Jump to content


Photo

Dacia Logan


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
62 replies to this topic

#46 maksas

maksas
  • Members
  • 1,625 posts

Posted 17 February 2007 - 14:41

QUOTE(krios @ 17 Feb 2007, 14:27)
Dovoljno je provozati se jedan sat sa Chevrolet i zatim jedan sat sa Daciom....
Dacia je sranje nekvalitetno sa slabim materijalima i ima užasnu aktivnu bezbednost....

a vi odlučite šta vam je bolje ali ne odlučujte pre nego što probate !!!


blink.gif

EuroNcap: Chevrolet Aveo (*) - Dacia Logan (***)

#47 Anadion

Anadion
  • Members
  • 481 posts

Posted 17 February 2007 - 15:52

QUOTE(alpiner @ 17 Feb 2007, 13:17)
Da... na bubuljicu u poodmaklom stadijumu od 8.360€.
Plate Giugiaru da uradi dizajn i od svih projekata odaberu ovo đubre. Veličanstveno!


Dizajn je tesno povezan sa cenom automobila, jer dobar izgled zahteva vise obrade, a to automatski povecava cenu. Ne kazem da je Aveo najlepsi auto na trzistu, ali za Daciju je Miss.

#48 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,245 posts

Posted 17 February 2007 - 16:54

QUOTE(Anadion @ 17 Feb 2007, 15:52)
Dizajn je tesno povezan sa cenom automobila, jer dobar izgled zahteva vise obrade, a to automatski povecava cenu. Ne kazem da je Aveo najlepsi auto na trzistu, ali za Daciju je Miss.

Pa šta onda očekuješ od Logana koji je 7000€.

maksas,
Kapa dole! Krakto i jasno.

#49 Anadion

Anadion
  • Members
  • 481 posts

Posted 17 February 2007 - 16:58

QUOTE(alpiner @ 17 Feb 2007, 16:54)
Pa šta onda očekuješ od Logana koji je 7000€.


Sustina je u tome da za slicne pare moze da se kupi lepse i bolje od Logana.

#50 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 17 February 2007 - 17:19

QUOTE(krios @ 17 Feb 2007, 14:27)
Dovoljno je provozati se jedan sat sa Chevrolet i zatim jedan sat sa Daciom....
Dacia je sranje nekvalitetno sa slabim materijalima i ima užasnu aktivnu bezbednost....

a vi odlučite šta vam je bolje ali ne odlučujte pre nego što probate !!!



QUOTE(maksas @ 17 Feb 2007, 14:41)

Hihihihihii smile.gif Ja se ne bih vise pojavljivao ovde da mi je neko utero oviliki. Btw, Dacia Logan i taj Daewoo Aveo na slici uopste nisu za poredjenje. Sa Loganom se da porediti Laceti, mada je nesto duzi.

#51 krios

krios
  • Banned
  • 344 posts

Posted 18 February 2007 - 15:51

QUOTE(maksas @ 17 Feb 2007, 15:41)



Znaš li ti uopšte šta je aktivna sigurnost. Ja o pasivni nisam pričao a pasivna je upravo to što si ti sad pokazao....

Aktivna sigurnost je ta koja spašava živote a ne euro ncap (pasivna) !

A i ako pogledaš malo tabelu i nema neke razlike. Da ne pričam o tome da si pogrešio i postovao samo score od jednog testa ... overall oba imaju 3 zvezdice na euro ncap !!! A aveo ima tri modela ( model sa 3 vrata dobio je 3 zvezdice dok je onaj limuzina sa 4 vrata dobio 2 zvezdice, nijedan 1 zvezdicu overall kako ti prikazuješ ) Razlika je minimalna a recomo pasivna sigurnost za decu je veća u Aveu nego Loganu.

Mora da si neki dealer Logana .... čim tako bacaš DATA samo onu koja ide u prilog Loganu .....

