Vase zamerke i pohvale Beogradu ?
#1
Posted 28 December 2007 - 04:34
Isto tako me nervira buka koju busevi proizvode. Ne bih toliko ni obratila paznju /jer sam navikla/ , da ne nosim sa sobom mp3. Da bih cula muziku sa mog mp3-ja , da bih nadjacala buku u autobusu, treba da pojacam na maksimalno, sto vidim koliko je tek kad udjem u stan. Cini mi se da je udar bombe za vreme NATO - bombardovanja bio manji. Cini mi se da je bio manji i zvuk sirene. Ozbiljno razmisljam da nosim neke tampone za usi samo zbog GSPa.
#2
Posted 28 December 2007 - 06:18
Samo zbog buseva sam kupila bundu jer sta god da obucem, sve je hladno- hladno je sedeti u busu 45 minuta, sat, a da je temparatura unutra nesto iznad nule.
Isto tako me nervira buka koju busevi proizvode. Ne bih toliko ni obratila paznju /jer sam navikla/ , da ne nosim sa sobom mp3. Da bih cula muziku sa mog mp3-ja , da bih nadjacala buku u autobusu, treba da pojacam na maksimalno, sto vidim koliko je tek kad udjem u stan.
Eh da svi mozemo da kupimo bunde i mp3.......i kad bi "busevi" bili jedini problem
Zamerke i poneka pohvala, stizu u nekom narednom postu.....spisak je suvise obiman
#3
Posted 28 December 2007 - 07:23
Evo meni smetaju oni smrdljivi prepuni kontejneri na ulicama ali to zameram komunalcima a ne Beogradu ...
#4
Posted 28 December 2007 - 09:22
#5
Posted 28 December 2007 - 16:14
Autobuska stanica u BGD-u je priča za sebe.
#6
Posted 28 December 2007 - 21:20
BEOGRADU TREBA METRO.
#7
Posted 28 December 2007 - 21:42
Eh da svi mozemo da kupimo bunde i mp3.......i kad bi "busevi" bili jedini problem
Zamerke i poneka pohvala, stizu u nekom narednom postu.....spisak je suvise obiman
MP3 je najjeftiniji, kao i bunda-imitacija krzna. Lazna, ali nema veze, jeftina je i topla. /2,500 din kod Kineza/
Odvrnes mp3, zatvoris oci, i zamisljas da si negde drugde.
#8
Posted 28 December 2007 - 22:02
A da ne pricam o neverovatno ljubaznim vozacima, koji se odnose prema putnicima kao da su stoka. A i jesu stoka s obzirom u cemu su pristali da se voze . Budes srecan sto si uopste usao u autobus, stojis na jednoj nozi, a vozac gundja- "Ajde, ajde, sta si tu stao, mrdni malo bre !" i jos te casti...ti ga mazis sa "Majstore, moram , nemam gde". "Ajde, ajde, budi bre srecan sto si usao, mrdaj bre.! -kaze majstor. Jos je to i fin razgovor, kakvi su inace i kakvo je ponasanje "Majstora" dok ti duva u lice dim . Da se zna- ZABRANJENO JE PUSENJE u busevima.
Na nekim busevima nema sanse da vidis koji je broj i kuda se zaputio, pa ti opet preostaje da pitas "Majstora", ili u boljem slucaju da se raspitujes kod putnika vicuci kroz vrata kad se otvore na stanici.
A da ne pricam sto su sedista uzasno hladna , plasticna, bez tapacirunga. Dusu dalo za antibiotike.
Kakva su sve to strasna ponizenja. Nije dovoljno sto imas bednu kintu, vec vlast mora da te ponizava na svakom mogucem koraku. Da slucajno ne zaboravis da si stoka bez ikakvih prava i da budes srecan sto si uopste ziv.
#9
Posted 29 December 2007 - 03:53
#10
Posted 29 December 2007 - 04:25
MP3 je najjeftiniji, kao i bunda-imitacija krzna. Lazna, ali nema veze, jeftina je i topla. /2,500 din kod Kineza/
Odvrnes mp3, zatvoris oci, i zamisljas da si negde drugde.
heh...sta da ti kazem...samo treba da se "dobro" zaljubis i resis sve zivotne probleme
Love = Solution
#11
Posted 29 December 2007 - 10:32
#12
Posted 29 December 2007 - 15:52
Znaci, koliko kuknjave na GSP! Koliko vidim, ti imas problem sa ovom hladnocom, a ne sa GSP-om. Izdrzi jos koji dan, a i Nova godina ce uskoro, pa su ljudi aktivniji. Otuda guzve. To je sve standardno...
A ti nemas problema sa GSP-om, jer se vozis kolima. To je ocigledno. Ili taxijem.
Kad bi se nasi poslanici vozili GSP-om , vrlo brzo bi se problemi resili...nego sede u luksuznim toplim kolima i briga ih.
