Jump to content


Photo

Problem sa Citroen C4


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
14 replies to this topic

#1 yooyo

yooyo
  • Members
  • 56 posts

Posted 19 June 2007 - 21:45

Kupio sam pocetkom 2006. Citroen C4, 1600cm3, benzinac i do nedavno je radio savrseno. Sada se pojavio neprijatan problem koji nemogu da otklone ni u servisu... Otkazao mu je automatski regulator brzine (tempomat). Ovaj uredjaj ima 2 moda rada... kao limitator i kao regulator.

U limitatorskom modu radi bez problema (postavim max brzinu i koliko god pritiskam papucicu gasa on ne prelazi zadati limit).

U regulatorskom modu neradi... Problem je kada ukljucim regulator pa pritisnem Set+ on na trenutak ocita trenutnu brzinu i odmah iskljuci regulator (pojavi se OFF na displeju). Ako ukljucim regulator i sacekam malo (5-6 sec) pa pritisnem Set+ on uopste ne ocita brzinu nego samo trepce --- i OFF na displeju. Kada pocnem da ga maltretiram i po 100 puta pokusavam da ga ukljucim on u nekih 5-10% slucajeva uspeva da zapocne rad, ali cim pritisnem kocnicu ili kvacilo on se iskljuci (tako i treba) i posle toga opet nemogu da ga ukljucim.

Bio sam u servisu, tamo su mu ubacivali novi software, resetovali ga 100 puta, kontaktirali fabriku pa su pravili neke prepravke u programu koje su donele neko poboljsanje (tj radio je 2-3 nedelje) i sad opet ista prica.

U servisu su mi rekli da nisam jedini sa ovim problemom. Da li je neki od vlasnika C4 imao slicnih problema i kako ih je resio?

Edited by yooyo, 19 June 2007 - 21:47.


#2 skarabej

skarabej
  • Members
  • 76 posts

Posted 20 June 2007 - 11:17

Це4 није ауто, него мешавина лап-топа и мобилног телефона, са додатком точкова. Превише јефтин и компликован да би могао да ваља.

Требало је тему ставити на Компјутери, Интернет и мобилна телефонија.

#3 Jaruzelski

Jaruzelski
  • Members
  • 556 posts

Posted 20 June 2007 - 13:27

Golf 2 za sve! tongue.gif

Edited by Jaruzelski, 20 June 2007 - 19:28.


#4 Paladin

Paladin
  • Members
  • 809 posts

Posted 21 June 2007 - 00:08

Mislim da nije ništa što par hiljada eura ne bi moglo da reši.

#5 DOCc

DOCc
  • Members
  • 560 posts

Posted 21 June 2007 - 00:21

naravno da su se odmah sjatili golf-pametnjakovici, uobicajeno konstruktivni..

nego, iz mog iskustva, ti sto rade po servisima su prilicno smotani..
ok, rade po pravilima.. ali nekad treba malo cacnuti, lupnuti.. ne mo's samo menjati delove i softver..

ja bih probao kod nekog drugog... a prvo bih pokusao sa google-anjem

#6 yooyo

yooyo
  • Members
  • 56 posts

Posted 21 June 2007 - 00:59

Iskulirao sam golf-ovce...

Nego.. auto je pod garancijom, tako da tih par hiljada necu da dam. Pitao sam u drugom servisu i oni kazu da je najbolje da to zavrsim tamo gde je zapoceto...

#7 Cro-boy

Cro-boy
  • Members
  • 4,466 posts

Posted 21 June 2007 - 08:25

moj ti je savjet da se obratis ili centrali citroena ili onima koji su nadredjeni za ovu regiju (dakle, prvima iznad ovih uvoznika od kojih si auto kupio). lijepo im napisi mail, objasni da ti ovi domaci nisu u stanju rijesit problem i da bi htio otici s autom u susjedstvo.

ne znam da li ti se priznaje garancija ako odes u drugu zemlju na servis, ako da, onda ne moras ovima ni pisati

#8 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 21 June 2007 - 08:41

Kao što ti kaže HD.

Auto ti je u garanciji, napiši oštar protest vlasniku dilerskog servisa, napiši to isto u centralu za region i u Francusku. Zapreti mu da ćeš da tražiš od Francuza da mu oduzmu licencu, da si ti Klijent - namerno velikim slovom - , i napiši Franjama kako se u Srbiji tvoj diler kome si ostavio bar 15kEUR ponaša prema tebi. Nikakvo inostranstvo ja ne bih radio. Popravite mi auto, produžite mi garantni rok za to vreme za koje niste bili u stanju da mi popravite auto i naravno BESPLATAN auto na korišćenje od njih u toku popravke. Ako ne može da se popravi u šta ne mogu da verujem, može da se zameni. Lepo ti da nov, a oni neka odvezu tvoj stari u F u laboratoriju ako hoće, da ga proučavaju.

Pa nisi ti kupio kiflu bre, nego automobil.

