Pretpostavljam da se ovuda muvaju i poznavaoci tematike, pa mislim da tema nece biti zgoreg.
Poz!
edit: Gde servisirate vozila, kako ste zadovoljni uslugom, cenama.... preporuke, kritike...
Edited by tica2610, 15 February 2008 - 15:05.
Posted 15 February 2008 - 15:03
Edited by tica2610, 15 February 2008 - 15:05.
Posted 17 February 2008 - 08:49
Posted 04 March 2008 - 00:13
Posted 22 April 2008 - 01:52
Posted 22 April 2008 - 14:15
Edited by Jaruzelski, 22 April 2008 - 14:22.
Posted 02 June 2008 - 14:26
Posted 02 June 2008 - 19:01
Posted 02 June 2008 - 20:16
ja nisam cuo za taj "concentration slave" mada kod manuelne transmisije postoje slave/master cylindar koji razvajaju lamelu od motora.
Edited by Rahel, 02 June 2008 - 20:17.
Posted 02 June 2008 - 22:32
Posted 03 June 2008 - 18:45
Kao sto si rekao* koristi se kod manuelne transmisije i relativno nova stvar koja je zamenila master slave sisteme.Nemam pojma kako bi to preveo na srpski.
Posted 17 December 2008 - 02:49
On topic:
Vazno je menjati ulje na svakih 10.000 km za polusinteticka ulja (u Srbiji na 5.000-7.000 zbog loseg kvaliteta goriva), koristiti dobro ulje i to po mogucnosti ono koje je preporuceno od proizvodjaca automobila (obicno ima nalepnica ispod haube). Dizelasa ne terati preko 3000 obrtaja ako hocete da vam motor dugo traje, za benzince mislim da je oko 4000-4500. Ponekad treba "produvati" motor iznad 3000 obrtaja na nekoliko minuta da se lepo ocisti iznutra od cadji. Na autoputu, naravno. Nikako turirati u mestu.
Motor nikada ne grejati u mestu, to ga ubija. Dosta je 10-15 sekundi grejanja u mestu dok ne vezes pojas, taman da ulje procirkulise. Ne dizati iznad 2000 obrtaja dok se ne motor ne ugreje na radnu temperaturu.
Menjati sve filtere posle 10.000 km, kod dizelasa je posebno vazno menjati filter vazduha.
Pitajte jos, zaludjenik sam sto se tice odrzavanja mog auta
Posted 24 December 2008 - 17:37
Posted 23 December 2009 - 09:01
Au, koliko ja nisam ovde posecivao...
Slazemo se skoro potpuno... :-) Mali servis sa uljem i filterima na svakih 7k, sipam mineralno Mobil M1... Jedino "neslaganje" je sto 2-3 minuta grejem auto ujutru kada je hladno (uz obavezan aditiv u rezervoaru za D2, MAN-ova tvorevina) sa naravno, voznjom ne preko 2k obrtaja u minutu dok furuna ne podgreje... :-) Za izduvavanje postoji trasa Autoputa od Slapove pumpe....
Posted 29 December 2009 - 20:14
kako ga to ubija? 10-15 sec? i sta posle, da vozim 15 minuta u krug, po parkingu na 1500 obrtaja, posto nema sanse da se ugreje na radnu temperaturu dok ne stignem do odredista?On topic: ;)
Motor nikada ne grejati u mestu, to ga ubija. Dosta je 10-15 sekundi grejanja u mestu dok ne vezes pojas, taman da ulje procirkulise. Ne dizati iznad 2000 obrtaja dok se ne motor ne ugreje na radnu temperaturu.