Jump to content


Photo
- - - - -

GSP


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
18 replies to this topic

#1 sexton

sexton
  • Members
  • 62 posts

Posted 20 May 2008 - 08:03

Ponekad se pitam po kojim to kriterijumima biraju vozace za GSP?
Svako ko se javi? Ili mozda preferiraju manijake sa samoubilackim nagonom?

Da li postoji neko ogranicenje brzine za vozila gradskog prevoza?
Da li postoje neka posebna prvavila koja im omogucavaju da ne postuju ni jedan propis i da koristeci grubu silu i odnos (velicina+tezina) : cena vozila otimaju prednost i ugrozavaju ostale ucesnike u saobracaju, i sto je jos gore putnike u vozilima?

Jutros sam dva puta zaustavio da propustim autobus koji se ukljucuje u moju traku, jedan koji se u Kneza Milosa ukljucivao sa stanice, i drugi na Gazeli koji se ukljucuje sa onog nesrecnog prilaza iz pravca Sajma.
To cinim redovno i nije mi tesko, prosto verujem da desetine putnika u pregrejanom autobusu imaju prednost u odnosu na dvoje-troje koji sede u automobilu.

Samo par stotina metara dalje, posle ELP-ove pumpe, na mestu gde se iskljucuje sa autoputa, delici sekunde su falili da me pokupi autobus u punoj brzini (preko 80 km/h) iako sam uredno dao zmigavac i krenuo da se prestrojim u krajnju desnu traku (koja tamo nije vise zuta traka).
Vozac autobusa je video da je i vozilo ispred mene dalo zmigavac, ali to ga uopste nije smetalo, naprotiv cini mi se da je cak i dodao gas kako bi nas "isekao".

Da li u GSP-ovim vozilima postoje tahografi, i da li neko kontrolise kojim brzinama se prevoze putnici?

Godinama sam se vozio GSP-om, i znam da posao vozaca nije najlaksi posao na svetu, pogotovo sa ovakvim voznim parkom kakav imaju i putnicima koje prevoze, ali mislim da bi i GSP i Beograd bili sigurnije mesto kada bi se ovi "kauboji", kojih barem ja tako verujem ima relativno malo u ukupnom broju vozaca GSP-a, bavili nekim drugim poslom.

#2 shinobi

shinobi
  • Members
  • 1,114 posts

Posted 20 May 2008 - 11:26

ma oni su kreteni kakvih nema.

skoro je drugu jedan potpuno razbio prednji branik, far, iskrivio točak.. tamo kod tog što kažeš nesrećnog uključivanja na gazelu sa sajma. autobus se raspadao i stao, automobili krenuli da ga obilaze s leve strane (a tu kao ima samo jedna traka), i kad ga je ortak preticao bus nagari i krene i razlupa ga. nikom ništa, odma je rekao kako tu nije smeo da pretiče i otišao?!

to kad krenu da mi se ubacuju u moju traku me izludjuje, jer redovno se dešava da sam skroz napred, praktično pored vozača, a on mrtav ladan krene da se gura, makar me udario ili ja skrenuo ulevo pa udario nekog.

stoka.

#3 VG

VG
  • Members
  • 256 posts

Posted 24 May 2008 - 23:52

E stvarno svakakvi kreteni rade kao vozaci u GSP. Meni se jednom desilo da lik krene da prelazi preko pruge i to pored spustene rampe. Mrzelo ga da ceka da prodje voz koji je u tom trenutku bio na 20 metara od prelaza. A u autobusu je bilo bar 30ak ljudi.

#4 mfmilan

mfmilan
  • Members
  • 6,795 posts

Posted 26 May 2008 - 18:42

Ne mislim da bi psajho testovi resili taj problem, to je vise problem opste kulture. On zna da je jaci, zna da ces ti da odustanes, zato sto su kola tvoja, a bus nije njegov, i onda mnogo manje vodi racuna o propisima.

#5 MaRkOMaN

MaRkOMaN
  • Members
  • 2,021 posts

Posted 27 May 2008 - 15:22

verujem da desetine putnika u pregrejanom autobusu imaju prednost u odnosu na dvoje-troje koji sede u automobilu

ja isto, zato sam u startu na strani sajko vozaca gspa

#6 Amsterdamer

Amsterdamer
  • Members
  • 854 posts

Posted 27 May 2008 - 17:35

Da se nadovezem na temu. Primetio sam po Beogradu poslednje 2-3 godine da je porastao broj divljaka koje voze firmine kombije i laksa dostavna vozila. Mali milion privatnika pokupovalo nova dostavna kola (Berlingo , Caddy...) i daju ih svakojakim majmunima kojima je dovoljno samo da imaju polozeno za B kategoriju...i udri ! Em su kola nova pa lepo idu , em su kasko osigurana , a sto je najlepse...nisu njihova. A masa tih likova verovatno nema svoj auto , pa jedva cekaju da dodju na posao i pojure gradom. Seku na sve moguce nacine , zaustavljaju se gde im padne na pamet, bas onako bezobrazno kao da im je gazda kupio grad.
Mislim da bi za vozace dostavnih vozila isto trebalo da postoji neko posebno testiranje , poznavanje grada , psiho test... A kad sam vec kod njih samo da pomenem da bi i taksiste trebalo mnogo tome nauciti.

