on nije makar ko, ali mu je ruski prozor makar šta...a da ponovim Velikic nije makar ko.
Tradicionalno Potemkinovo selo?
#16
Posted 22 January 2008 - 08:44
#17
Posted 25 January 2008 - 16:06
A što se tiče Lompara, zahvaljujući njegovoj agitaciji Crnjanski, kog smatram članom naše romaneskne "velike trojke" (Andrić, Meša, MC), ispade naš jedini veliki pisac. U redu je, shvatamo: klasike više ne treba smatrati piscima; uradi select na modernizam, pa zatim crop selected.
#18
Posted 25 January 2008 - 23:55
- ne mogu da odolim shaljivoj primedbi: naime, u skladu sa predvidjanjima najsavremenijeg BlueGene 239472385 hiperkompjutera (Vista certified), tacno jedan post nakon pominjanja Dzojsa na ovom forumcetu, javlja se inace relativno retko prisutni AndiSam... Mora da postoji nekakav Joyce-detecting Java applet koji luta webom i otkriva sva pominjanja The Authora! (Naravno, bez ikakve zle namere, meni je to krajnje simpa)
Slucajno je, zivota mi.
#19
Posted 26 January 2008 - 02:56
Cekaj, a zar nije to glavna metoda postmoderne kritike?U redu je, shvatamo: klasike više ne treba smatrati piscima; uradi select na modernizam, pa zatim crop selected.
#20
Posted 28 January 2008 - 17:12
Cekaj, a zar nije to glavna metoda postmoderne kritike?
Pa to je stvar kod postmodernizma koja me nervira: ne težiti istinskoj originalnosti, već samo prkositi klasičnim obrascima književnosti, pa i po cenu odricanja od sopstvenog stila i sopstvenih ideja. Tu je forma toliko nadvladala sadržinu, da više nema ni ozbiljnih pisaca, ni ozbiljnih filozofa među njima. Npr. u muzici, pank nije toliko polagao na prkošenju, koliko na iznošenju sopstvenih ideja, gde forma nije ni najmanje bila bitna.
#21
Posted 28 January 2008 - 18:30
forma nadvladala sustinu?
geez
a ja ocekujem razumevanje za beton :phew:
#22
Posted 29 January 2008 - 11:23
Bodrijar: nista ne shvatam previse ozbiljno, ponajmanje samog sebe.istinska originalnost?
forma nadvladala sustinu?
geez
a ja ocekujem razumevanje za beton :phew: