Jump to content


Photo
- - - - -

Auto novosti - objedinjena tema


  • Please log in to reply
572 replies to this topic

#61 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 31 December 2006 - 01:51

Eee, super... dry.gif
  • 0

#62 No7

No7
  • Members
  • 3,108 posts

Posted 31 December 2006 - 02:31

QUOTE(dmc_dtc @ 31 Dec 2006, 00:17)
Tokom 2006. Zastava je prodala 14060 vozila ali je proizvela 10250. Nesto nije u redu sa njihovom matematikom? Ne. Sve se razjasni kada se dodaju automobili proizvedeni prosle godine ( oko 1150 ) i 3060 Zastava 10 koje jos uvek stizu iz Italije a od juna sledece godine i konacno iz Kragujevca. Za sledecu 2007. u Kragujevcu planiraju proizvodnju 17500 vozila a od toga svih 4000 komada Zastave 10, koja ce se izvoziti i u susedne zemle kao sto su Bugarska, BiH, Rumunija, Hrvatska i druge. Iz Zastave najavljuju i novi ugovor sa Fiatom o proizvodnji jos jednog novog modela u Zastavi ali se ne precizira kog. Mozda nova Fiat Linea?

izvor : http://auto.blog.co.yu

Taj novi model ce verovatno biti FIAT Albea,


  • 0

#63 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 31 December 2006 - 10:04

Ma divno, samo pre 20 godina proizvodnja je bila 10 puta veća.
  • 0

#64 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 01 January 2007 - 22:35

U vezi sa Fiat Albeom ; revija SAT Plus je 2 puta pisala o tom mogucem novom modelu Fiata iz Zastave i izricito su odbacili Albeu kao auto iz Zastave iz prostog razloga jer je vec star 10 godina a u Zastavi sa Fiatom pregovaraju o proizvodnji (montazi) POTPUNO NOVOG modela. Pre nekoliko meseci bilo je reci da se tu radi o modelu pod kodnim imenom D200 koga bi montirala Zastava a to je ustvari Linea, a SAT Plus je pre neki broj to i potvrdio ( da je D200 Linea).

U vezi sa proizvodnjom Zastave 10 u Kragujevcu evo jos jednog teksta sa auto.bloga.co.yu

Fiat Punto od juna iz Zastave
U Zastavi je potvrdjeno da je obezbedjen novac za transfer Fiatove opreme za sklapanje Punta, koja treba da stigne u Kragujevac do 10.januara sledece godine. Ako sve bude po planu, Zastava ce poceti sa proizvodnjom Punta odnosno Zastave 10, vec u junu naredne godine. Sama Zastava je prodajom nekih svojih preduzeca obezbedila oko 4,5 miliona eura za ovu opremu koju ce dobiti od italijanske firme Comau, zaduzene za transfer Fiatove opreme. Robotizovana linija za punktovanje sasije treba da stigne u Srbiju do kraja januara sledeceg meseca. Opremu ce do maja meseca u Zastavi zajednicki montirati italijanski i domaci strucnjaci s tim sto ce se istovremeno izvrsiti i modernizacija montazne trake sa koje ce silaziti Desetka. Medjutim Zastavi i pored obezbedjenih sredstava i dalje fali dodatnih 8 miliona eura za pomenutu modernizaciju proizvodnih traka, koje ce obezbediti do aprila sa privatizacijom fabrike Zastava specijalni automobili iz Sombora i jos nekih. Ako mozemo da verujemo ljudima iz Zastave, vlada Srbije nece investirati nista od potrebnih para vec ce Zastava sama sakupiti potrebnu sumu izmedju ostalog i uzimanjem kredita kod poslovnih banaka pri cemu se u Zastavi nadaju da ce vlada Srbije dati potrebne garancije za pomenute kredite. Ministar za privredu, Predrag Bubalo, potvrdjuje uveravanja iz Zastave i naglasava da vlada nece izdvojiti sredstva iz Fonda za razvoj, vec ce Zastava sama morati da obezbedi potrebni novac za opremu.
  • 0

