Jump to content


Photo

Dacia Logan


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
62 replies to this topic

#31 bojan33

bojan33
  • Members
  • 247 posts

Posted 04 February 2007 - 11:54

QUOTE(Drinski67 @ 3 Feb 2007, 23:28)
- kadet je bio 86 godiste.


ali je dizajniran pre nulte serije, right ?!

QUOTE
Ali, koji auto, posto i gde ima da se kupi auto sa sledecim katakteristikama: unsure.gif

savremen "komon-reil-turbo-dizel" motor i menjac iz klija 2(4.3l na 100km - provereno pri 90km/h u 5. brzini), ABS, klima uredjaj; bord komp; veliki prostor za putnike i prtljag (510l);otvaranje gepeka bez kljuca(!); robusna konstrukcija, vesanje prilagodjeno losim putevima, aluminijumske 15" felne, grejac zadnjeg stakla i retrovizora, el. podesavanje spoljnih retrovitzora, el. podizaci prednjih i zadnjih prozora, metalik boja, vozacevo sediste podesivo i po visini sa podesavanjem ispupcenja u lumbalnom delu ledja; centralna brava sa daljinskim otvaranjem; kodirani kljuc; blokada motora, maglenke(zaboravio ranije da ih pomenem);


ajde molim te ponovo pročitaj šta laguna ima po defaultu od opreme... rolleyes.gif

baš taj common rail motor, i digitalnu klimu, i bord comp, i abs, i bla bla

QUOTE
Bas bih bio zahvalan za konkretan odgovor ...


nema frke, a evo i fiat stilo ima jtd motor, vectra isto,... pritom stilo ima i lepši enterijer, a i spoljašnjost i sličnu opremu, a koštaaaaa... mnogo manje. o vectri i da ne pričam

QUOTE
- i ovde se slazemo; samo ja nisam mogao da nadjem takav auto; kakav sam baksuz posle mesec dana bih morao da radim ne nulti servis vec generalku... a vec sam bio sit svracanja kod majstora sa kadetom...


ja isto mrzim upoznavanje sa majstorovim bioritmom, ali ja sam jednom sad otišao kod majstora i narednih godinu dana me neće videti

QUOTE
nisi napisao koliko trosi van grada?


Ovaj auto od tonu i po troši 6.5l evrodizela van grada, sa uključenom klimom, pri brzini od 140-160 km/h. (bilo je i 120 i 180 ali recimo da mogu da kažem 140-160). Nisam ga nikad za ovih 4000km probao šestom 90-100 (auto ima 6 brzina) duže od kilometar-dva...

Fiat Stilo 2002. i Opel Vectra 2003 koje sam takođe imao prilike da vozim imaju sličnu potrošnju (doduše stilo možda malo veću u odnosu na težinu karoserije)

QUOTE
Bas sam imao velliku zelju da prvu put u zivotu nekom auto budem prvi  thumbsup.gif


Kao što rekoh skidanje celofana je skup (i po meni bezvezan u našim uslovima) sport. Pa ko šta voli... (i čemu teži)



#32 bojan33

bojan33
  • Members
  • 247 posts

Posted 04 February 2007 - 12:02

QUOTE(KishiRobert @ 3 Feb 2007, 23:55)
samo mi jedno kazi,
da li si ti siguran da ta tvoja laguna ima "samo" oko 100.000km predjeno?

ja licno mislim da svi ti polovni noviji automobili imaju mnogo vise predjeno,nego sto cager pokazuje.


e sad, za te stvari, uzmeš broj karoserije, odeš u hit auto, izdiktiraš broj, oni preko neta provere sve i za pola sata ti pokažu papir sa kilometražom na poslednjem servisu na zapadu, originalnim motorom ugrađenim u auto, i tako te stvari...

recimo, bile su dve iste lagune na tom placu, sličnih kilometraža, ali posle provere oba broja karoserije ispostavilo se da na jednoj laguni unutra nije bio fabrički ugrađen motor, pa je izbor pao na drugu lagunu...