#9 Jaruzelski

Jaruzelski
  • Members
  • 556 posts

Posted 21 June 2007 - 08:57

QUOTE(DOCc @ 21 Jun 2007, 01:21) <{POST_SNAPBACK}>
naravno da su se odmah sjatili golf-pametnjakovici, uobicajeno konstruktivni..


Mislim da je ":P" na kraju recenice znak da se zezam...

Ponosan sam vlasnik francuza (pezo 406) i ne bih ga menjao nizasta.

#10 Rastko

Rastko
  • Members
  • 4,352 posts

Posted 21 June 2007 - 09:07

QUOTE(Hrvoje Dečak @ 21 Jun 2007, 09:25) <{POST_SNAPBACK}>
moj ti je savjet da se obratis ili centrali citroena ili onima koji su nadredjeni za ovu regiju (dakle, prvima iznad ovih uvoznika od kojih si auto kupio). lijepo im napisi mail, objasni da ti ovi domaci nisu u stanju rijesit problem i da bi htio otici s autom u susjedstvo.

ne znam da li ti se priznaje garancija ako odes u drugu zemlju na servis, ako da, onda ne moras ovima ni pisati


Zavisi od dilerskog ugovora. Pojedini dileri iz inostranstva ne smeju da prime na servis aute kupljene u drugim zemljama. A i ako moze - zvuci mi malo neprilicno putovati toliko (sta ako ne budu znali ni u Madjarskoj ni u Hrvatskoj).

U zavisnosti od ugovora i opstih uslova, u principu bi trebalo da imas pravo na naknadu stete za vreme za koje je auto u servisu, a u slucaju da ne mogu da otklone kvar, na novi automobil.

Dakle, sve sto ti treba je dobar pravnik innocent.gif

#11 alberto.ascari

alberto.ascari
  • Members
  • 28,756 posts

Posted 21 June 2007 - 09:12

QUOTE(Jaruzelski @ 21 Jun 2007, 09:57) <{POST_SNAPBACK}>
Mislim da je ":P" na kraju recenice znak da se zezam...

Ponosan sam vlasnik francuza (pezo 406) i ne bih ga menjao nizasta.



Nemoj da pričaš, menjao bi iz mesta za 407...

#12 Jaruzelski

Jaruzelski
  • Members
  • 556 posts

Posted 21 June 2007 - 09:27

QUOTE(alberto.ascari @ 21 Jun 2007, 10:12) <{POST_SNAPBACK}>
Nemoj da pričaš, menjao bi iz mesta za 407...


Touché! smile.gif

#13 DOCc

DOCc
  • Members
  • 560 posts

Posted 21 June 2007 - 16:03

QUOTE(alberto.ascari @ 21 Jun 2007, 09:41) <{POST_SNAPBACK}>
... Lepo ti da nov, a oni neka odvezu tvoj stari u F u laboratoriju ako hoće, da ga proučavaju.


ma ne moraju.. nek' daju meni.. men' ne treba regulator : )

@Jaruzelski: sorry, nisam shvatio

#14 rafiki

rafiki
  • Members
  • 172 posts

Posted 21 June 2007 - 20:06

Sasvim je moguce da je u pitanju neki "sistemski" kvar prouzrokovan losim dizajnom/izradom samog uredjaja. Narocito ako stvarno nisi jedini kome se to desava. U tom slucaju tesko da ce ti domaci majstori (pa bili i oni iz ovlascenog servisa) srediti stvar.

Ako te ne mrzi, pro-googlaj malo po internetu, potrazi strane forume vlasnika C4 i pogledaj da li i oni imaju istih problema. Moze da se desi - ako je kvar "sistemske" prirode, da Citroen posle nekog vremena promeni dizajn uredjaja i izvrsi zamenu istog svakom kome se problem pojavi. E, kad (i ako) se to desi, onda se naoruzas podacima i dokazima sa interneta i posetis domaci servis da ti i oni zamene uredjaj novim. Ako ti kola tad ne budu u garanciji, verovatno nece hteti to da urade, ali posto si ti problem prijavio dok su kola u garanciji i za vreme garancije taj problem nije resen, imas sve argumente na svojoj strani.

Ovo govorim imajuci iskustvo sa 307 na kome je standardni problem u prvih godinu-dve proizvodnje bio prekidac zmigavaca. Meni se isti slomio (?!?) posle mesec dana. Uredno mi je zamenjen u garanciji, ali sam posle nasao na internetu da je to standardni problem i da su ljudima u Australiji menjali i po nekoliko komada, sve dok Peugeot nije shvatio da nesto nije u redu i promenio proizvodjaca tih prekidaca. Cak je bilo slucajeva da su menjali te prekidace i kad kola nisu vise bila u garanciji. Pri tom Peugeot nikad nije javno izasao sa pozivom za zamenu, ali je to radjeno svakom ko je imao problema.

Ajd srecno

#15 alekos

alekos
  • Members
  • 76 posts

Posted 13 July 2007 - 23:27

Glupi tempomati!I mene zeza na Yugu mad.gif