Jump to content


Photo

Pezo 406 ?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11 replies to this topic

#1 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 01 December 2006 - 08:57

Da vas cujem, ako vas ima (dizelasi po mogucstvu).
Auto koji se moze naci na nasim ulicama, ali i na Bubanj Potoku, cena mu je od 5 do 6k evra (nekad i vise). Izuzetno lepa linija, bar za moje estetske kriterijume, francuska obrada mi je otprilike poznata (uglavnom Reno prica). Lm, da skratim, na prolece bih nesto kupio do 6k, pa me zanima, vredi li se cimati oko ovog modela ?

#2 dig_chohano

dig_chohano
  • Banned
  • 617 posts

Posted 01 December 2006 - 10:06

Nisam ga vozio (vozim 306), ali moj prijatelj ,automehaničar koji radi isključivo Peugeot vozila, kože da je 406 2.0 HDI nešto najbolje što je ikad napustilo proizvodne trake Peugeota (uz 406 coupe, ali je to ipak malo egzotika). Prošle godine je uvezao jedno tridesetak polovnih, sve ih je prodao čim ih je dovezao u Srbiju, i to uglavnom taxistima. Verovatno ću i ja uzeti to isto na proleće, tako da mogu samo da ti toplo preporučim ovaj auto.

#3 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 01 December 2006 - 10:13

QUOTE(dig_chohano @ 1 Dec 2006, 11:06)
Nisam ga vozio (vozim 306), ali moj prijatelj ,automehaničar koji radi isključivo Peugeot vozila, kože da je 406 2.0 HDI nešto najbolje što je ikad napustilo proizvodne trake Peugeota (uz 406 coupe, ali je to ipak malo egzotika). Prošle godine je uvezao jedno tridesetak polovnih, sve ih je prodao čim ih je dovezao u Srbiju, i to uglavnom taxistima. Verovatno ću i ja uzeti to isto na proleće, tako da mogu samo da ti toplo preporučim ovaj auto.



Ima jedan coupe 406 u Dubrovackoj na Cordolu, pala opasna prasina na njega koliko stoji parkiran. Prodaje ga lik, nisam sasvim obratio paznju na cenu (mislim da je veca od ove koja bi mi odgovarala, pa sam je brzo zaboravio, slagacu, mozda je napisao 8 ili 9k da trazi za njega). Inace, koza i ostalo od opreme.

#4 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 01 December 2006 - 10:19

Btw., da li ti je poznata situacija sa cenama delova i, uopste, kakvo je odrzavanje vezano za Pezoa ? Da li (samo) da racunam na redovan servis ili takva kola zahtevaju vecu paznju ? Nisam reli vozac, volim dinamicnu voznju, ali sve u granicama gradske voznje (nista ili jako malo prelazenja preko 3000 obrtaja, prosecna brzina 80-120 na otvorenom, grad 50-80).

#5 dig_chohano

dig_chohano
  • Banned
  • 617 posts

Posted 01 December 2006 - 10:19

QUOTE(malisan @ 1 Dec 2006, 10:13)
Ima jedan coupe 406 u Dubrovackoj na Cordolu, pala opasna prasina na njega koliko stoji parkiran. Prodaje ga lik, nisam sasvim obratio paznju na cenu (mislim da je veca od ove koja bi mi odgovarala, pa sam je brzo zaboravio, slagacu, mozda je napisao 8 ili 9k da trazi za njega). Inace, koza i ostalo od opreme.


Verovatno da je ta cena, gledao sam jedan za 10500e, u perfektnom stanju... Inače, 406 coupe se proizvodio isključivo sa full opremom, kao i Roland Garros verzije ostalih modela Peugeota (moja 306, 94. godište, je Roland Garros, ubudžili su u nju sve što je u to vreme bilo dostupno od opreme...)

#6 dig_chohano

dig_chohano
  • Banned
  • 617 posts

Posted 01 December 2006 - 10:29

QUOTE(malisan @ 1 Dec 2006, 10:19)
Btw., da li ti je poznata situacija sa cenama delova i, uopste, kakvo je odrzavanje vezano za Pezoa ? Da li (samo) da racunam na redovan servis ili takva kola zahtevaju vecu paznju ? Nisam reli vozac, volim dinamicnu voznju, ali sve u granicama gradske voznje (nista ili jako malo prelazenja preko 3000 obrtaja, prosecna brzina 80-120 na otvorenom, grad 50-80).


