naprotiv, upravo vodim računa o prostoru - pisoar je umetničko delo samo u galeriji, samo sa potpisom r. mutt i samo sa znanjem posmatrača o izložbi društva samostalnih umetnika 1917. (sve ostalo, uključujući i dišanove replike, jesu replike - ne plagijati - umetničkog dela); bronzana skulptura na otpadu, ukoliko između nje i posmatrača ne postoji relacija, jeste otpadDa. Učinilo mi se da ne vodiš dovoljno računa o prostoj činjenici da se tek jedinstvom dela i prostora postiže umetnički efekat. Bronzana skulptura na otpadu je sekundarna sirovina, negde drugde može biti spomenik.
svetost galerijske zemlje ne ogleda se u ignorisanju svega što se dešava na ulici, ustručavanju da se ulica i galerija mešaju, već samo u (uslovno rečeno) poretkuKo želi da galeriji sačuva status "svete zemlje" ne sme da dozvoli prodor ulice, eksponata ili publike svejedno. U protivnom, galerija postaje ulica bez moći da ulici nametne svoja pravila ponašanja.
sve je manje onih kojima prija tišina u galerijama, jer ta tišina 2008. može da znači samo da nema nikog, jer se u galeriji ne dešava ništa što bi se nekog ticalo
a tiče nas se naša svakodnevica. politika. ulica.
umetnost je rizik, a ne mir i tišina. kome je do mira, preporučujem wellness centar, tel i adresa na pm