Planiram da kupim 2 godine star Ford Focus 1.6 (hatchback).Koliko ovakav automobil zaista vredi?Kako se pokazao,ukoliko ga vozite?
Postoji milion primamljivih oglasa za prodaju iz uvoza,ali me zanima koliko se moze verovati i kako se moze proveriti da nisu u pitanju kradeni i havarisani automobili.Da li je bolje pazariti automobil na nekom auto placu,gde su cene vise,ali je mozda sigurnije?
Gomila pitanja,ali nadam se da neko ima odgovore.Unapred hvala.
Ford Focus polovnjak
Started by
Kurdistan Kobejn
, Nov 06 2006 13:04
8 replies to this topic
#1
Posted 06 November 2006 - 13:04
#2
Posted 06 November 2006 - 15:56
QUOTE(Kurdistan Kobejn @ 6 Nov 2006, 13:04)
Planiram da kupim 2 godine star Ford Focus 1.6 (hatchback).Koliko ovakav automobil zaista vredi?Kako se pokazao,ukoliko ga vozite?
Postoji milion primamljivih oglasa za prodaju iz uvoza,ali me zanima koliko se moze verovati i kako se moze proveriti da nisu u pitanju kradeni i havarisani automobili.Da li je bolje pazariti automobil na nekom auto placu,gde su cene vise,ali je mozda sigurnije?
Gomila pitanja,ali nadam se da neko ima odgovore.Unapred hvala.
Postoji milion primamljivih oglasa za prodaju iz uvoza,ali me zanima koliko se moze verovati i kako se moze proveriti da nisu u pitanju kradeni i havarisani automobili.Da li je bolje pazariti automobil na nekom auto placu,gde su cene vise,ali je mozda sigurnije?
Gomila pitanja,ali nadam se da neko ima odgovore.Unapred hvala.
Kako god da ga uzimaš ne uzimaj američki Focus. Doduše, vidim da uzimaš 1.6, tako da je to onda evropljanin jer su, čini mi se, u Americi samo sa 2.0 motorom.
Dobar način kupovine je da vidiš auto koji te zanima na nekom od sajtova mobile.de, autoscout24 ili sl., stupiš u kontakt sa vlasnikom i zatim, hm, nađeš načina da obaviš posao. Obično preko neke 'firme' koja vrši uvoz polovnih automobila... (imaš ih, oglašavaju se da dovoze automobile - ti se dogovoriš sa njima, daš adresu i povežeš sa vlasnikom... i čekaš auto).
Ako kupuješ ovde onda nađi nekog ko se razume u dotične automobile i kome ćeš da dovezeš auto na pregled i procenu isplativosti.
Inače, Focus je, po svom pojavljivanju (od 1999), posle dosta godina skinuo Golfa kao najcenjeniji polovni automobil u toj klasi. Pre tri godine sam dobio dobru opkladu sa nekim VW poznavaocem koji mi je mahao 'plavom knjigom' (procenjena vrednost polovnih automobila, carinski dokument) i 'informacijama iz nje' kako je vrednost polovnog Golfa iste opreme uvek veća od Focusa... problem je što nije ni čitao ono o čemu je pričao pa je puko opkladu Nisam doduše ni ja (niti sam imao pristupa tzv. plavoj knjizi), ali sam već odavno znao (Internet) kako stvari stoje....
#3
Posted 06 November 2006 - 16:33
Ne ljubim Ford ali izgleda da su uradili dobar posao zadnjih godina. Fokus se pokazao kako sasvim solidan auto. Meni malo ruzan al' nije strasno...
Jedino negativno iskustvo koje sam cuo od kolega i prijatelja koji imaju fokusa je losa limarija. Znaci obavezno pregledaj pragove i donji deo vozila (krila i gepek su takodje kriticni). Naravno, sve zavisi od zastite na modelu.
Jedino negativno iskustvo koje sam cuo od kolega i prijatelja koji imaju fokusa je losa limarija. Znaci obavezno pregledaj pragove i donji deo vozila (krila i gepek su takodje kriticni). Naravno, sve zavisi od zastite na modelu.