Redovni servis (sva ulja, svi filteri, antifriz, tečnost za stakla bla-bla..) meni izađe oko 100e, za 4 godine koliko vozim ovaj auto nisam imao ozbiljnijih kvarova, tako da su me popravke koštale od 100 do 200 e (alternator, regulator pritiska goriva, hladnjak+creva). Skupa je "šminka" (farovi, migavci, stakla, retrovizori, branici...) ali svaki auto je skup kad ga udariš. Npr. branik ti je u Veranu od 20 do 40 hiljada dinara, ali imaš nekoliko auto-otpada sa odličnim delovima za Peuget po dosta nižim cenama.
Jezivi kvarovi koštaju malo više: generalna oko 1000e, menjač 450-1000e, trapovi oko 400e itd.

Ja na svakih 5000km (auto ipak prešao 230 hiljada) odem kod drugara u servis, ostavim mu auto da uradi redovan servis i da sve isproverava i ako nešto nadje popravi, tako mi nekako najjeftinije izađe održavanje kola

Edited by dig_chohano, 01 December 2006 - 10:33.


#7 Artur Dent

Artur Dent
  • Members
  • 8,603 posts

Posted 06 December 2006 - 13:03

QUOTE(malisan @ 1 Dec 2006, 10:13)
Ima jedan coupe 406 u Dubrovackoj na Cordolu, pala opasna prasina na njega koliko stoji parkiran. Prodaje ga lik, nisam sasvim obratio paznju na cenu (mislim da je veca od ove koja bi mi odgovarala, pa sam je brzo zaboravio, slagacu, mozda je napisao 8 ili 9k da trazi za njega). Inace, koza i ostalo od opreme.

Mislim da mu stoji 7k, napisao sam to negde na ovom podforumu, ali d ame ubijes ne secam se na kojoj temi. Komsija. wink.gif

#8 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 07 December 2006 - 09:15

QUOTE(Artur Dent @ 6 Dec 2006, 14:03)
Mislim da mu stoji 7k, napisao sam to negde na ovom podforumu, ali d ame ubijes ne secam se na kojoj temi. Komsija.  wink.gif


7900, poslednja informacija.
Inace, nisam neki komsija, samo radim u tom kraju. cool.gif

Voleo bih da procitam jos neciji komentar na ovaj model automobila, ako takvi sretnici ovde obitavaju.

#9 MAGRIPA65

MAGRIPA65
  • Members
  • 20,706 posts

Posted 07 December 2006 - 14:21

QUOTE(malisan @ 1 Dec 2006, 09:19)
Btw., da li ti je poznata situacija sa cenama delova i, uopste, kakvo je odrzavanje vezano za Pezoa ? Da li (samo) da racunam na redovan servis ili takva kola zahtevaju vecu paznju ? Nisam reli vozac, volim dinamicnu voznju, ali sve u granicama gradske voznje (nista ili jako malo prelazenja preko 3000 obrtaja, prosecna brzina 80-120 na otvorenom, grad 50-80).


Sad 2500-3000 RPM je dovoljno da unisti dizel za kratko vreme.

#10 Artur Dent

Artur Dent
  • Members
  • 8,603 posts

Posted 14 December 2006 - 14:31

QUOTE(MAGRIPA65 @ 7 Dec 2006, 14:21)
Sad 2500-3000 RPM je dovoljno da unisti dizel za kratko vreme.

Jes' vala, ja svoj 13 gosdina star 1.9 turbo dizel 90% vremena drzim u rasponu 1200-2000 RPM.

#11 M. Fury

M. Fury
  • Members
  • 587 posts

Posted 14 December 2006 - 15:52

U jednom od zadnja dva ili tri broja Autobild-a ima kratak test 406-ce (kao polovnjaka), gde se pominju najčešći kvarovi i tipčne cene za najčešće delove koje mu trebaju. Ako nađeš negde taj broj pogledaj. Inače je dobio odličnu ocenu u tom testu.

#12 malisan

malisan
  • Members
  • 33 posts

Posted 15 December 2006 - 08:59

QUOTE(mjeftic @ 14 Dec 2006, 16:52)
U jednom od zadnja dva ili tri broja Autobild-a ima kratak test 406-ce (kao polovnjaka), gde se pominju najčešći kvarovi i tipčne cene za najčešće delove koje mu trebaju. Ako nađeš negde taj broj pogledaj. Inače je dobio odličnu ocenu u tom testu.

Hvala za informaciju, mada ne znam na koji nacin da dodjem do tog opisa. Bilo bi lepo kad bi postojao neki link na internetu. Par stvari mi je jasnije kad sam procitao test 306 na ovom portalu. Ista su generacija, pretpostavljam da pored oblika karoserije, izrada nije mnogo razlicita od 406.