Jump to content


Photo
- - - - -

Testiranja


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
309 replies to this topic

#31 starks

starks
  • Members
  • 1,049 posts

Posted 16 November 2007 - 15:44

Heikki je za razliku od Alonsa mnogo teže dolazio do sponzora koji bi ga gurali i bili katalizator njegove karijere. Otuda i kašnjenje. Španci svoje vozače jako guraju. Iza Genea je stajala Telefonica, de la Rosu je gurao Repsol, bili su čak i title sponzor Arowsa. Pogledaj kako španske banke prate Alonsa. Naravno, glavni razlog je njegov ogroman talenat i umeće.
Finci svoje vozače ne "guraju" novcem. Mislim da je samo Mika Salo u proteklih 15 godina imao privilegiju da mu Nokia bude sponzor u Tyrrellu. Alonsova i Heikkieva karijera se razlikuju i u tome što se Kova rađao u senci dva velika vozača, prvo Hakkinena a posle Kimija. Biti Finac i odličan vozač nije neka novost koju sponzori mogu da eksploatišu.


To je istina ali Alonsa su u njegovoj domovini gurali tek kada je bio uspješan...nema kod njih sustavnog rada...što je bilo sa ključnima godinama dok je sazrijevao
u kartingu...ne mali broj puta je rekao da mu u biti nitko nije pomogao...

no ne bih o tome...jer nisam usporedio Heikkia i Alonsa zbog toga već zbog tvoje tvrdnje da su Heikki i Piquet budućnost ovog sporta(što ne bi trebalo biti sporno)
no ta je izjava nekako sugerirala da Alonso nema toliko svjetlu budućnost...

Renaultova opasnost je jedino u tome što Alonso ima želju kroz neko vrijeme skrasiti se u Ferrariu(barem nam to mediji sugeriraju) i što je već superuspješan
pa bi kroz neko vrijeme mogla opasti motivacija...no izgleda nema opasnosti od toga jer će mu nova sezona dati motiva

#32 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 November 2007 - 16:40

Renaultova opasnost je jedino u tome što Alonso ima želju kroz neko vrijeme skrasiti se u Ferrariu(barem nam to mediji sugeriraju)

Pitanje je da li je Ferari zainteresovan za njega. Sudeci po izjavama Dimontezemola - nije.

#33 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 16 November 2007 - 16:50

Pitanje je da li je Ferari zainteresovan za njega. Sudeci po izjavama Dimontezemola - nije.



Ovo odobravam, samo bi razyebao tim.

#34 starks

starks
  • Members
  • 1,049 posts

Posted 16 November 2007 - 17:59

Pitanje je da li je Ferari zainteresovan za njega. Sudeci po izjavama Dimontezemola - nije.


Grof Montezemolo stvarno obožava Alonsa no to ponekad nije dovoljno :rolleyes:

U Ferrariu sada stvarno nemaju razloga mijenjati vozačku postavu...
Kimi nakon osvajanja titule(ne vjerujem u obrat) ima jako puno kredita
i da ne osvoji titulu naredne godine...

Znači narednih par godina(čak bih rekao i tri godine) nije realno da Alonso
ode u Ferrari...

no vrati li se Renault na stares staze slave i ode li Alonso u Renaultu pitanje
je da li bi išao bilo gdje drugdje...

prvi odlazak iz Renaulta je bio motiviran nesigurnošću koja je okruživala
Renaultov ostanak u F1...

a i sada ne postave nikakve ucjene timu već ga samo zanima da li bi mogao
pobijeđivati...spreman je odbiti dosta više keša u zamjenu za kompetetivan
bolid...

#35 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 16 November 2007 - 18:06

prvi odlazak iz Renaulta je bio motiviran nesigurnošću koja je okruživala
Renaultov ostanak u F1...


Ja bi rek'o da je pre bio motiviran "zelenim suskavim razlozima". :rolleyes:

#36 BB 1211

BB 1211
  • Members
  • 806 posts

Posted 17 November 2007 - 23:53

Ovo odobravam, samo bi razyebao tim.

Mozda Ferrari polako stagnira i bez Alonsa.
Brawn se nije vratio,Todt(ako je i bio neka vrednost u Ferrariju) se sklanja u neke druge sfere,a Schumacher im je najkorisniji u bolidu( u koji bas ne seda cesto).
Moze se reci da se triling snova raspao i zato ocekivati losije razdoblje za Ferrari.
Videcemo sta ce novi ljudi doneti Ferrariju dogodine,ali ako samo nastave da se kotrtljaju po inerciji,tesko da ce dominirati.