Ali opet ... pričamo o aktivnoj bezbednosti koja igra veču ulogu da li ćemo preživeti ili ne a to je recimo i čak 45 metara treba Loganu da se zaustavi sa 100km/h.



A i ovaj gore ima pravo Logan ima 15cm veću daljinu izmedju točkova pa je drugi razred avtomobila .....

#52 maksas

maksas
  • Members
  • 1,625 posts

Posted 18 February 2007 - 18:32

QUOTE(krios @ 18 Feb 2007, 15:51)
Znaš li ti uopšte šta je aktivna sigurnost. Ja o pasivni nisam pričao a pasivna je upravo to što si ti sad pokazao....
Aktivna sigurnost je ta koja spašava živote a ne euro ncap (pasivna) !


Ja bih rekao i jedna i druga, a prikazao sam pasivnu, zato sto na netu nigde nisam iskopao detaljan test aktivne bezbednosti za Aveo. Ako imas neki pri sebi, prosledi, pa da uporedimo.

QUOTE(krios @ 18 Feb 2007, 15:51)
A i ako pogledaš malo tabelu i nema neke razlike. Da ne pričam o tome da si pogrešio i postovao samo score od jednog testa ...


Najvaznijeg - zastita putnika, a ne pesaka.

QUOTE(krios @ 18 Feb 2007, 15:51)
Mora da si neki dealer Logana .... čim tako bacaš DATA samo onu koja ide u prilog Loganu .....


laugh.gif

Sure... Sta tek reci za tebe!? U Loganu se nikada nisam vozio, niti radim za njih, dok u Chevroletu jesam (Lacetti). I jedan i drugi su mi blago receno odvratni, ali to nije bitno za ovu temu.

QUOTE(krios @ 18 Feb 2007, 15:51)
Ali opet ... pričamo o aktivnoj bezbednosti koja igra veču ulogu da li ćemo preživeti ili ne a to je recimo i čak 45 metara treba Loganu da se zaustavi sa 100km/h.
A i ovaj gore ima pravo Logan ima 15cm veću daljinu izmedju točkova pa je drugi razred avtomobila .....


Pa sto ih onda poredis? rolleyes.gif Evo ti nama ovde lepo prenesi neko poredjenje Logana i Lacetti-a, a zatim navedi njihove cene. Mozda Chevrolet i jeste malo kvalitetniji od Logana, ali je zato i prilicno skuplji.

U stvari, ne treba, evo navescu ja cene. Najjeftiniji Lacetti, benzinac 1.4 16V SE sa ABS-om, jednim vazdusnim jastukom je oko 13.500eur. Najjeftiniji dizelas je 16.700 eur, dok je najskuplji Logan (dizel) 11.500eur.
Cak je i najjeftiniji model Avea sa troje vrata skuplji od osnovne verzije Logana za 1500eur. Zbog toga ovo tvoje poredjenje ne stoji.

edit: cene i jos po nesto

Edited by maksas, 18 February 2007 - 18:52.


#53 krios

krios
  • Banned
  • 344 posts

Posted 18 February 2007 - 22:35

QUOTE(maksas @ 18 Feb 2007, 19:32)
Ja bih rekao i jedna i druga, a prikazao sam pasivnu, zato sto na netu nigde nisam iskopao detaljan test aktivne bezbednosti za Aveo. Ako imas neki pri sebi, prosledi, pa da uporedimo.
Najvaznijeg - zastita putnika, a ne pesaka.
laugh.gif

Sure... Sta tek reci za tebe!? U Loganu se nikada nisam vozio, niti radim za njih, dok u Chevroletu jesam (Lacetti). I jedan i drugi su mi blago receno odvratni, ali to nije bitno za ovu temu.
Pa sto ih onda poredis?  rolleyes.gif  Evo ti nama ovde lepo prenesi neko poredjenje Logana i Lacetti-a, a zatim navedi njihove cene. Mozda Chevrolet i jeste malo kvalitetniji od Logana, ali je zato i prilicno skuplji.