#33 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 04 February 2007 - 12:17

QUOTE(Carlos @ 4 Feb 2007, 08:19)
Računaj da je optrilike ta cifra. Prosečan auto u proseku pređe godišnje oko 20 000 - 30 000 km. Tako računaju i proizvođači automobila kada daju garanciju - recimo Chevrolet ovde daje 5 godina ili 100 000 km, Toyota čini mi se 3 godine ili istih 100 000 km. Naravno, uvek postoji varijanta da je to bio službeni auto i da je vožen mnogo više, ali takav auto bi bio vidno pohaban.

Skoro da se uopste vise ne prodaju kola kupljena od fizickih lica. Ogromna vecina je kupljena od firmi. 99% kola akrilnih boja su od firmi, a apsolutno sva bela su kupljena takodje od firmi. To sve naravno ne znaci da su sva polovna kola koja se prodaju kod nas losa.

Za kes se vise isplati polovan auto, ali ne vidim nijedan valjan razlog da se dize kredit za kupovinu polovnog.

#34 Tresko

Tresko
  • Members
  • 7,316 posts

Posted 04 February 2007 - 13:12

QUOTE(Grunf @ 4 Feb 2007, 12:17)
Skoro da se uopste vise ne prodaju kola kupljena od fizickih lica. Ogromna vecina je kupljena od firmi. 99% kola akrilnih boja su od firmi, a apsolutno sva bela su kupljena takodje od firmi. To sve  naravno ne znaci da su sva polovna kola koja se prodaju kod nas losa.

Za kes se vise isplati polovan auto, ali ne vidim nijedan valjan razlog da se dize kredit za kupovinu polovnog.

Ovo je naročito tačno za Italiju, i za FIAT-ova vozila. FIAT redovno menja velikim klijentima svake godine, ili svake druge sva auta, a onda se polovna prodaju velikim dilerima. Svi oni beli punto, stilo i ostalo su od firmi.

#35 Isakson

Isakson
  • Members
  • 1 posts

Posted 13 February 2007 - 01:24

Zamolio bih nekog od vlasnika Logana da mi kaze nesto o tom BORD-u, negde sam procitao da ima 7 funkcija, pa me interesuje koje su i na kom to principu funkcionise. (Prosle nedelje sam narucio jednog u fullu pa sam nestrpljiv, a interesuje me taj bord)...

Takodje me interesuje o klimi, da li ona ima podesavanje tacne temperature ili ne!

Slobodno daj te i neki savet oko preuzimanja, nisam najbolje razumeo jedan od predhodnih postova ( da li se dobija dizalica, miselinke,itd..)
Hvala!

#36 stradale

stradale
  • Members
  • 83 posts

Posted 13 February 2007 - 02:27

http://www.autogodin...oban_za_daciju/

#37 Santa

Santa
  • Members
  • 125 posts

Posted 13 February 2007 - 10:28

Prvo pogledaj datum tog članka, pa zatim ovo:

Safety

In June 2005 the car achieved a 3 star rating at the EuroNCAP crash tests, lower than most other cars of it's age. This result confirms initial expectations stated earlier by Renault.

In July 2005, a "Fahrdynamik-Test" (similar to an elk-test, but not identical)conducted by the German ADAC claimed that the lack of an Electronic Stability Program by Dacia Logan makes it roll over when braking in turns while at 65 km/h. More pictures here. Later that month, the Romanian version of Top Gear claimed to have repeated the elk test and, according to the results published on their website, the Logan passed the test at speeds of 72 km/h, 84 km/h and 87 km/h. Article in Romanian [2]. However, it should be noted that the test performed by Top Gear was a standard elk-test, while the "Fahrdynamik-Test" performed the by the ADAC was quite different. Top Gear falsely claimed that the test was identical to the one performed by the ADAC. Later, on September 9, ADAC published the results of further incident investigation, showing that the rollover was actually caused by faulty tires and not by improper car design. It was later admitted by the German testers that the car failed after an unusual number of elk tests that had worn down the tires of the test car.

