He,he, ekološki.....................
Salon automobila u Pekingu - Kineske kopije
#16
Posted 25 January 2007 - 15:24
He,he, ekološki.....................
#17
Posted 25 January 2007 - 17:43
Voleo bih da vidim kako Yugo prolazi na ovakvom testu...
Nisam nikad cuo da su strucnjaci iz Zastave uradili ijedan crash test ali vidim da to ne smeta hiljadama koji voze Yugice svakodnevno.
Znaju oni na koje trziste smeju da su upuste...
Ovo za plastiku je druga prica, to je stvarno neprelazivo... ( ako je istina )
#18
Posted 25 January 2007 - 21:52
#19
Posted 26 January 2007 - 03:02
Nisam nikad cuo da su strucnjaci iz Zastave uradili ijedan crash test ali vidim da to ne smeta hiljadama koji voze Yugice svakodnevno.
Znaju oni na koje trziste smeju da su upuste...
Ovo za plastiku je druga prica, to je stvarno neprelazivo... ( ako je istina )
A jel Zastava izlagala Kineske kopije-na Salonu automobila u Pekingu? Pošto je to tema.
#20
Posted 26 January 2007 - 14:13
To je onaj prepoznatljivi smrad kineske robe. To je nesto kancerogeno, pisalo se o tome.
#21
Posted 26 January 2007 - 16:10
Ovaj, ti si spomenuo sigurnost kao veliko nedostatak, moje nadovezivanje je bilo na tu temu...
Edited by Hotstepper, 26 January 2007 - 16:22.
#22
Posted 26 January 2007 - 16:48
Da, spomenuo sam sigurnost kao nedostatak kineskih automobila. O Zastavi uopšte nisam pisao. Najvećim delom, jer nije tema ovog topika.
#23
Posted 26 January 2007 - 17:00
Jasno...
Ja sam Zastavu spomenuo u prilog tome da taj nedostatak nije toliko presudan tim proizvodjačima, jer su svesni na koje tržište žele da udju i da im je bitna samo cena, i recimo neki prihvatljiv dizajn...
#24
Posted 26 January 2007 - 19:22
Slažem se.
Koliko god nama svi ovi automobili izgledali smešno oni imaju svoje tržište. Kina je prošle godine proizvela 7 miliona automobila, znači više od Nemačke. Predviđa se da će Kinezi sledeće godine kupiti oko 8 miliona automobila. Godišnji rast proizvodnje i broja kupljenih automobila je oko 25%. To tržište je dovoljno za lokalne proizvođače...za početak...a ovo je zaista samo početak.
Edited by alpiner, 26 January 2007 - 19:30.
#25
Posted 27 January 2007 - 03:46
#26
Posted 25 February 2007 - 13:51
Roewe 450
Kineski SAIC, koji je otkupio prava na proizvodnju Rovera 25 i 75 ali bez prava na ime Rover, sprema i model srednje klase koji bi popunio rupu u njihovoj ponudi modela. SAIC svoje Rovere prodaje pod sličnom imenom Roewe i to kao Roewe 750e, klon Rovera 75 i manji model Roewe 250, brat blizanac Rovera 25. U međuvremenu, kao što smo rekli pojaviće se ( tokom 2009. godine ) i model srednje klase pod imenom Roewe 450 ( na slikama ) sa kojim će Roewe krenuti i na evropsko tržište. Roewe 450 koristi skraćenu platformu Rovera 75 a na njegovom razvoju radi britanska kompanija Ricardo, o čemu smo nedavno već pisali. Od motora se trenutno pominju benzinac od 1,8 litra i to u 2 verzije : sa ili bez turbo punjača i dizelaš od 2,0 litra. Mogući izgled novog kineskog modela vidite na crtežima, za koje su očigledno poslužile slike aktuelne Honde Legend, posebno sa strane i pozadi.
http://auto.blog.co....02/23/roewe-450
#27
Posted 26 February 2007 - 01:00
#28
Posted 26 February 2007 - 11:20
#29
Posted 20 April 2007 - 01:21
#30
Posted 20 April 2007 - 01:24