Jump to content


Photo

Salon automobila u Pekingu - Kineske kopije


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
29 replies to this topic

#16 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 25 January 2007 - 15:24

QUOTE(lancia @ 25 Jan 2007, 14:33)
To i nije tako lose. Posle sudara od preko 50km/h nisu ni potrebni pogoni za reciklazu. Metlica i kofica.

laugh.gif laugh.gif He,he, ekološki.....................

#17 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 25 January 2007 - 17:43

QUOTE(Tresko @ 25 Jan 2007, 12:35)
(osim činjenice da na crash testu auto biva neprepoznatljiv nakon udara pri 50 km/h),


Voleo bih da vidim kako Yugo prolazi na ovakvom testu...
Nisam nikad cuo da su strucnjaci iz Zastave uradili ijedan crash test ali vidim da to ne smeta hiljadama koji voze Yugice svakodnevno.
Znaju oni na koje trziste smeju da su upuste...
Ovo za plastiku je druga prica, to je stvarno neprelazivo... ( ako je istina )

#18 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 25 January 2007 - 21:52

Imas bas na oviom forumu slike juga sa jednog crash testa

http://forum.b92.net...showtopic=33457

#19 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 26 January 2007 - 03:02

QUOTE(Hotstepper @ 25 Jan 2007, 17:43)
Voleo bih da vidim kako Yugo prolazi na ovakvom testu...
Nisam nikad cuo da su strucnjaci iz Zastave uradili ijedan crash test ali vidim da to ne smeta hiljadama koji voze Yugice svakodnevno.
Znaju oni na koje trziste smeju da su upuste...
Ovo za plastiku je druga prica, to je stvarno neprelazivo... ( ako je istina )

A jel Zastava izlagala Kineske kopije-na Salonu automobila u Pekingu? Pošto je to tema.

#20 giger

giger
  • Members
  • 514 posts

Posted 26 January 2007 - 14:13

QUOTE(Tresko @ 25 Jan 2007, 12:35)
Cena u Evropi nema, jer ne mogu da reše jednu "sitnicu" zvanu homologacija. laugh.gif Inače, prvi problem koji bi trebalo da reše(osim činjenice da na crash testu auto biva neprepoznatljiv nakon udara pri 50 km/h), je smrad plastike kad udješ u auto, i posledično onesvešćivanje onoga ko udje u auto. laugh.gif Mislim da se dobije ozbiljna intoksikacija.


To je onaj prepoznatljivi smrad kineske robe. To je nesto kancerogeno, pisalo se o tome.

#21 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 26 January 2007 - 16:10

QUOTE(Tresko @ 26 Jan 2007, 03:02)
A jel Zastava izlagala Kineske kopije-na Salonu automobila u Pekingu? Pošto je to tema.


Ovaj, ti si spomenuo sigurnost kao veliko nedostatak, moje nadovezivanje je bilo na tu temu...

Edited by Hotstepper, 26 January 2007 - 16:22.


#22 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 26 January 2007 - 16:48

QUOTE(Hotstepper @ 26 Jan 2007, 16:10)
Ovaj, ti si spomenuo sigurnost kao veliko nedostatak, moje nadovezivanje je bilo na tu temu...

Da, spomenuo sam sigurnost kao nedostatak kineskih automobila. O Zastavi uopšte nisam pisao. Najvećim delom, jer nije tema ovog topika.

#23 Hotstepper

Hotstepper
  • Members
  • 298 posts

Posted 26 January 2007 - 17:00

QUOTE(Tresko @ 26 Jan 2007, 16:48)
Da, spomenuo sam sigurnost kao nedostatak kineskih automobila. O Zastavi uopšte nisam pisao. Najvećim delom, jer nije tema ovog topika.


Jasno...
Ja sam Zastavu spomenuo u prilog tome da taj nedostatak nije toliko presudan tim proizvodjačima, jer su svesni na koje tržište žele da udju i da im je bitna samo cena, i recimo neki prihvatljiv dizajn... smile.gif

#24 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 26 January 2007 - 19:22

QUOTE(Hotstepper @ 26 Jan 2007, 17:00)
... taj nedostatak nije toliko presudan tim proizvodjačima, jer su svesni na koje tržište žele da udju i da im je bitna samo cena, i recimo neki prihvatljiv dizajn...


Slažem se.
Koliko god nama svi ovi automobili izgledali smešno oni imaju svoje tržište. Kina je prošle godine proizvela 7 miliona automobila, znači više od Nemačke. Predviđa se da će Kinezi sledeće godine kupiti oko 8 miliona automobila. Godišnji rast proizvodnje i broja kupljenih automobila je oko 25%. To tržište je dovoljno za lokalne proizvođače...za početak...a ovo je zaista samo početak.

Edited by alpiner, 26 January 2007 - 19:30.


#25 mfmilan

mfmilan
  • Members
  • 6,795 posts

Posted 27 January 2007 - 03:46

Kako mi idu na zivce sa tim kopiranjem. 'Recbok' & co. Jbt, zar je toliko tesko smisliti nesto iole originalno??

#26 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 25 February 2007 - 13:51

Evo još jednog kineskog "noviteta". Sa boka i od pozadi liči na Hondu Legend a napred maska sa Audija i žmigavci sa aktuelne BMW"Petice".

Roewe 450
Kineski SAIC, koji je otkupio prava na proizvodnju Rovera 25 i 75 ali bez prava na ime Rover, sprema i model srednje klase koji bi popunio rupu u njihovoj ponudi modela. SAIC svoje Rovere prodaje pod sličnom imenom Roewe i to kao Roewe 750e, klon Rovera 75 i manji model Roewe 250, brat blizanac Rovera 25. U međuvremenu, kao što smo rekli pojaviće se ( tokom 2009. godine ) i model srednje klase pod imenom Roewe 450 ( na slikama ) sa kojim će Roewe krenuti i na evropsko tržište. Roewe 450 koristi skraćenu platformu Rovera 75 a na njegovom razvoju radi britanska kompanija Ricardo, o čemu smo nedavno već pisali. Od motora se trenutno pominju benzinac od 1,8 litra i to u 2 verzije : sa ili bez turbo punjača i dizelaš od 2,0 litra. Mogući izgled novog kineskog modela vidite na crtežima, za koje su očigledno poslužile slike aktuelne Honde Legend, posebno sa strane i pozadi.





http://auto.blog.co....02/23/roewe-450

#27 dmc_dtc

dmc_dtc
  • Members
  • 50 posts

Posted 26 February 2007 - 01:00

Evo i kineske kopije Hummera. Samo nova svetla i znak fabrike. Proizvodi ga Dongfeng Motors.



#28 Bata.Ilich

Bata.Ilich
  • Members
  • 5,646 posts

Posted 26 February 2007 - 11:20

Samo nikako da Floridu iskopiraju.

#29 m_nikod

m_nikod
  • Members
  • 260 posts

Posted 20 April 2007 - 01:21

Izvinjavam se na prekomernoj dozi fotki, ali nisam mogao da odolim! ph34r.gif





#30 m_nikod

m_nikod
  • Members
  • 260 posts

Posted 20 April 2007 - 01:24