Citirano sa wikipedije.

http://en.wikipedia....iki/Dacia_Logan

P.S. Pogledaj i prednju levu felnu na prvoj fotografiji, kao i prednju desnu gumu na drugoj koja izleda kao da je napumpana na 1 bar, samo što ne spadne sa felne.

Edited by Santa, 13 February 2007 - 10:29.


#38 Vic

Vic
  • Members
  • 4 posts

Posted 13 February 2007 - 15:56

QUOTE(Isakson @ 13 Feb 2007, 01:24)
Zamolio bih nekog od vlasnika Logana da mi kaze nesto o tom BORD-u, negde sam procitao da ima 7 funkcija, pa me interesuje koje su i na kom to principu funkcionise. (Prosle nedelje sam narucio jednog u fullu pa sam nestrpljiv, a interesuje me taj bord)...

Takodje me interesuje o klimi, da li ona ima podesavanje tacne temperature ili ne!

Slobodno daj te  i neki savet oko preuzimanja, nisam najbolje razumeo jedan od predhodnih postova ( da li se dobija dizalica, miselinke,itd..)
Hvala!


Logan ima isti board kao Clio. Funkcije:
1. ukupna kilometraza
2. Kilometraza predjena od trenukta ponistavanja
3. Predjena kilometraza od trenutka sipanja goriva
4. Trenutna potrosnja goriva
5. Prosecna potrosnja goriva
6. Prosecna brzina
7. Broj km koji mogu da se predju sa preostalim gorivom

#39 stradale

stradale
  • Members
  • 83 posts

Posted 14 February 2007 - 17:30

@Santa

Mozda su i na onom Mercedesu A klase isto bile izduvane gume wink.gif
Da li stvarno mislis da nije sve provereno pre testa ? Mislim pogledaj lika za volanom, bez kacige u majci ide svesno da prevrne auto.. rolleyes.gif

#40 krios

krios
  • Banned
  • 344 posts

Posted 17 February 2007 - 00:53

Za te pare ne uzima se Dacia nego avto sa istoka kao što je Hyundai ( Accent ) ili Chevrolet ( Daewoo Aveo ) .... idite malo provozajte sva tri pa odlučite tongue.gif
A i Zastava Z10 ili šta je če sigurno biti sigurniji i bolji auto od sranja Dacia ....

#41 Anadion

Anadion
  • Members
  • 481 posts

Posted 17 February 2007 - 10:47

Glavni, ako ne i jedini razlog zasto nikada necu kupiti Daciju Logan je prosto odvratan dizajn tog automobila yucky.gif

I kao sto je to vec receno, za iste pare moze se uzeti neki Korejac koji je sigurno i lepsi i pouzdaniji.

#42 Anadion

Anadion
  • Members
  • 481 posts

Posted 17 February 2007 - 11:02

Primer:

Ovaj gabor kosta od 7.150 E


Dok recimo, Chevrolet Aveo krece sa 8.360E, ali zato lici na nesto


#43 Grunf

Grunf
  • Members
  • 1,066 posts

Posted 17 February 2007 - 13:03

QUOTE(krios @ 17 Feb 2007, 00:53)
auto od sranja Dacia ....

Ovaj... ta Dacia je Dacia taman onoliko koliko je i Skoda Skoda, ako me razumete.

#44 alpiner

alpiner
  • Members
  • 11,330 posts

Posted 17 February 2007 - 13:17

QUOTE(Anadion @ 17 Feb 2007, 11:02)
Primer:


Dok recimo, Chevrolet Aveo krece sa 8.360E, ali zato lici na nesto


Da... na bubuljicu u poodmaklom stadijumu od 8.360€.
Plate Giugiaru da uradi dizajn i od svih projekata odaberu ovo đubre. Veličanstveno!

#45 krios

krios
  • Banned
  • 344 posts

Posted 17 February 2007 - 14:27

Dovoljno je provozati se jedan sat sa Chevrolet i zatim jedan sat sa Daciom....
Dacia je sranje nekvalitetno sa slabim materijalima i ima užasnu aktivnu bezbednost....

a vi odlučite šta vam je bolje ali ne odlučujte pre nego što probate !!!