#65 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 01 January 2007 - 23:04

Da ne ostane nedoreceno. Auto godine u Evropi ( Car of the year ) za 2007. jeste Ford S-MAX . Dovoljno je pogledati bilo koji novi broj neke domace auto revije ( SAT Plus, AutoBild, TopSpeed ) i videti kako tu cinjenicu nemilosrdno domaci uvoznik koristi za reklamu. Usput i na njihovom sajtu ( Grand Motorsa ) na adresi : http://www.ford.co.yu prvo sto vidite je ta reklama Forda S-MAX kao auta godine u Evropi. Ziri koji je izabrao Opel Corsu za auto godine u centralnoj i istocnoj Evropi ( iz 13 zemalja tog regiona ) nema NIKAKVE veze sa zirijem iz 22 evropske zemlje sa 58 auto strucnjaka, koji bira Auto godine ( Car of the year ) koji je ove godine izabrao pomenuti Ford. Uostalom Corsa nosi titulu AUTO BEST 2007. a Ford S-MAX titulu Car of the year.

Sto se tice Golfa dvojke mogu samo da zalim onoga kome on predstavlja prvi i jedini izbor prilikom izbora polovnjaka ( ne zbog toga sto covek nema para vec zbog stanja svesti ) a kad jos pri tome bez razmisljanja plati 2500 evra za Golf iz 1985. godine, e tu covek moze da se zamisli za njegovo mentalno zdravlje. U vezi proizvodnje doticnog Golfa mislim da je prava godina prestanka proizvodnje ustvari 1992. kada prestaje proizvodnja u Sarajevu , u TAS-u. U svakom slucaju nijedna Dvojka Golfa nije vise mladja od 15 godina.
A da to nije nista dokazuju u Juznoj Africi gde VW jos uvek proizvodi prethodnika Golfa II, njegovo velicanstvo golf I !!! Proizvodnja ce trajati do kraja 2008. godine. Mozda je o tome vec pisano na ovom forumu ali evo par slika tog Golfa za 2007.godinu i informacija o motoru. To je 1,4 litarski sa 73KS i karburatorom a najjevtiniji kosta, preracunato, 8950 evra.





Da se vratimo na temu Corse. Jeste auto godine ali nova ( i to bez klime ) ipak kosta lepih 10790 evra i to najjevtinija. Videcemo kako ce ici prodaja pogoto sto su neki konkurenti poput Fiata Grande Punta i VW Pola, jevtiniji ( oba po 9990 evra sa sve PDV-om ). Za te pare mogu da se kupe 4 ona polovna Golfa ali ipak biram novo a onih 2500 evra bi iskoristio za ucesce za kredit ili lizing.

Ko je imao strpljenja da procita dovde svaka mu cast. Pozdrav.
  • 0

#66 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 01 January 2007 - 23:52

QUOTE(nesha taxista @ 29 Dec 2006, 22:23)
Dotični Golf je prestao da se pravi pre 15 godina i polako nestaje i s naših ulica. Ništa nije večito...

Ej, polako... sad, kad se plin mesto u šporete i peći sipa i u prevozna sredstva, ima da se povampire i Golf II benzinci sa plinskim instalacijama - jeftina vožnja, miris za pamćenje, vatromet gratis. cool.gif
  • 0

#67 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 02 January 2007 - 03:38

QUOTE(dmc_dtc @ 1 Jan 2007, 23:04)
Za te pare mogu da se kupe 4 ona polovna Golfa ali ipak biram novo a onih 2500 evra bi iskoristio za ucesce za kredit ili lizing.


ja bih nastavio da stedim... ako nemam para da skupim vishe od 500E za 6meseci (za 3000 moze vec nesto i dobro da se uzme) znaci da nemam para ni da placam kredit, pa znaci da bolje ni ne vozim auto jer nemam para ni da ga odrzavam, a i taxi je jeftin i brzo dodje kad pozovem(za tih 2500E ima da se vozas ihhhaaa)...jos je i zdravije malo prosetati... biggrin.gif

Edited by Hotstepper, 02 January 2007 - 03:56.