U stvari, ne treba, evo navescu ja cene. Najjeftiniji Lacetti, benzinac 1.4 16V SE sa ABS-om, jednim vazdusnim jastukom je oko 13.500eur. Najjeftiniji dizelas je 16.700 eur, dok je najskuplji Logan (dizel) 11.500eur.
Cak je i najjeftiniji model Avea sa troje vrata skuplji od osnovne verzije Logana za 1500eur. Zbog toga ovo tvoje poredjenje ne stoji.

edit: cene i jos po nesto


Koliko vidim i nema baš neke razlike u testovima ili su minimalne izmedju avea i logana. Ne znam šta ti gledaš ....

Što se tiče aktivne sigurnosti e pa vozio sam oba po više puta i to po dosta kilometara po svim mogućim putovima po Sloveniji. Pored ovih dva vozio sam i thaliu tek tako da ti objasnim moja iskustva. Vozio sam po autoputu i po svakojakim krivinama pored reke Soče itd.

Logan se je snašao bolje nego aveo samo kod brzina iznad 130km/h inače u svemu prednjači aveo. Što se tiče prostora ne vidim neke razlike za kolena pozadi a napred se mnogo bolje sedi u aveu. Logan ima više za prtljag ali tu imaš aveo 4v pa si na istom.
I onda tu smo na krivinama gde aveo pojede logana samo tako. Loganov zadnji deo čim je malo mokar put leti i leti. Aveo iako se malo više naginje ( zbog malo "lakših" amortizera ) udobniji je i mnogo bolje ide u krivine. Jedino ako ga teraš do maksimuma sprednji deo beži onako. Sve u svemu kad jih poredim a vozio sam jedan dan jedan a drugi dan drugi, kako kad. Aveo je mnogo "veći" automobil nego Logan.
Sa nijednim nije bilo nekakvih problema ali osećaj sigurnosti je mnogo bolji u Aveu. Da po testovima Logan zaustavlja na pazi to suvom putu za 45m a aveo za 40m.

To je aktivna sigurnost što ti spasi život ! 5 metara ! A ako ideš u drvo sa jednim i drugim isti ti je đoka !

Za cene u srbiji ne znam ali u Sloveniji su cene za aveo i logan iste. Čak chevrolet ima nekoliko akcija i tako dalje i dobiješ avea za 7 000 sa 2 airbag, cd, klima itd ....

A onaj koji kupuje dizel motor u auto ranga Logan i Aveo je smešan i glup. Misli da će uštedeti. E pa kad vidi posle 3-4 godine da je tek sad došao na računico razmisliće sledeći put......Jedino ako kupuješ auto za 10 godina onda ok ali što je renault dizel stariji to više troškova o tome ne treba da pričam jeli ? Pitajte vlasnike thalie dCi sa 120 000 km tongue.gif

Onako valjda se zna šta bi ja kupio ali to je moja subjektivna ocena zato sam i nekoliko puta napisao. Pre nego što kupujete auto idite probajte !!! Mnogo naroda zaboravi to. Nisu više 80ete pa da nema ponude .... jel da !

#54 maksas

maksas
  • Members
  • 1,625 posts

Posted 18 February 2007 - 23:44

Pa i po ovome sto si ti ovde naveo, deluje kao da su veoma slicni automobili. Zato ne vidim onda cemu ono

QUOTE
Dacia je sranje nekvalitetno sa slabim materijalima i ima užasnu aktivnu bezbednost....


kada su oba manje vise isto sranje, sto je i normalno s obzirom na to koliko kostaju. rolleyes.gif

#55 krios

krios
  • Banned
  • 344 posts

Posted 19 February 2007 - 02:09

QUOTE(maksas @ 19 Feb 2007, 00:44)
Pa i po ovome sto si ti ovde naveo, deluje kao da su veoma slicni automobili. Zato ne vidim onda cemu ono
kada su oba manje vise isto sranje, sto je i normalno s obzirom na to koliko kostaju.  rolleyes.gif


