu uspjeli iskopati povod, i ako je ta amisija "Stanje nacije" zaista losa, nisu uspjeli napisati smislenu kritiku. Sto je onda to, ako ne najgori diletantizam?
@ Hromi Daba
Interaktivnu TV ce izneti klinci koji imaju sasvim drugaciji model prihvatanja interneta od tekuce generacije kojoj je to jos uvek u velikoj meri novotarija.
Neumitno ce doci do integracije Interneta i Televizije, s tim sto ce biti interaktivna.
Kompanije ce nesumnjivo traziti nacin da se reklame spakuju i isporuce cak i ako ih ne narucis, ali to nece biti tako jednostavno kao u slucaju klasicne TV.
Tocno, vec sad se nesto suska kako ce u buducnosti reklame biti upakirane u sam sadrzaj, tj. nece biti prekidanja filmova i emisija, nego ce EPP postati kompaktan dio, umetnut u kadar.