Preporuka banke
#31
Posted 19 August 2007 - 19:19
#32
Posted 19 August 2007 - 19:56
Žensko a štedljivo. Još ako umeš da kuvaš
Ako te toliko stvari nervira kod banke u kojoj imaš tekući račun, a koliko vidim nisi kreditno vezana za nju, zašto je ne promeniš?
#33
Posted 19 August 2007 - 20:04
pa, mozes da promenis banku i ako si kreditno vezan, kreditna obaveza ostaje u svakom slucaju.
#34
Posted 19 August 2007 - 20:32
#35
Posted 19 August 2007 - 21:15
bogdane, ne rade u banci(kao uopšte i u svakom poslu) svi sve. Pa tako i svi šalterski radnici ne rade sve vrste poslova. Osnovni razlog zašto sede za šalterom je što im je to radno mesto, a i kad ne rade sa strankama nešto drugo rade, u to budi siguran. A ako u jednoj banci bude po trideset klijenata u jednom momentu, to je za mene znak da ona dobro radi.
Edited by Hartmann, 19 August 2007 - 21:15.
#36
Posted 20 August 2007 - 09:31
Po ovome što kažete, najbolje bi bilo preći u Rajsferšlus. Druga varijanta mi je Erste, kad god sam tamo imala posla bili su ljubazni i brzi. Mada, moram priznati da nije istina što kažu u reklami ("Kod nas ste uvek prvi"), čeka se red. Šta sad, bez banaka se ne može, pa bar nek bude manje zlo...
#37
Posted 21 August 2007 - 21:40
Toliko. Sve najbolje.
#38
Posted 21 August 2007 - 22:09
#39
Posted 22 August 2007 - 12:41
Izvinjavam se. Greška. Posedovanje revolving kartice košta 100 din mesečno
#40
Posted 27 August 2007 - 11:36
ono što je meni u par navrata trebalo, kod njih je bilo ubedljivo najpovoljnije.
-u datom momentu imali su najpovoljniju kamatu na deviznu štednju po viđenju
-prodavali su komercijalne zapise narodne banke
-davali najveću dinarsku kamatu na štednju od 6 meseci.
EFG banku treba izbegavati u širokom luku. em ne znaju, em istrajavaju u tom neznanju, em su spori, em su puni glupih procedura...
pre par nedelja svratim do njih da podignem par hiljada dinara.račun mi blokiran.
- da li vam je to prva uplata?
- nije
- imate dugovanja?
- nemam
poslaću mej centrali pa će vam račun za pola sata biti odblokiran.sedite...
-fala lepo. napolju je 50 stepeni, doći ću u ponedeljak.
ponedeljak - druga šalteruša.
-račun vam je blokiran. to vam je prva uplata?
-nije. el ovo dan mrmota?
*gleda me belo*
- izvinite, kakve veze ima da li mi je prva uplata, ko mi je blokirao račun, zbog čega, i zašto još uvek nije odblokiran, jer sam u petak već bio?
*pita koleginicu zašto se kod prve uplate blokira račun, na šta ova sleže ramenima*
ispostavilo se da se više ne šalje mejl nekom tamo, već se šalje mejl nekom drugom...
edit: za e-banking sam trired moro da posećujem objekat.da čujem info, da odnesem fotokopiju lične karte koju već imaju i da reklamiram grešku jer računu nisam mog'o da pristupim.
što mi je račun još uvek kod njih?
zato što tako mora.
Edited by tarana, 27 August 2007 - 11:38.
