QUOTE(Ptteski @ 10 May 2006, 22:57)
1.Kako gledate na gasenje BK televizije i sta mislite o Bujosevicevoj (nepromisljenoj) izjavi, da su isto tako gasili i telegraf.
2.Da li je igde moguce naci neke primerke Dnevnog Telegrafa ili Evropjanina?
3.Kako danas gledate na vreme kada je trajala borba izmedju urednika DTa i Evropljanina sa rezimom? Da li je to bio poslednji primer slobodnog novinarstva (u stampi) do danas?
4.Sta danas mislite o Tijanicu i Ljiljani Smajlovic?
Znam da su ovo potencijalno potresna pitanja, pa cu razumeti, ako ne odgovorite.
Veliko postovanje za rad koji obavljate kao direktorka istorijskog arhiva Beograda.
1.Koja je procedura izbora direktora istorijskog arhiva Beograda i koje je radno vreme arhiva?
2.Kakva je zainteresovanost drustva za arhiv i njegov sadrzaj?
3.Kako je najefikasnije obuzdati neke ostrascene komentare, koje na primer g. Protic ume da iznese o periodu od 41-90 i da li treba oformiti komisiju koja ce preci jos jednom preko te proslosti i zavrsiti sa svakodnevnim spekulacijama o tom pitanju, koje se zloupotrebljavaju obilno i u drustvu i u politici.
4.Da li postoje inicijative o regionalnoj saradnji nasih, susednih i stranih istoricara i istorijskih arhiva radi stvaranja jasnijeg uvida u istoriju ovog regiona?
5.Koji rezim je znacajniji za buducnost Srbije u istorijskom smislu:
Milosevicev, Kostunicin ili Djindjicev?
6.Kako gledate na izjave tipa: Radikali nisu nikada bili na vlasti, a kako na apatiju u Srbiji.
7.Koji je najstariji dokument u arhivu grada?
2.Da li je igde moguce naci neke primerke Dnevnog Telegrafa ili Evropjanina?
3.Kako danas gledate na vreme kada je trajala borba izmedju urednika DTa i Evropljanina sa rezimom? Da li je to bio poslednji primer slobodnog novinarstva (u stampi) do danas?
4.Sta danas mislite o Tijanicu i Ljiljani Smajlovic?
Znam da su ovo potencijalno potresna pitanja, pa cu razumeti, ako ne odgovorite.
Veliko postovanje za rad koji obavljate kao direktorka istorijskog arhiva Beograda.
1.Koja je procedura izbora direktora istorijskog arhiva Beograda i koje je radno vreme arhiva?
2.Kakva je zainteresovanost drustva za arhiv i njegov sadrzaj?
3.Kako je najefikasnije obuzdati neke ostrascene komentare, koje na primer g. Protic ume da iznese o periodu od 41-90 i da li treba oformiti komisiju koja ce preci jos jednom preko te proslosti i zavrsiti sa svakodnevnim spekulacijama o tom pitanju, koje se zloupotrebljavaju obilno i u drustvu i u politici.
4.Da li postoje inicijative o regionalnoj saradnji nasih, susednih i stranih istoricara i istorijskih arhiva radi stvaranja jasnijeg uvida u istoriju ovog regiona?
5.Koji rezim je znacajniji za buducnost Srbije u istorijskom smislu:
Milosevicev, Kostunicin ili Djindjicev?
6.Kako gledate na izjave tipa: Radikali nisu nikada bili na vlasti, a kako na apatiju u Srbiji.
7.Koji je najstariji dokument u arhivu grada?
1. Bujoševićeva izjava jeste malo više emocionalna. Naravno da BK I DT nisu isto. On kao novinar, nažalost, stalno doživljava da se gase mediji za koje radi, stoga je i revolt opravdan.
2. Nažalost ne, osim u Narodnoj biblioteci.
3. Borbe, da!
4. Više – manje, uvek isto mislim o ljudima. Kad ih upoznam nastojim izdvojiti dobre i loše crte, ili mišljenja koja ih karakterišu. Prema tome, isto mislim o njima danas, kao što sam mislila kad sam ih upoznala.
1. Mene je na ovo mesto postavila vlada Zorana Đinđića, a u drugom mandatu Skupština grada.
2. Pa trudim se da tu zainteresovanost izazovem.
3. Jednostavno, držati se činjenica što je, uostalom i osnovni zadatak istoričara I temeljna etička kategorija istorijske nauke.
4. Postoji od 1998. od tada je pod pokroviteljstvom nemačke fondacije “fridrih nauman” počeo dijalog srpskih I hrvatskih istoričara. U tome sam od početka učestvovala i do sada je izašlo gotovo 7 svezaka “dijaloga”
5. Đinđićev naravno.
6. Kao falsifikat, naravno. Apatija u Srbiji je zapravo politički stav građana koji s pravom smatraju da u Srbiji nema politički definisanog projekta zbog kojeg bi se angažovali. Uostalom, ubistvo premijera bilo je poslednja kap u čaši vere u mogućnost promene.
7. Dijalog Osmanlije i Hrišćanima o vojno-političkoj situaciji u osmanlijskom carstvu (XVI vek)