Jump to content


Photo

Kodiranje kljuca


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Timo_Maas

Timo_Maas
  • Members
  • 64 posts

Posted 12 January 2007 - 12:34

Covek koji mi je skorije uvezao Fiat Punta (2002' 1.2 8V) mi je odmah po dolasku stavio do znanja da bi sto pre trebalo kodirati kljuceve jer se mogu desiti probemi pri paljenju (sto vro brzo iskusih).
Mozete li mi reci koliko kosta usluga kodiranja kljuceva u FIAT-ovim ovascenim servisima (ne izrada vec samo kodiranje[ako uopste ima razlike])? Poz!

#2 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 12 January 2007 - 12:49

QUOTE(Timo_Maas @ 12 Jan 2007, 12:34)
Covek koji mi je skorije uvezao Fiat Punta (2002'  1.2 8V) mi je odmah po dolasku stavio do znanja da bi sto pre trebalo kodirati kljuceve jer se mogu desiti probemi pri paljenju (sto vro brzo iskusih).
Mozete li mi reci koliko kosta usluga kodiranja kljuceva u FIAT-ovim ovascenim servisima (ne izrada vec samo kodiranje[ako uopste ima razlike])? Poz!

Ključevi se kodiraju SAMO u fabrici. I samo iz fabrike možeš da naručiš(sa kopijom saobraćajne) na osnovu broja šasije, nove ključeve. Ovlašćeni servisi nemaju mogućnost da kodiraju ključeve, već samo da ih naruče iz fabrike.

Taj auto, ili je kraden, pa su menjane brave na vratima(praveći nekodirane ključeve, s obzirom da je kod bitan samo kod paljenja), ili nešto drugo nije u redu.

#3 dig_chohano

dig_chohano
  • Banned
  • 617 posts

Posted 12 January 2007 - 17:21

QUOTE(Tresko @ 12 Jan 2007, 12:49)
Ključevi se kodiraju SAMO u fabrici.

Pa kako sam onda ja u Veru kod nekog bravara narezao duplikat svog kodiranog ključa? Lik je samo ubacio ključ u neku mašinu, rekao "A-ha, ovo je kodiran ključ", narezao duplikat, njega ubacio u drugu mašinu i taj ključ već dve godine bez problema obavlja svoju funkciju? blink.gif

#4 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 12 January 2007 - 17:23

QUOTE(dig_chohano @ 12 Jan 2007, 17:21)
Pa kako sam onda ja u Veru kod nekog bravara narezao duplikat svog kodiranog ključa? Lik je samo ubacio ključ u neku mašinu, rekao "A-ha, ovo je kodiran ključ", narezao duplikat, njega ubacio u drugu mašinu i taj ključ već dve godine bez problema obavlja svoju funkciju?  blink.gif

To znači da tvoj ključ nije uopšte bio kodiran. Kodirani ključ ne može da se kopira.

#5 christofer

christofer
  • Members
  • 334 posts

Posted 12 January 2007 - 20:59

pre svega...da li ti imas crveni( master code key) ili plavi (slave key)?
od crvenog ti je lik mogao napraviti samo klon tvog kljuca(isto crveni) od koga ti mozes napraviti 2 "slave" kljuca.......
na bih ti preporucio da koristis crveni kljuc..........zato sto on svaki put reprogramira ecu (engine controle unit)...........nego da koristis plave koje si pretpostavljam dobio.....ako nisi......onda bi morao .......da ih napravis.....dal u fiatu ili negde drugde...to zavisi od tebe...mada ti je moja preporuka u fiatu......zasto(u ovlascenom servisu)...pa evo.....
u osnovi metalni deo je isti...ali im se kodovi razlikuju....tako da bi ti...(teoretski rolleyes.gif )mogao napraviti , tj iskopirati metalni deo kljuca(crvenog) kod bilo kog bravara i na ta 2 nova kljuca staviti bilo koji kod sa plavih kljuceva iz fiata( bitno da je sistem imobilizacije isti).....naravno....da bi ih ecu 1 put prihvatio morao bi specificnim redom da ih stavljas u bravu (crveni...pa sacekas da se iskljuci svetlo za kod...pa prvi plavi, opet crveni pa 2 plavi....)...posle bi trebalo da rade normalno(plavi).....i da, mora sekvenca od 3 kljuca....fiat tako programira ecu.....
kao sto vidis ovde ima niz komplikacija koje bi se mogle dogoditi...tako da pravac u fiat...... wink.gif
p.s. kao sto vidis i sam sam sam imao slican problem(izgubio sam 1 kljuc )na svom fiatu
pa sam se malo raspitao o ovoj temi...... biggrin.gif
i po problemima koje imas reklo bi se da upravo koristi crveni kljuc..... dry.gif