ZAŠTO NE VOLIM SRPSKU SAVREMENU UMETNIČKU MUZIKU
Zašto ne idem na koncerte srpske savremene umetničke muzike osim u slučajevima kada sam njen autor ja, moj rođak, blizak prijatelj ili ukoliko imam radnu obavezu da je pratim, a nisam uspeo/la da otvorim bolovanje?
pravo učešća na konkursu imaju samo članovi udruženja kompozitora srbije i profesori fakulteta muzičke umetnosti, a nagrada je 3000 evra
ovdašnja (malobrojna, ali mudro raspoređena) muzička elita, skandalizovana bačenom rukavicom, preduzela je pravedničku ofanzivu
među pitanjima koja se prirodno nameću, prednjači ono od najvišeg interesa - zašto samo SRPSKU?! pa valjda mrzimo i inostranu klasiku
gđa ljiljana ilić (muzički urednik Radio Beograda, u penziji) - KLIK - doduše se ograđuje ("ako sam dobro shvatila", kaže), ali poziva upomoć: "takav neargumentovan napad na srpsku muziku bez presedana je u našoj istoriji"
konačno, reagovao je i "vrh naše savremene umetničke muzike", oličen u institucijama čiji članovi jedini imaju pravo učešća na konkursu - upozoravajući da na repertoaru filharmonije uopšte ni nema srpske savremene umetničke muzike, a da ovim konkursom filharmonija ugrožava "ljudska prava muzičkih umetnika srbije"
---------------------
da li ni vi ne volite srpsku savremenu umetničku muziku?
ovde nema nagrada
samo prostor za lament nas malobrojnih, koji smo obrazovani, inteligentni, informisani, imamo pristup internetu, redovno peremo zube, delimo evropske vrednosti, preziremo radikale, plaćamo porez, i uopšte smo jedan mnogo fini svet
baš kao i muzički umetnici srbije