  • 0

#68 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 02 January 2007 - 04:13

QUOTE(fancy @ 1 Jan 2007, 23:52)
Ej, polako... sad, kad se plin mesto u šporete i peći sipa i u prevozna sredstva, ima da se povampire i Golf II benzinci sa plinskim instalacijama...


Golf II je doprineo ("ljubi ga majka..." wink.gif ) razvoju domishljatosti kod "majstorskog" dela populacije, sigurno ce (ako vec dosad nije) svaki pokusati da sam na njemu "nauci" da ugradi plin, vec toliko toga znaju oko njega da je to cudo! ("elektro pionir...") biggrin.gif
  • 0

#69 fancy

fancy
  • Members
  • 7,551 posts

Posted 02 January 2007 - 12:28

QUOTE(Hotstepper @ 2 Jan 2007, 04:13)
...
sigurno ce (ako vec dosad nije) svaki pokusati da sam na njemu "nauci" da ugradi plin, vec toliko toga znaju oko njega da je to cudo!  ("elektro pionir...") biggrin.gif

"Gasni pionir" wink.gif
  • 0

#70 No7

No7
  • Members
  • 3,108 posts

Posted 02 January 2007 - 20:34

QUOTE(dmc_dtc @ 1 Jan 2007, 22:35)
U vezi sa Fiat Albeom ; revija SAT Plus je 2 puta pisala o tom mogucem novom modelu Fiata iz Zastave i izricito su odbacili Albeu kao auto iz Zastave iz prostog razloga jer je vec star 10 godina a u Zastavi sa Fiatom pregovaraju o proizvodnji (montazi) POTPUNO NOVOG modela. Pre nekoliko meseci bilo je reci da se tu radi o modelu pod kodnim imenom D200 koga bi montirala Zastava a to je ustvari Linea, a SAT Plus je pre neki broj to i potvrdio ( da je D200 Linea).

Koliko znam Linea se montira u Turskoj.A koliko znam FIAT je Tursku bio prebacio proizvodnju Tempre u vreme kada su izbacili Mareu.Pa za ocekivati je da nama uvale stariji model za montazu.
  • 0

#71 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 02 January 2007 - 23:52

Za sada Linea se jos uvek ne proizvodi. Na slikama koje su objavljene, a i na samom salonu u Istanbulu gde je Linea predstavljena pocetkom novembra 2006; stakla su zatamnjena odnosno nije poznat izgled unutrasnjosti sto samo govori da jos nije "zrela" za proizvodnju. U Turskoj ce poceti sa produkcijom negde u 2. polovini ove godine ali Linea nije samo za Tursku vec se planira i proizvodnja u Brazilu i Rusiji ( sto je vec potvrdjeno ) a prema najavama i u Indiji i Kini. Sto se nas i Linee u Zastavi tice, samo sam preneo ono sto su pisali po SAT Plusu i nekim drugim novinama. Sto se tice Maree i Tempre potpuno su u pravu a zaista ne bi bilo lose da konacno jedanput dobijemo moderam i aktuelan auto iz Zastave kakav je Linea. Iskreno i da nam uvale Albeu, bolja bi bila i Albea nego kec i jugici. Mada u Fiatu bez obzira na starost, Albeu jos uvek uvaljuju siromasnijim trzistima poput Rusije i Kine. Naime upravo pre mesec dana Albea je pocela da se proizvodi i u Rusiji kao i u Kini ali u Kini pod imenom Fiat Perla, koja samo ima izmenjen prednji i nesto zadnji kraj. Informaciju o pocetku produkcije Albee u Rusiji kao i najavi pocetka proizvodnje Linee u toj zemlji mozete naci na linku : http://auto.blog.co....&articleId=1025

