KOJI ZAKON O SAOBRAĆAJU?
#31
Posted 12 October 2009 - 20:19
#32
Posted 12 October 2009 - 23:21
Fckin murija ga čeka i ponaša se kao da nikakav zakon ne postoji.
Poslednjih nekoliko dana, da nosim pištolj u kolima, verovatno bi ga upotrebio. Više puta.
#33
Posted 13 October 2009 - 09:04
#34
Posted 13 October 2009 - 11:33
Mislim da si ovo lepo primetio, uz dodatak da pravosuđe nije ni najmanje nevino u celoj toj ujdurmi. Kada bi policija i pravosuđe sprovodili i postojeći zakon kako valja, uz debele kazne za nesavesne učesnike u saobraćaju i putare, broj nesreća bi bio mnogo manji. Ali koga briga za sve to?Verovatno je to poenta- sad puštaju da radi ko šta hoće, dešavaju se nesreće kakve odavno nisu, pa kad stupi taj novi zakon na snagu krenuće da kažnjavaju za sve. I za 6 meseci izadje statistika "xy% manje udesa, yz% manje poginulih, živeli mi i naš novi zakon!"
#35
Posted 13 October 2009 - 13:54
Dabogda ti se "tuareg" u usisivač pretvorio. I jebo ti ja mater.
#36
Posted 13 October 2009 - 20:55
Inače, akam se sa pokušajima polaganja vozačkog. Čega sam se nagledao za vreme obuke... Najjači su mi vozači GSP koji ne jebu živu silu, a kamoli obraćaju pažnju na prvenstvo i slične gluposti.
#37
Posted 14 October 2009 - 02:10
Zakon stupa na snagu (valjda) u decembru.
Kaznjavace se preterana buka u automobilu a ogranicenje brzine van grada je sada 70 km/h.
Vozaci juniori nece moci sami da voze odredjeni period i posle 23h. Malo diskutabilno jer ce im te 2 godine junior staza proteci u krsenju zakona, moljakanju starijih da se voze sa njima i zaboravljanju naucenog iz auto skole. Interesuje me kakva je praksa u drugim zemljama oko ovoga.
Generalno zakon je ok ali nedostaje metoda da se i saobracajci ushlifuju da se kontrolishe davanje/primanje mita.
Edited by Shedou, 14 October 2009 - 02:11.
#38
Posted 14 October 2009 - 08:17
Ako sam dobro zapamtio- 10. Decembra.Hajlajts....
Zakon stupa na snagu (valjda) u decembru.
Kaznjavace se preterana buka u automobilu a ogranicenje brzine van grada je sada 70 km/h.
Vozaci juniori nece moci sami da voze odredjeni period i posle 23h. Malo diskutabilno jer ce im te 2 godine junior staza proteci u krsenju zakona, moljakanju starijih da se voze sa njima i zaboravljanju naucenog iz auto skole. Interesuje me kakva je praksa u drugim zemljama oko ovoga.
Generalno zakon je ok ali nedostaje metoda da se i saobracajci ushlifuju da se kontrolishe davanje/primanje mita.
A što se tiče zakona, primene i mita- kamere, kamere i samo kamere. Ništa drugo ne pomaže.
#39
Posted 14 October 2009 - 13:59
Ako sam dobro zapamtio- 10. Decembra.
A što se tiče zakona, primene i mita- kamere, kamere i samo kamere. Ništa drugo ne pomaže.
Pa dok pera donese film za kameru, pa zika opere shoferku da se vidi, laza napuni bateriju....
Prepun je utjube snimaka sa policijskih kamera ali to naravno Ivica i Marica nece hteti da uvedu... Osecam da bi otpori i izjave tipa "zar nam ne verujete" bili evri dejs stvar.
#40
Posted 14 October 2009 - 14:07
Ili u prevodu- "zar bi policajac ikada lagao?"Pa dok pera donese film za kameru, pa zika opere shoferku da se vidi, laza napuni bateriju....
Prepun je utjube snimaka sa policijskih kamera ali to naravno Ivica i Marica nece hteti da uvedu... Osecam da bi otpori i izjave tipa "zar nam ne verujete" bili evri dejs stvar.
#41
Posted 15 October 2009 - 13:57
Ako sam dobro zapamtio- 10. Decembra.
A što se tiče zakona, primene i mita- kamere, kamere i samo kamere. Ništa drugo ne pomaže.