#4
Posted 07 November 2006 - 00:55
QUOTE(Bustin @ 6 Nov 2006, 16:33)
Meni malo ruzan al' nije strasno...
Da, a ja sam oduvek zeleo jednog, od trenutka kada sam ga prvi put ugledao na TV u WRC-u! Ukusi se razlikuju...
#5
Posted 07 November 2006 - 12:21
QUOTE(Hotstepper @ 7 Nov 2006, 00:55)
a ja sam oduvek zeleo jednog, od trenutka kada sam ga prvi put ugledao na TV u WRC-u!
Uh, da, kad se pojavio prvi put u Monte Carlu '99 u onim Martini bojama... Mada je i sadašnji Mk2 Focus WRC06 u BP Kermit-zelenom-plavom sladak (zvučim ko Milka Babović )
#6
Posted 08 November 2006 - 02:07
QUOTE(fancy @ 7 Nov 2006, 12:21)
Mada je i sadašnji Mk2 Focus WRC06 u BP Kermit-zelenom-plavom sladak (zvučim ko Milka Babović )
Mislis na ovog?
#7
Posted 08 November 2006 - 08:48
U prirodnom okruženju:
Attached Files
#8
Posted 10 November 2006 - 20:38
Mislim da ce ti ovaj link mozda pomoci...
http://www.autoproda.../ford/focus.php
Inache ja vozim americhki Focus, Zetec motor, 2.0 16v, 2000 god. i nemam nikakvih posebnih problema, iako sam i ja chuo da je evropski bolje odradjen. Razlika je prvenstveno u braniku,prednjoj maski sa pozicijama i krilima,a zadnji migavci su crvene boje tako da postoje zemlje u kojima ne moze da se registruje, ako se ne izvrse odredjena prilagodjavanja...Motor (ovaj sa 16v) je isti kao evropski i po tvrdnji majstora jedan je od najboljih motora koje je Ford ikada napravio...Osim toga ima limitator brzine na cini mi se 110 mph koji je kako kazu u servisu za americke automobile u BG gotovo nemoguce skinuti..Na limariju imas garanciju 12 god. i s njom jos nema problema..Iz iskustva ljudi sa neta, za americki model Fokusa standardne boljke su zapushenje filtera goriva(iskusio taj problem), a nekad i kvar same pumpe i situacija da se kljuc zalomi u bravi, koja bas i nije jevtina..Modeli posle 2000 su bolje uradjeni..Rezervni delovi se lako nalaze..
p.s. kompjuter zahteva americki test aparat, a njega u Grand motors-u nemaju, vec samo u Fordovom servisu na Starom sajmistu, tako da je covek osudjen da ide tamo ukoliko uzme "Amerikanca"..
http://www.autoproda.../ford/focus.php
Inache ja vozim americhki Focus, Zetec motor, 2.0 16v, 2000 god. i nemam nikakvih posebnih problema, iako sam i ja chuo da je evropski bolje odradjen. Razlika je prvenstveno u braniku,prednjoj maski sa pozicijama i krilima,a zadnji migavci su crvene boje tako da postoje zemlje u kojima ne moze da se registruje, ako se ne izvrse odredjena prilagodjavanja...Motor (ovaj sa 16v) je isti kao evropski i po tvrdnji majstora jedan je od najboljih motora koje je Ford ikada napravio...Osim toga ima limitator brzine na cini mi se 110 mph koji je kako kazu u servisu za americke automobile u BG gotovo nemoguce skinuti..Na limariju imas garanciju 12 god. i s njom jos nema problema..Iz iskustva ljudi sa neta, za americki model Fokusa standardne boljke su zapushenje filtera goriva(iskusio taj problem), a nekad i kvar same pumpe i situacija da se kljuc zalomi u bravi, koja bas i nije jevtina..Modeli posle 2000 su bolje uradjeni..Rezervni delovi se lako nalaze..
p.s. kompjuter zahteva americki test aparat, a njega u Grand motors-u nemaju, vec samo u Fordovom servisu na Starom sajmistu, tako da je covek osudjen da ide tamo ukoliko uzme "Amerikanca"..
#9
Posted 25 November 2006 - 16:38
A imali neko iskustva sa ugradnjom GPL u focusa?