Nevezano sa ovim,bas me zanima da li ce promene pravila pribliziti BMW vodecem dvojcu u novoj sezoni.

#37 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 18 November 2007 - 16:54

Vreme je da se kupi od Richardsa licenca i prijavi B tim. Da sednu u njega deda majstor i Liuzzi, pa ću možda, za jedno 5 godina da promenim potpis.

#38 "Doc" Holliday

"Doc" Holliday
  • Members
  • 2,430 posts

Posted 18 November 2007 - 18:23

Sve to stoji sto ste napisali, ali Ferrari nema drugog vozaca jer Massa (i sam se zalio) ne ume bez TC i to ce biti veliki problem.On nije umeo i sa TC po kisi, a kamoli sada.Ostaje mu jedino da moli boga da nema kise kad se vozi.

#39 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 18 November 2007 - 18:48

Vreme je da se kupi od Richardsa licenca i prijavi B tim. Da sednu u njega deda majstor i Liuzzi, pa ću možda, za jedno 5 godina da promenim potpis.

Pre ce biti da ce Ferari preuzeti Toro Roso od Red Bula. RB-u ce svakako trebati podrska proizvodjaca zato sto ne proizvode svoje motore (isto kao i Vilijams, ove dve ekipe nece nikada postati B-tim u smislu Super Agurija ali ce se morati vezati uz neku od proizvodjackih ekipa) a svojevremenu su kupili Minardi po Maksovom i Bernijevom zahtevu samo zato da bi se sklonio Pol Stodart (covek koji je Mozliju isao na zivce vise nego Ron Denis ako je to moguce) i da bi se ojacao pro-FIA kamp u onom sukobu FIA-GPMA kada je postojala mogucnost da se timovi proizvodjaca otcepe i formiraju sopstveno prvenstvo.

Tako da verujem da ako bude B-tima Ferarija treba ga tu traziti.

A bilo bi lepo, posto je svakako danas Ferari vlasnik tog brenda, da to bude i povratak slavnog imena Maserati u F1.

#40 stex

stex
  • Members
  • 995 posts

Posted 18 November 2007 - 19:35

Alfa Romeo je ime koje bih voleo da vidim u F1.

#41 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 19 November 2007 - 18:06

Mozda bismo mogli pokrenuti temu sa raznoraznim egzotikama&ezoterijama, bolidima koji se ili nisu uopste pojavili na trkama iz raznoraznih razloga ili samo na jednu-dve? Lotus 88, Brabamov "ventilator", sestotockasi...

#42 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 19 November 2007 - 21:06

Mozda bismo mogli pokrenuti temu sa raznoraznim egzotikama&ezoterijama, bolidima koji se ili nisu uopste pojavili na trkama iz raznoraznih razloga ili samo na jednu-dve? Lotus 88, Brabamov "ventilator", sestotockasi...


Odlična ideja...urađeno.

Edited by alpiner, 19 November 2007 - 21:06.


#43 "Doc" Holliday

"Doc" Holliday
  • Members
  • 2,430 posts

Posted 21 November 2007 - 16:12

extra ideja.Svaka cast Radoju i Alpineru :rolleyes:

#44 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 04 December 2007 - 18:10

Poslednje testiranje ove godine.

Jerez prvi dan.

Pos Driver Team Time Laps
1. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:19.042 73
2. Button Honda (B) 1:19.155 65
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.712 48
4. Raikkonen Ferrari (B) 1:20.083 73
5. Piquet Renault (B) 1:20.366 66
6. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.615 97
7. Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:20.638 50
8. Webber Red Bull-Renault (B) 1:20.682 65
9. Gene Ferrari (B) 1:20.832 67
10. Conway Super Aguri-Honda (B) 1:20.927 87
11. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.086 45
12. Rossiter Super Aguri-Honda (B) 1:21.246 71
13. Glock Toyota (B) 1:21.336 69
14. Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:21.424 41
15. Hulkenberg Williams-Toyota (B) 1:21.556 28
16. Montagny Force India-Ferrari (B) 1:21.559 65
17. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:21.586 33
18. Asmer BMW-Sauber (B) 1:21.962 57
19. Kobayashi Toyota (B) 1:22.186 111
20. Villa BMW-Sauber (B) 1:23.583 53

#45 Rad-oh-yeah?

Rad-oh-yeah?
  • Members
  • 21,862 posts

Posted 04 December 2007 - 18:59

Hajdfeld i Baton su vozili na slikovima, Delarosa i Rajkonen na "obicnim" gumama sa sarom...