Pa baš ta užasna aktivnu bezbednost je ta zbog koje ne volim Logana. Pravo da ti kažem nisam još vozio auto koji bi tako nosio zadnji deo na mokrom. Sad ako ideš 50km/h nema uopšte veze koji auto voziš ? wink.gif

A da i plastika unutra je bar za klasu bolja kod avea nego kod logana. Jeg ba Logan ostao tamo negde kod starijeg brata Avea, Lanosa biggrin.gif tu so njih dvoje.

Aveo je bolji za vožnju, sigurniji po mom iskustvu. Naravno neki neče videti razlike....

Edited by krios, 19 February 2007 - 02:10.


#56 heilel

heilel
  • Members
  • 798 posts

Posted 23 February 2007 - 03:48

dacia logan - druga najruznija kola na svetu!
prva su....fiat multipla puke.gif


#57 Anadion

Anadion
  • Members
  • 481 posts

Posted 23 February 2007 - 13:59

^^ Vec mogu da zamislim Miki Mausa za volanom Multiple tongue.gif

#58 Drinski67

Drinski67
  • Members
  • 6 posts

Posted 12 March 2007 - 00:36

Isakson, Vic,

Bord Kompjuter:
- u mom uputstvu su navedene funkcije kao sto je Vic pomenuo:

1. ukupna kilometraza
2. Kilometraza predjena od trenukta ponistavanja
3. Predjena kilometraza od trenutka sipanja goriva
4. Trenutna potrosnja goriva
5. Prosecna potrosnja goriva
6. Prosecna brzina
7. Broj km koji mogu da se predju sa preostalim gorivom

ali ja ne kapiram kako se razlikuje: trenutna i prosecna potrosnja goriva; pa ujedno molim Vic-a da nam objasni kako zna kada displej pokazije trenutnu, a kakda prosecnu potrosnju?

Vic! Jos jedno piranje za tebe: da li ti se sam od sebe resetuje ovaj drugi brojac? Npr. ja ga resetujem kad sipam gorivo i posle 100-tinjak km se sam resetuje i pocne ponovo da meri prosecnu potrosnju i sve ostalo od 3 do 7...

Inace postoje 2 brojaca "dnevne kilometraze" koja mogu da rade potpuna nezavisno:
- jedan klasican (naveden pod tackom 2.) i drugi koji ima veze sa drugom vrstom resetovanja a koja se odnosi na tacke 3,4,5,6 i 7.

Postoje 2 komande za rad sa bordom: 1) dugmence na instrument tabli i 2) dugmence na rucici brisaca.

1. dugme sluzi za podesavanje (astronomskog) vremena i za resetovanje dneve kliometraze i svih ostalih merenja (od 3 do 7). To znaci da mozes da resetujes 1. brojac kad napunis rezervoar, na primer, a 2. da resetujes kad iz gradske voznje prelazis na voznju po autoputu, pa pri prelasku iz grada ocitas koliko ti trosi u gradu, a onda izadjes na autoput i resetujes 2. brojac, i od tada pocinje ponovno merenje prosecne potrosnje, predjenog puta od tog resetovanja (tj. sve od 3 do 7).

Klima:

Klima je manuelna sto znaci da imas dugme kojim je ukljucujes kada ti je vruce i sam je iskljucis kada smatras da si se dovoljno rashladio. Takvom nacinu rada nedostaje termostat (slicno kao za TA pec) koji bi iskljucio klimu kada temperatura padne na pozeljnu). Mejutim nasao sam jednu firmu ("Ino elektronika" 063/218-405) koja za 50 evra ugradjuje uredjaj koji ti pretvara manuelnu klimu u digitalnu: na displeju pratis spoljnu i unutrasnju temperaturu te odredjujes ciljnu temperaturu pri kojoj ce se klima iskljuciti kada se kabina ohladi, odnosno ukljuciti kada se ponovo ugreje... kao kucna klima)... a imaju i ugovor sa Integrom tako da ti vredi i garancija...