#13
Posted 29 December 2007 - 17:34
Neko od diskutanata je već spomenuo metro, što je sasvim tačno. Jedan od argumenata gradske vlasti je da je za radove potrebno više godina. I ovo je sasvim tačno, ali koliko će Beograd imati stanovnika kroz pet godina? A kroz deset? I ti stanovnici moraće da se kreću kroz grad kako bi stigli na posao, u školu, kod lekara, na fakultet, u kupovinu ili kuda već žele. Nisam vidovit, pa ne znam da li će svi oni ići javnim prevozom, sopstvenim automobilom, biciklom ili peške, ali je izvesno da će uz ovako neodgovoran odnos prema infrastrukturi svakim danom biti sve teže. A evidentno je da gradska infrastruktura nije bitno unapređena u poslednjih dvadesetak godina. Osim nekoliko građevina nalik Miškolendu, Arene, nekoliko petlji oko nje i nekoliko kilometara autoputa prema Novom Sadu, ništa značajno nije urađeno.
Saobraćajna signalizacija na nekim mestima kao da nije dirana decenijama. Trafikantova saobraćajna policija uglavnom služi kao ukras i da naplati poneku kaznu, tek reda radi. Aktivnosti firmi koje se bave popravkom kolovoza svode se na fušersko krpljenje koje ume da se otegne kao da je u pitanju izgradnja kosmodroma. A rešenje se ne nazire.
Edited by DJ_Vasa, 29 December 2007 - 17:37.
#14
Posted 31 December 2007 - 11:47
Narode, a da nismo malo zaboravili na infrastrukturu? Beograd se sve više gradi, ali ulice ostaju iste, parking prostor se nedovoljno proširuje, a svakog dana je sve više vozila. Mnogi "investitori" posade objekte uz već postojeću infrastrukturu, bilo da su u pitanju privredni objekti (Delta City, Idea, Rodić i kojekakvi turbo-mega-giga-hiper-marketi), bilo obične stambene zgrade. Postoje saobraćajnice koje bi se čak i mogle proširiti, npr. kod pomenutih objekata na novobeogradskim poljanama, deo Bulevara, ponešto na Čukarici, deo uz Pančevački most itd. Možda zvuči paradoksalno, ali na nekim potezima brže se putuje GSP-om nego sopstvenim vozilom (traženje parkinga, dolazak do garaže/parkinga, čekanje mesta itd.), mada su i jedno i drugo gotovo podjednako loša rešenja.
Neko od diskutanata je već spomenuo metro, što je sasvim tačno. Jedan od argumenata gradske vlasti je da je za radove potrebno više godina. I ovo je sasvim tačno, ali koliko će Beograd imati stanovnika kroz pet godina? A kroz deset? I ti stanovnici moraće da se kreću kroz grad kako bi stigli na posao, u školu, kod lekara, na fakultet, u kupovinu ili kuda već žele. Nisam vidovit, pa ne znam da li će svi oni ići javnim prevozom, sopstvenim automobilom, biciklom ili peške, ali je izvesno da će uz ovako neodgovoran odnos prema infrastrukturi svakim danom biti sve teže. A evidentno je da gradska infrastruktura nije bitno unapređena u poslednjih dvadesetak godina. Osim nekoliko građevina nalik Miškolendu, Arene, nekoliko petlji oko nje i nekoliko kilometara autoputa prema Novom Sadu, ništa značajno nije urađeno.
Saobraćajna signalizacija na nekim mestima kao da nije dirana decenijama. Trafikantova saobraćajna policija uglavnom služi kao ukras i da naplati poneku kaznu, tek reda radi. Aktivnosti firmi koje se bave popravkom kolovoza svode se na fušersko krpljenje koje ume da se otegne kao da je u pitanju izgradnja kosmodroma. A rešenje se ne nazire.
Jasno je da za metro i za spoljni prsten treba i vremena i para, ali treba i bolje organizacije a discipline, tehnološke. Nije mi problem da čekam ono što mora da se čeka, problem je kad vidim gomilu fušeraja. Loše ideje, loši projekti, loša izrada. Ona kružna petlja kod Arene, možda izgleda simpatično, ali je saobraćajno veoma opasna.
Ovi što grade mega-giga objekte uz postojeću infrastrukturu rade prema nekim uslovima, dozvolama. Ako grad uzme lepu kintu za lokaciju, mogao bi i da je uredi. Barem parkinge van centra grada, da oslobode kolovoze, imalo bi značaja.
Ipak, ne žalim za onim vremenima kad se vozilo bez zastoja. Nije bilo goriva, nije bilo zastoja zbog radova na kolovozu, nije bilo gradilišta pored ulica, Gazela prohodna bez zastoja, nema tranzitnog saobraćaja. Milina jedna. Ne ponovila se.
Gradska vlast bi mogla, ozbiljno, da porazmisli o zabrani saobraćaja (osim javnog) u centru grada, možda čak malo proširenom krugu dvojke.
#15
Posted 31 December 2007 - 12:00