Jump to content


Photo

Jel' ablendujete


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
81 replies to this topic

Poll: Da upozorite one koji vam dolaze u susret? (94 member(s) have cast votes)

Da upozorite one koji vam dolaze u susret?

  1. Da, uvek (66 votes [70.21%])

    Percentage of vote: 70.21%

  2. Ponekad (17 votes [18.09%])

    Percentage of vote: 18.09%

  3. Nikad (11 votes [11.70%])

    Percentage of vote: 11.70%

Vote Guests cannot vote

#1 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 20 February 2006 - 23:51

Motorist is banned over speed trap alert
By Stewart Payne (Telegraph)


A pensioner who warned motorists of a police speed trap was convicted of wilfully obstructing a constable in the execution of his duty, banned from driving and ordered to pay £364 costs yesterday.

#2 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 20 February 2006 - 23:59

Uvek , kod nas to (jos) nije zabranjeno. A dosta se i oslanjam na upozorenja ostalih vozaca. Sa ovim nasim proizvoljnim ogranicenjima (40 na sat im je posebno drag u poslednje vreme) je nemoguce voziti po propisu.

#3 lancia

lancia
  • Members
  • 3,110 posts

Posted 21 February 2006 - 00:11

After the case he said that he had been told that fines collected from speeding motorists on that stretch of the road had netted £12,000 in one morning alone.


Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.

#4 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 21 February 2006 - 00:25

Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.

Da je drzavi zaista stalo da se vozi sporije a ne da skuplja lovu mogla bi isforsirati , recimo ogranicenje snage i kubikaze motora ili elektronsko ogranicenje brzine na recimo 130 km/h kod nas gde nigde ne moze legalno da se vozi preko 120.

#5 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 21 February 2006 - 00:27

After the case he said that he had been told that fines collected from speeding motorists on that stretch of the road had netted £12,000 in one morning alone.
Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.

<{POST_SNAPBACK}>

Cak i na auto "pisti" u Bathurstu ogranicenje je (za obican saobracaj) 60 km/h. Malo je smesno voziti tako, ali traka je toliko nezgodna (put odjednom "nestane" ispred tebe), da mi je potpuno nezamislivo kako ovi profiji tamo voze skoro 300 km/h. Postoje mesta gde moze da se vozi 'po zelji'... i stvarno, vecina modela koji se ovde prodaju razvijaju 240 km/h kao od sale*. Avanturistickiji raspolozeni Oziji znaju neke zabacene puteve gde nema radara, pa... najvise sto sam se ja usudio bilo je 180 km/h sa starom Mazdom 626, na Novom Zelandu, i to samo na kratko.

---
Zanimljivo je da (australijski) fordovi po specifikacijama razvijaju (navodno) samo do 200 km/h; kod modela XR8 medjutim, uopste _nema_ rubrike sa 'maximalnom brzinom'. :wub: ...Kazu da su oni uglavnom elektronski ograniceni na 250 km/h i da to moze da se modifikuje u servisu. Veliki biznis za Autobahn. :)

#6 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 21 February 2006 - 01:08

Avanturistickiji raspolozeni Oziji znaju neke zabacene puteve gde nema radara, pa... najvise sto sam se ja usudio bilo je 180 km/h sa starom Mazdom 626, na Novom Zelandu, i to samo na kratko.

Dobro to je vec zabava i dizanje adrenalina za one koji vole jurnjavu. Ali ja se bre osecam kao kreten dok na putu rezervisanom za saobracaj motornih sa potpuno odvojenim trakama pravim kao strela i vidljivoscu od najmanje 500m unapred vozim 60 na sat jer je neko nabio takav znak kod galenike. A to ogranicenje vazi do ulaska na autoput. O idiotskim znakovima tipa "ogranicenje 40 km/h sledecih 3km" i ne govorim. Sta bo trebalo, da merim udaljenost kad smem opet da ubrzam?
Ako i kod nas zabrane ova upozorenja moram da nadjem auto sa tempomatom. Mada, i tako ce se putna vremena produziti sto je losa vest za nas koji provodimo mnogo vremena za volanom :wub:

#7 voja i

voja i
  • Members
  • 3,917 posts

Posted 21 February 2006 - 01:10

Da je drzavi zaista stalo da se vozi sporije a ne da skuplja lovu mogla bi isforsirati , recimo ogranicenje snage i kubikaze motora ili elektronsko ogranicenje brzine na recimo 130 km/h kod nas gde nigde ne moze legalno da se vozi preko 120.