Kod preuzimanja:

ne potpisuj u radnji da si preuzeo auto dok ti ne urade nulti servis i ne proveris da li se u auto nalaze sve stvari po spisku koji se vec nalazi u autu. Inace dobija se dizalica, kljuc za ratkapne (ko je dobio alufelne) i kljuc za skidanje tocka i rezervni tocak, upaljac, piksla, radio koji si trazio (sa ili bez MP3 citaca), gume koje su ti obacali i td..

Kad potpisujes predracun, trazi da se dodaju stavke za gume (ja dobio dobre kontinentalove) i za radio, odnosno sve sto ti obecavaju dok ne das kaparu trazi da se unese poimenicno u predracun.

Meni su napisali u predracun parking senzore, ali kod isporuke umesto da mi daju one sto kostaju 100 evra, probali da mi daju one od 50 evra (samo traka umesto ultrazvucnih senzora, bez displeja u metrima vec samo zvucni signal)...

Nulti servis podrazumeva: podesavanje i proveru svega kao na tehnickom pregedu za registraciju s tim da oni odmah otklanjaju nedostatke; a nedostaci mogu biti: podesenost farova, prskalica vetrobrana, pritisak u gumama, nivo motornog i kocnog ulja, kao i hiraulicnog ulja za upravljac, nivo tecnosti za hladjenje motora i tacka smrzavanja...

Narocito proveri da li je lak na karoseriji ostecen ili fabricki lose izveden (suze ili otpadanja laka tako da se vidi osnovna boja) i proveri koliko je auto presao na kilomatar satu: da ti ne uvale neki koji su novonari drndali ili sluzio da kupci malo degustiraju... moj je bio presao 24KM kad sam ga preuzeo...

Sve proveri pre potpisivanja prijema vozila, jer ces kasnije morati da ih molis za sitne neodstatke:

Inace, za 3 meseca i 20 dana sam presao 6500KM i prezadovoljan sam autom u smislu da vredi svaki avro koji sam platio. Potrosnja je po Beogradu oko 6.7 l/100km po bord kompjuteru, a po tocenju goriva od 5.5 do 6 l/100km (tocim uvek pun rezervoar do iskakanja pistolja uvek na jednoj od 3 pumpe). Na otvorenom po autoputu brzinom 120 km/h u 5. brzini trosi oko 5.4 l/100km, a po reginonalnim putevima (ibarska m. npr) od 4.38 do 4.5 l/100km (takodje po tocenju goriva a slicno je i po brod kompjuteru). Inace motor je 1.5 dci i sipam eurodizel.

Za potrosnu je kljucna stvar brojo brtaja: Mozes da ides 3. brzinom na 2500 o/min i onda ti trosi oko 5.5 ili da ides 4. brzinom na 1500-1700 o/min i onda ti trosi oko 4.3 l/100km.

Prosle nedelje sam ga terao po planini Tari malo agresivnijom voznjom: 3. brziniom na 2500 o/min i tada je bord pokaziovao 5.5 l/100km. Upravljac se takodje dobro pokazao po planinsim krivudavim putevima. Takodje i vesanje je bilo udobno. Na povratku u BGD sam ga par puta naterao 4. brzinom na 3000 o/min prilikom preticanja. Ne znam koliko je povukao (nisam imao kad da se zezam sa brodom dok preticem), ali sam bio odusevljen ubrzanjem. Zaista fantasticno ubrzanje za takav auto. Inace po prospektu pise da ubrzava za 15.5 sek do 100km.

