Na arhitektonskom fakultetu u Beogradu postoje ispiti koji su se padali iako su studenti imali dovoljno poena za 8. Predmet uvod u urbano planiranje odnosno "UUP" teoretski moze da se padne i sa ocenom 10 tako sto neko uradi sledece:
skupi 40% poena tokom nastave
izadje na ispit koji nosi 60% i sastoji se od 40 zadataka
uradi 37 zadataka tacno, 3 pogresno.
zadatci su vezani u grupe, i svaka grupa sadrzi minimum zadataka koji moraju da se urade tacno, i recimo, ako se ova 3 zadatka nadju u grupi od 3 zadatka, ili cak cetiri ali gde moraju dva da se urade tacno, ceo ispit se boduje sa 0 poena.
Dakle znati 37/40 odnosno 93% ispita, poistovecuje se kao da se nista ne zna.
Nije bilo bas ovakvih ekstrema ali ljudi jesu padali sa visokim ocenama, a imam kolege koje su usled ove reforme izgubili pravo na skolovanje, bas zbog ovakvih ispita. Secam se tacno da su stajale dve table sa bodovima u hodniku, i na jednom predmetu isti student polaze ispit sa 64 poena i ima recimo 6, a na drugoj tabli pada ispit sa 72 poena (dovoljno za 7).
ta 3 zadatka po tvojoj prici predstavljaju tzv uslovne zadatke. ne znas njih, zaboravi na ostalo. nista neobicno.
recimo, u skolici sprat nize, ja sam okinula statiku zbog nepreciznosti na 2 ili 3 decimalu (ne secam se). znaci ceo zadatka tacan, matematicka greska je generisila krajnju gresku na 2 decimalu, 0 poena>go to sledeci rok.
beat that!