Nece biti primenjen novi zakon o saobracaju
jer nije formirana odredjena agencija
koja je uslov da bi poceo zakon da se primenjuje
osim toga, taj zakon je toliko los i represivan da ga nije moguce primeniti
Ogranicenje brzine u Beogradu od 50 km/h je van pameti
jer bi time protok saobracaja bio slabiji bar za 40%, a vi izracunajte kako ce to onda biti
kada vozim 65-70 km/h u Beogradu, pandur mi vice ubrzaj, ubrzaj, pa koliko brzo onda treba voziti??????
Ako, i kad stupi na snagu novi zakon,
promenice sa samo visina mita za pandure, umesto 1,000 dinara
bice 100e, jer ko ce dopustiti da mu se pisu kazneni poeni
samo ovi koji nemaju 100e u novcaniku
Da bi bilo manje mrtvih na putevima treba
1)Napraviti bolje puteve
2)Iskljuciti iz saobracaja neispravna vozila (sto je 35% vozila u Srbiji)
3)Napraviti autoputeve i mostove
4)Podmladiti vozni park
5)Uvesti strogu internu kontrolu s.policije
6)doneti zakon koji moze da se primenjuje, a ne ovaj nerealni zakon
7)Smanjiti korupciju u drustvu
#42
Posted 15 October 2009 - 14:00
#43
Posted 23 October 2009 - 08:01
Ili u prevodu- "zar bi policajac ikada lagao?"
Pošto po novom zakonu 52,5% od naplaćenih novčanih kazni ide saobraćajnoj policiji, policajci iće imati više razloga neko ikada da budu objektivni!!!
#44
Posted 07 November 2009 - 13:26
Da bi bilo manje mrtvih na putevima treba
1)Napraviti bolje puteve
2)Iskljuciti iz saobracaja neispravna vozila (sto je 35% vozila u Srbiji)
3)Napraviti autoputeve i mostove
4)Podmladiti vozni park
5)Uvesti strogu internu kontrolu s.policije
6)doneti zakon koji moze da se primenjuje, a ne ovaj nerealni zakon
7)Smanjiti korupciju u drustvu
I još molim te
8) potpuno izmeniti tj ponovo obeležiti saobraćajnim znakovima sve puteve u Srbiji
#45
Posted 03 December 2009 - 14:11
Nece biti primenjen novi zakon o saobracaju
jer nije formirana odredjena agencija
koja je uslov da bi poceo zakon da se primenjuje
Da bi bilo manje mrtvih na putevima treba
2)Iskljuciti iz saobracaja neispravna vozila (sto je 35% vozila u Srbiji)
4)Podmladiti vozni park
Nakon stupanja novog zakona bice potrebno godina u najboljem slucaju da se uslovi propisani pratecim pravilnicima sprovedu.
Prevashodno auto skole i tehnicka ispravnost vozila. Na stanice za Tpreglede se uvode kamere, iste te stanice ce biti uvezane preko neta u centralnu bazu podataka, a vrlo vjerovatno da ce u nekom periodu jos neke stvari poput sila kocenja i izduvnih gasova da se uvezu u isti taj server tako da ce mogucnost manipulacije biti smanjenja.
Sto se tice auto skola policiju treba skloniti iz bilo kakvog posla vezanog za obuku, leglo korupcije i neznanja u vecini slucajeva.
Vozni park ne mora nuzno da se podmladjuje (mada to ima veze vise sa ekonomskim stanjem u zemlji), i starija auta mogu da budu ispravna i funkcionalna.
Takodje, firme koje se bave projektovanjem i gradnjom puteva cesto ''pojedu'' pola samog projekta, izbacuju se mnogi detalji propisani standardima- smanjuju se sirina i debljina kolovoza, nema signalizacije, cesto se prilikom rekonstrukcija treba detaljno prepraviti pravac ili krivina a obicno se samo asfaltira stara trasa koja ne odgovara zahtjevima saobracaja..
Postavili su zadatak da do 2012. smanje broj poginulih u odnosu na 2001 za 50% sto je fin plan, koji su u EU svega tri zemlje ispunile i to u periodu od 10 godina, a jos 3 ili 4 ce ispuniti do 2015.
Generalno, nadlezne u Srbiji ceka detaljan i mukotrpan posao.
Edited by beeva, 03 December 2009 - 14:14.