Usput na linku se vidi i slika Albea-e sa novim izgledom prednjeg dela kakva se proizvodi vec neko vreme.
  • 0

#72 nesha taxista

nesha taxista
  • Members
  • 678 posts

Posted 02 January 2007 - 23:53

[quote=dmc_dtc,1 Jan 2007, 22:35]
U vezi sa Fiat Albeom ; revija SAT Plus je 2 puta pisala o tom mogucem novom modelu Fiata iz Zastave i izricito su odbacili Albeu kao auto iz Zastave iz prostog razloga jer je vec star 10 godina a u Zastavi sa Fiatom pregovaraju o proizvodnji (montazi) POTPUNO NOVOG modela.

Ma da, samo neka maštaju, ljudi sad donekle i kupuju Zastavu 10, jer su čuli da se još pravi u Italiji, a posle...
Nije poenta u novom modelu, nego u kvalitetu izrade, da neko sad pošalje na tržište Golf 2 po ceni te ''Desetke'', šta mislite šta bi narod kupovao?
  • 0

#73 No7

No7
  • Members
  • 3,108 posts

Posted 03 January 2007 - 01:51

QUOTE(nesha taxista @ 2 Jan 2007, 23:53)
Ma da, samo neka maštaju, ljudi sad donekle i kupuju Zastavu 10, jer su čuli da se još pravi u Italiji, a posle...
Nije poenta u novom modelu, nego u kvalitetu izrade, da neko sad pošalje na tržište Golf 2 po ceni te ''Desetke'', šta mislite šta bi narod kupovao?

Linija koja se montira ce biti robotizovana tako da ce nasi imati malog udela u estetskom ulepsavanju karoserije sa cekicem.

Edited by No7, 03 January 2007 - 01:52.

  • 0

#74 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 03 January 2007 - 12:09

QUOTE(No7 @ 3 Jan 2007, 01:51)
Linija koja se montira ce biti robotizovana tako da ce nasi imati malog udela u estetskom ulepsavanju karoserije sa cekicem.


Bash to malo je i dovoljno...
(jugo u sustini nikad nije bio los auto, uvek su ga neke sitnice kvarile)
  • 0

#75 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 03 January 2007 - 13:18

Nema veze sa samim izborom za auto godine ali evo nove sportske Corse OPC sa 192KS.



Opel Corsa OPC i zvanicno !!
Samo nekoliko sati posle nase najave o novoj Corsi OPC i slika sa testiranja, Opel je jutros i zvanicno pustio slike OPC verzije Corse i najavio promociju vec na salonu u Zenevi pocetkom marta ove godine. Zna se vec i cena-15595 funti. Cena je u funtama posto je informacija prvo objavljena u Britaniji kroz najavu nove Vauxhall Corse VXR sto je samo britansko ime za Corsu OPC. Sama Corsa OPC ima, kao sto smo i najavili, 1,6 litarski turbo motor sa 192KS i ubrzanjem od 0 do 100km/h za samo 6,8 sekundi, sto je daleko bolje od prvih najava. Pritom maksimalna brzina je 225 km/h. OPC varijanta se, kao sto se vidi, zasniva na Corsi sa 3 vrata, a nije potvrdjeno da li ce mozda biti i verzije sa 5 za one koji vole i prakticnost i sportske osobine. Naravno da je i spoljasnjost dodatno zacinjena sportskim dodacima kao sto su poveci prednji spojler sa velikim otvorima za vazduh i zanimljivo oblikovanim svetlima za maglu, agresivnija maska, novi retrovizori, pragovi, zadnji spojler sa difuzorom, centralno smesteni zavrsetak izduvne cevi, alu tockovi od 18 inca, krovni spojler i sl. Iznutra; tu su Recaro sedista, sportski volan sa metalnim aplikacijama. Na slikama Opel Corsa OPC i Vauxhall Corsa VXR. U nastavku jos vise slika.


http://auto.blog.co....&articleId=1740
  • 0