VN Španije
#31
Posted 26 April 2008 - 17:42
Ferrari je nenadjebiv na tvrdjoj smesi pneumatika. Kimi je odvezao 1.20.7 na tvrdjoj smesi. To je brze od vremena koje su mnogi izvezli na meksoj smesi u Q2.
Masa ispustio P2 greskom u zadnjoj krivini. Kako je krenuo ovog vikenda bicu srecan ako zavrsi u poenima.
Luis se bori sa McLarenom. Ono spasavanje je bilo odlicno.
Renault za sada super, ali na duze staze su definitivno sporiji od prve trojke. Jedino neki cudesan start, pa da zadrzavaju ove iza. To i nije tako nemoguca varijanta...
Jedva cekam trku.
#32
Posted 26 April 2008 - 17:45
Ne sporim, ali opet mislim da je ovako dobar rezultat FA pre svega posledica njegovog umeca, da li stvarno ima 6-7 krugova manje goriva (u odnosu na prvih pet) , videcemo sutra. Ja sumnjam da je razlika u popunjenosti tanka bas tolika.
Zasto ne bih verovao da se Alonso "cuvao" za taj treci sektor kada je pokazao svoju puni sjaj?
Toliko sam ga hvalio da bi voleo da je tako, mada bio je ljut na vaganju kao da je bio ubedjen da je najbrzi al ipak je toliki napredak Renault-a malo verovatan. Najvaznije je da vise nije vodja dupetara.
Bice zanimljivo gledati Hamiltona kako ce se boriti sa Kovalainenom jer nece moci da odmakne.
#33
Posted 26 April 2008 - 18:09
Da je kojim slucajem Massa ispred a Raikonen iza njega sigurno bi izgubio tu poziciju u prvom krugu. Ovako najvise sto moze da ucini jeste da proba zadrzati drugo mesto do prvog pit stopa. Ipak respect za ovo sto je uradio danas.
Ja nisam sporio da Alonso ima drugaciju taktiku od Pikea, ali to ne znaci da je mnooogo laksi od ostalih u prvim redovima, vec da je Pike mnogo tezi. Koliko je to realno videcemo sutra, kao sto vec rekoh.
#34
Posted 26 April 2008 - 18:25
Ja ne priznajem te seme sa manje goriva, sem ako ne ode bas 6-7 krugova pre ostalih u prvi pit.
U Barseloni se trosi ~3 KG/Krugu. 1 KG vise tezine je priblizno 0.015+.
Recimo 4 kruga su 12 KG = .180 tako da bi alonso bio u vrhu cak i da je imao normalno napunjen rezervoar.
#35
Posted 26 April 2008 - 19:10
To bi ga stavilo zajedno sa Meklarenima na 4-5-6 mesto.U Barseloni se trosi ~3 KG/Krugu. 1 KG vise tezine je priblizno 0.015+.
Recimo 4 kruga su 12 KG = .180 tako da bi alonso bio u vrhu cak i da je imao normalno napunjen rezervoar.
inace po procenama koje sam video si u pravu, svi kazu da je laksi 4-6 krugova.
#36
Posted 26 April 2008 - 20:08
Da je kojim slucajem Massa ispred a Raikonen iza njega sigurno bi izgubio tu poziciju u prvom krugu. Ovako najvise sto moze da ucini jeste da proba zadrzati drugo mesto do prvog pit stopa. Ipak respect za ovo sto je uradio danas.
Renault izvrsno, ipak ne sasvim neočekivano. Ipak su dosta uradili na poboljšanju bolida, a druga stvar je što ALO ide na 2 maximuma bolida kod kuće. Start očekujem da se ponovi to što je pokazao prošle sezone Ferrari brilijantno, timski rad. RAI zatvara ALO, u prvu krivinu ulazimo RAI, MAS. ALO će imati veliki problem da odbije KUB. Verujem da će KOV da se plasira sutra boleje od HAM. Posle ide jaka trojka veterana, pa mali PIQ, pa za mene najveće iznenadjenje vikenda, BAR na 11! Vrlo interesantno su postavljeni na startu, i Serie B je dosta promešana. Mislim ipak da Renault još neće biti za podijum, računam borba za jedino slobodno mesto na sanduku je izmedju KUB i KOV.
#37
Posted 26 April 2008 - 23:40
Inace, mozda ova taktika Renoa i moze nekim cudom da upali za podijum sutra. Meklaren je 2006. pokusavao sto i Reno na prve tri trke ove godine, da kao krenu maksimalno natankovani svaki put i onda duzim ostankom dobiju par pozicija, nije islo i to su shvatili u Hokenhajmu kada je Kimi isao prazan u kvalfikacijama. Osvojio je pol poziciju, ali su samo Sumaher i Masa uspeli da ga predju kroz boks, na kraju je uzeo trece mesto sto je bilo odlicno pored mnogo brzeg Renoa. U tom trenutku su od Meklarena, kao sada od Renoa, bila jaca tri tima, Ferari, Reno i Honda. Jedino sto me plasi je da ne idu mozda na 3 zaustavljanja, prosle godine su isli tako. U svakom slucaju nadam se cudu i 3. mestu za Alonsa.
#38
Posted 26 April 2008 - 23:59
Evo i dve interesantne sličice iz Barcelone.
Jedan od najvećih motorhoma trenutno...Force India.
...i Super Aguri.
Edited by alpiner, 27 April 2008 - 08:31.
#39
Posted 27 April 2008 - 07:38
Pozz 4 Weber
Čitam Pos 4 Webber, kako kad je sedmi, pa mi nije jasno da nisam zaspao neku noćnu penalizaciju
#40
Posted 27 April 2008 - 10:09
Edited by alpiner, 27 April 2008 - 10:17.
#41
Posted 27 April 2008 - 10:40
#42
Posted 27 April 2008 - 10:54
Renault vaskrese!
Vaistinu vaskrese! Do 14 sati i 15 minuta, danas. Onda u pit stop...
#43
Posted 27 April 2008 - 11:00
Vaistinu vaskrse!Renault vaskrese!
#44
Posted 27 April 2008 - 11:05
#45
Posted 27 April 2008 - 11:15