ali je dizajniran pre nulte serije, right ?!
savremen "komon-reil-turbo-dizel" motor i menjac iz klija 2(4.3l na 100km - provereno pri 90km/h u 5. brzini), ABS, klima uredjaj; bord komp; veliki prostor za putnike i prtljag (510l);otvaranje gepeka bez kljuca(!); robusna konstrukcija, vesanje prilagodjeno losim putevima, aluminijumske 15" felne, grejac zadnjeg stakla i retrovizora, el. podesavanje spoljnih retrovitzora, el. podizaci prednjih i zadnjih prozora, metalik boja, vozacevo sediste podesivo i po visini sa podesavanjem ispupcenja u lumbalnom delu ledja; centralna brava sa daljinskim otvaranjem; kodirani kljuc; blokada motora, maglenke(zaboravio ranije da ih pomenem);
ajde molim te ponovo pročitaj šta laguna ima po defaultu od opreme...
baš taj common rail motor, i digitalnu klimu, i bord comp, i abs, i bla bla
nema frke, a evo i fiat stilo ima jtd motor, vectra isto,... pritom stilo ima i lepši enterijer, a i spoljašnjost i sličnu opremu, a koštaaaaa... mnogo manje. o vectri i da ne pričam
ja isto mrzim upoznavanje sa majstorovim bioritmom, ali ja sam jednom sad otišao kod majstora i narednih godinu dana me neće videti
Ovaj auto od tonu i po troši 6.5l evrodizela van grada, sa uključenom klimom, pri brzini od 140-160 km/h. (bilo je i 120 i 180 ali recimo da mogu da kažem 140-160). Nisam ga nikad za ovih 4000km probao šestom 90-100 (auto ima 6 brzina) duže od kilometar-dva...
Fiat Stilo 2002. i Opel Vectra 2003 koje sam takođe imao prilike da vozim imaju sličnu potrošnju (doduše stilo možda malo veću u odnosu na težinu karoserije)
Kao što rekoh skidanje celofana je skup (i po meni bezvezan u našim uslovima) sport. Pa ko šta voli... (i čemu teži)