Mislim da su svi polako svesni da je doba indijanskih prodavnica daleko iza nas. Customer relations je stvar na kojoj se trenutno najvise radi.Sto se prodaje bez racuna tice ili prodaje na crno, takva stvar je na svu srecu u IT sektoru iskorenjena pre vise od tri godine.
Jos jednom napominjem da ukoliko se desio propust, ja se izvinjavam ispred cele firme i ukoliko smatrate da ste na bilo koji nacin osteceni ocekujem PM.
Ništa lično (niti protiv konkretne firme), ali ovo boldovano baš i nije istina. Možda su danas lepši lokali i reklame, ali (ponavljam po stoti put) kada neko "Gamer" konfiguracijom nazove nešto sa 3-4 godine starom ATI9200 (ili kako se zove) karticom na kojoj ne može da se pokrene ni jedna novija igrica, a tu istu karticu naplati kao da je u najmanju ruku x1300pro (nije ni ta nešto za igranje, ali je bar relativno novija), taj ne da je indijanac, nego lopov. Ili "NOVA" konfiguracija sa HDD od 80GB. Ili, gde ste čuli za procesor "Pentium IV AMD Sempron"...
Da ne pričam da velika većina i dalje "instalira" piratski Windows, iako ja volim to sam da radim () jer obično samo "ghostuju" pa je pola drajvera zastarelo, sistem spor...
Lepo je neko rekao, za "renomirane" firme glavni posao je napraviti dil sa nekom velikom firmom, javnim preduzećem ili vladom kojima utrapiš 1000 računara za po 20-30% veću cenu, pa još slikanje za TV, ručkovi itd. a pojedincima je i dalje bolje da kupuju u kioscima...
Edited by namcor, 09 August 2007 - 08:39.