#7 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 27 May 2008 - 21:52

Da se nadovezem na temu. Primetio sam po Beogradu poslednje 2-3 godine da je porastao broj divljaka koje voze firmine kombije i laksa dostavna vozila. Mali milion privatnika pokupovalo nova dostavna kola (Berlingo , Caddy...) i daju ih svakojakim majmunima kojima je dovoljno samo da imaju polozeno za B kategoriju...i udri ! Em su kola nova pa lepo idu , em su kasko osigurana , a sto je najlepse...nisu njihova. A masa tih likova verovatno nema svoj auto , pa jedva cekaju da dodju na posao i pojure gradom. Seku na sve moguce nacine , zaustavljaju se gde im padne na pamet, bas onako bezobrazno kao da im je gazda kupio grad.
Mislim da bi za vozace dostavnih vozila isto trebalo da postoji neko posebno testiranje , poznavanje grada , psiho test... A kad sam vec kod njih samo da pomenem da bi i taksiste trebalo mnogo tome nauciti.



Uuu veruj mi , taj trening se pokazao izuzetno koristan.
Holandjani , recimo , voze kao p...ke , ali su s druge strane toliko u stvari smireni i kulturni da ne mozes da verujes. Prosto mi bude zao kad isecem nekog mucenika , on ne zna sta mu se desilo. Dodje mi da stanem i da se izvinim coveku. Sirena se ne upotrebljava nikada , nervoza i svadjanje ne postoje.
Ali ima dosta zemalja gde jedino bezobrazluk moze da ti pomogne , kao sto sam rekao vec za Francusku. Cuo sam da su u Turskoj i na jugu Italije isto vrlo temperamentni. Ako budem imao prilike da se provozam po tim zemljama , javicu kako sam prosao :rolleyes:



#8 Amsterdamer

Amsterdamer
  • Members
  • 854 posts

Posted 29 May 2008 - 07:35

i ? :rolleyes:

#9 Marcus Lupus

Marcus Lupus
  • Members
  • 479 posts

Posted 29 May 2008 - 15:06

Čini mi se da da je svaki bivši robijaš toplo dobrodošao kao vozač u GSP.

Nekada su radili neke testove, ne znam, kakvo je sada stanje. A pitanja su bila tipa "Da li biste ubili čoveka i zašto?"

Edited by Marqueau, 29 May 2008 - 15:07.


#10 shinobi

shinobi
  • Members
  • 1,114 posts

Posted 29 May 2008 - 16:52

ja isto, zato sam u startu na strani sajko vozaca gspa


ne znam koliko je u interesu putnika da ih vozi kreten koji se smeje dok sece trake drugim vozilima. jednom davno sam bio u situaciji da mi je tako malo falilo da ka soferu zafrljacim poveci srafciger koji mi je slucajno stajao pored sedista.

ipak od tad sam se prilicno smirio i tesko dozvoljavam da me zivoti tih maloumnika i najmanje potresu..

#11 ilke_etf

ilke_etf
  • Members
  • 942 posts

Posted 29 May 2008 - 18:22

Čini mi se da da je svaki bivši robijaš toplo dobrodošao kao vozač u GSP.

Jednostavno, niko drugi nece da vozi. Sigurno nece jedan doktor il ekonomista ili pravnk da sedne za volan.

#12 mfmilan

mfmilan
  • Members
  • 6,795 posts

Posted 12 June 2008 - 18:01

Malo ste se, kanda, zaneli?

#13 jankoster

jankoster
  • Members
  • 110 posts

Posted 03 July 2008 - 01:04

a da malo ne preterujete?


jel znate vi koliko dugo bi trajala jedna vožnja autobusa kroz grad da šofer tu i tamo malo nekog ne iseče. šoferi moraju da dnevno urade ko zna koliko kilometara kroz grad i da u svakom trenutku imaju 100 ljudi u vozilu i ako vas nekad malo iseku treba da ih propustite.


jedan autobus koji ima 100 ljudi vam sa ulica smanjuje veliki broj automobila na ulicama i zato molim vas više razumevanja za šofere.

#14 voja_pfc

voja_pfc
  • Members
  • 202 posts

Posted 03 July 2008 - 11:38



Posebno obratiti paznju na drugu polovinu klipa... Strasno

#15 Krosh

Krosh
  • Members
  • 2,546 posts

Posted 03 July 2008 - 19:07

Vozaci su u deficitu, i jako je tesko GSP-u da ih zadrzi, cak i sa platom od 40K+.