Srecno za novim Loganom

#59 Vic

Vic
  • Members
  • 4 posts

Posted 12 March 2007 - 11:51

QUOTE(Drinski67 @ 12 Mar 2007, 00:36)
Isakson, Vic,

Bord Kompjuter:
- u mom uputstvu su navedene funkcije kao sto je Vic pomenuo:

1. ukupna kilometraza
2. Kilometraza predjena od trenukta ponistavanja
3. Predjena kilometraza od trenutka sipanja goriva
4. Trenutna potrosnja goriva
5. Prosecna potrosnja goriva
6. Prosecna brzina
7. Broj km koji mogu da se predju sa preostalim gorivom

ali ja ne kapiram kako se razlikuje: trenutna i prosecna potrosnja goriva; pa ujedno molim Vic-a da nam objasni kako zna kada displej pokazije trenutnu, a kakda prosecnu potrosnju?

Vic! Jos jedno piranje za tebe: da li ti se sam od sebe resetuje ovaj drugi brojac? Npr. ja ga resetujem kad sipam gorivo i posle 100-tinjak km se sam resetuje i pocne ponovo da meri prosecnu potrosnju i sve ostalo od 3 do 7...

Inace postoje 2 brojaca "dnevne kilometraze" koja mogu da rade potpuna nezavisno:
- jedan klasican (naveden pod tackom 2.) i drugi koji ima veze sa drugom vrstom resetovanja a koja se odnosi na tacke 3,4,5,6 i 7.

Postoje 2 komande za rad sa bordom: 1) dugmence na instrument tabli i 2) dugmence na rucici brisaca.

1. dugme sluzi za podesavanje (astronomskog) vremena i za resetovanje dneve kliometraze i svih ostalih merenja (od 3 do 7). To znaci da mozes da resetujes 1. brojac kad napunis rezervoar, na primer, a 2. da resetujes kad iz gradske voznje prelazis na voznju po autoputu, pa pri prelasku iz grada ocitas koliko ti trosi u gradu, a onda izadjes na autoput i resetujes 2. brojac, i od tada pocinje ponovno merenje prosecne potrosnje, predjenog puta od tog resetovanja (tj. sve od 3 do


Ja vozim Clia, mada koliko vidim dacia je uzela board iz clia. Sto se funkcija tice, samo predjena klimotreza od poslednjeg resetovanja (2) je odvojena od ostalih funkcija. Vecina ostalih funkcija (broj km od sipanja goriva, i sl) se ponistavaju u slucaju resetovanja prosecne potrosnje ili broja predjenih km od sipanja goriva. Znaci kada sipam gorivo i ponistim prosecnu potrosnju ili broj potrosenih litara, automatski mi se ponistavaju svi ostali brojaci koji su vezani za gorivo.
Sto se prosecne i trenutne potrosnje tice, to se jasno razlikuje, jer su u pitanju 2 odvojena menija (barem kod clia). Trenutna potrosnja konstantno varira (od 3.2 -13 litara u mom slucaju) dok se prosecna potrosnja polako menja.

#60 vacuumpack

vacuumpack
  • Members
  • 3 posts

Posted 17 June 2007 - 16:58

kupio sam logana proslog oktobra i isporucen mi je sa ugradjenim uredjajem za auto gas. ugradnja je obavljena kod valjda jedinog ovlascenog servisera u beogradu. od prvog dana sam primetio problem, najcesce ujutro kad ga startujem ili uopste kad je auto potpuno hladan, u vidu podrhtavanja, promene broja obrtaja, od visokog do vrlo niskog (kao da hoce da se ugasi). to sve traje obicno nekoliko minuta i cim prebaci na plin podrhtavanje nestane. dakle problem je prisutan samo dok auto radi na benzin. vozio sam ga na servis na staro sajmiste 4 puta ali nista nisu uradili. menjali su sve moguce... ali 'dzaba posla'...

da li je neko imao slican problem i da li neko zna o cemu se radi.

unapred havala na bilo kakvom savetu.