#41
Posted 29 August 2007 - 11:09
Posto na forumu nema ili ima jako malo takvih ljudi, polazim od predpostavke da su uglavnom ovde ljudi radnici koji primaju platu. Moja iskustva su sledeca. Nemam nikakve kartice, nemam devizne racune, nista ne stedim u banci, ne koristim cekove, ne koristim nikad i nikakve ove,one,promo,extra,laki,trt,mrt kredite. Jednostavno odem podignem platu kupim nesto malo evrica za stek i ostalo trosim i cuvam licno kod sebe. Pa nisam toliko ne sposoban da ne znam da cuvam svoje pare
Od svih usluga najbolja koje neka organizacija moze da ponudi najbolja je postanska stedionica. Pitate se zasto? Pa... zato sto ih ima svuda rade ko zmajvi i za sve ostale su Brzi Gonzales ako se uporede sa expeditivnoscu bankarskih salterusa. Cesto mi se desi da sa devojkom odem u Hypo banku u neku njihovu predstavnistvo i tu nastaju tantalove muke. Za placanje 3-4 racuna i kupovinu nesto malo evrica sigurno im treba 5-10 min po coveku. Mozda nema redova (moram priznati i da u posti nisam naleteo na neki red duzi od 2 min u zadnjih 2 god) sve je tiny-shiny, uniformisane su i imaju perfektnu sminku i bigboobies i kez od uveta do uveta ali me to uopste ne privlaci. Uzasno su spori i cesto ne znaju procedure za neke stvari. Kada pogledam kojom se brzinom radi u posti shvatim da mi ne pada na pamet da menjam banku. Za one stvari koje su meni potrebne sve je savrseno. Imam neku karticu koja je dosla kao zamena za cekovnu plastificiranu i svuda mogu da placam sa njom. To je onaj fazon ako imas para na racunu oni ti istog sekunda skinu to sto si platio i gotovo. Nema kamata, dozvoljenih minusa i ostalih cuda. Cela ta usluga kosta 70din (skoro su je povecali sa 45din) Inace tu karticu svuda primaju po nasim prodavnicama bez ikakvih problema.
Moram da dam jedan oooooogrooooomaaaaan + za postansku stedionicu a to je njihov sajt sa tonom usluga koje mozete obaviti preko njega. Da ne spominjem sto im je pregled stanja racuna Br.1 u celoj zemlji. ako vas zanima mozete da pogledate sve od prvog dana kada ste otvorili racun (par godina u nazad, moj slucaj) do dana danasnjeg. Istog trenutka kada nesto platite karticom se skida sa vaseg racuna i odmah je vidljivo. One papirne izvestaje koje mi salju nisam ni jednom za 4 godine pogledao samo ih izcepam i bacim.
#42
Posted 29 August 2007 - 15:15
njanjanja najnjanja
njananajnanja
zaključak: glup si.
#43
Posted 29 August 2007 - 20:50
njananajnanja
zaključak: glup si.
560.gif 64.08KB 117 downloads
boli...á ? evo ti uvećana slika pa groovaj svaki put ako si loše volje
missim..koristi intesine usluge,popij costa caffe,osiguraj se u generali-ju,shopping-uj u tempu,pružaj im intelektualne usluge i dalje...boli me uvo...your choice
a da su im bankomati/atm dobri,dobri su
zaključak : ružičaste,svilene kravate su off
#44
Posted 30 August 2007 - 09:33
Koristim intesine usluge, svaki caffe, neko .it maslinovo ulje, mislim da sam po nekom package-u osiguran u generaliju.. e sad, u tempo nisam usao u zivotu, mislim da nisam nikad video uzivo nijedan njihov objekat, a za ove intelektualne usluge opet moras da me preskocis, diskrecija je zagarantovana, nisam ja plavomostas kao ti
Dobri (jos nisam naisao na out of order), ima ih puno, i svaki put me pozdravljaju sa Welcome!
U plavomostaskom getou mozda.. Moras da pratis malo modu. D&G je izbacio cak asimetricne poslovne u silver-svila-pink kombinaciji.
#45
Posted 30 August 2007 - 09:56
Online im odlično funkcioniše, bankomati takođe, nema nepoznatih i nejasnih obračuna (barem kada je tekući račun u pitanju).
Jednostavno, dobiješ ono za šta plaćaš 150 dinara mesečno. Ni manje ni više. Fazon je u tome što je taj, standardni nivo usluge i dalje misaona imenica za većinu ovdašnjih banaka koje rade sa stanovništvom.
Apsolutno se slažem. Plus, operateri u call centru su uvek jaaaako strpljivi i ljubazni.
U Intesi se desilo da mi jako zbunjeni i spori dečko koji radi na šalteru kaže da mora da proveri da li ima da mi da 50 USD koje sam imala na svom računu.
Posle šetnje od šaltera do šaltera, izborih se za sopstveni novac. Dakle, Intesa -