<{POST_SNAPBACK}>

pametno nema sta!
:wub:

krenes u oblizenje, i (kad.ono) elektronika te saseche na pola shlepera, ni tamo ni nazad.

dosta dobro znam sta govorim jer mi se sa prethodnim automobilom desavalo da krenem u "tesno" obilazenje, vratim u trecu, da uhvatim zalet, i ako se zaboravim, elektronika me pred kraj sasece na 6.800. chupanje, saltanje u cetvrtu, gas do daske i molis boga da onaj drugi malo uspori.

vecina ogranicenja ionako iskljucivo sluzi samo za naplacivanje haraca, i predvidjena je, ocigledno za nastarije vozilo koje se trenutno moze naci na putu. svako jutro prolazim kroz krivinu u kojoj je ogranicena brzina na 40. ponekad, kada sam u frci prodjem i sa 100, a retko i 110. a nisam samoubica.

ukoliko imas preglednost i poznajes limite onoga sto vozis nije opasno, ili je bar mnogo manje opasno od razgovora mobilnim, losih ili izlizanih guma, pregrejanih kocnica, popravljanja frizure i sminke ...

za nesrece nije kriva brzina sama po sebi, vec brzina neprilagodjena uslovima (puta, vozila, saobracaja, meteo i ... vozaca).


jos pametniji je ovaj predlog za ogranicenje snage. snaga i obrtni momenat su, ma kako to nelogicno laicima zvucalo, zapravo najvazniji element aktivne sigurnosti.


i naravno da nemam nista protiv ogranicenja (fabrickog) na 250, to je i vise nego dovoljno za voznju na 99% puteva i [debelo] preterano za 99,9% vozaca.

#8 lancia

lancia
  • Members
  • 3,110 posts

Posted 21 February 2006 - 01:28

Snagu i obrtni momenat, Vojo, na zalost, vecina koristi za izivljavanje na putu. Starno je retkost da vidis starije vozace da voze po ivici ekstrema.

#9 eoten

eoten
  • Members
  • 1,132 posts

Posted 21 February 2006 - 01:46

krenes u oblizenje, i (kad.ono) elektronika te saseche na pola shlepera, ni tamo ni nazad.

Pa je se ne zalazem za elektronsko ogranicenje brzine. Samo mi je malo cudno da se slobodno prodaju vozila koja u zadnje vreme skoro sva idu preko 170 ako nigde u ovoj zemlji nije dozvoljeno voziti preko 120.

vecina ogranicenja ionako iskljucivo sluzi samo za naplacivanje haraca, i predvidjena je, ocigledno za nastarije vozilo koje se trenutno moze naci na putu. svako jutro prolazim kroz krivinu u kojoj je ogranicena brzina na 40. ponekad, kada sam u frci prodjem i sa 100, a retko i 110. a nisam samoubica.

Same here. Problem je sto te dobro skriveni radar moze kostati od 3000 din. pa do orocavanja dozvole. A po novom zakonu bice jos gore zbog kaznenih poena.

jos pametniji je ovaj predlog za ogranicenje snage. snaga i obrtni momenat su, ma kako to nelogicno laicima zvucalo, zapravo najvazniji element aktivne sigurnosti.

Ja ne predlazem ogranicenje snage. Ali opet isto, ako je max. brzina u ovoj zemlji 120 na sat nije logicno da se prodaju cudovista od 200 i vise KS.

Pravo resenje bi po meni bilo:
1. Na autoputu povecati ogranicenje na 140-150 km/h
2. Preispitati i ostala ogranicenja koja , ako su suvise niska, cesto vise stete sigurnosti saobracaja nego sto je povecavaju
I ne bi vise bilo potrebe za blicanjem.
3. Smanjiti ili ukinuti kazne za prekoracenja brzine do 20 km/h preko dozvoljene. Ne ginu ( i ubijaju) oni koji u gradu voze 70 vec oni koji voze 130km/h

#10 martinj

martinj
  • Members
  • 1,540 posts

Posted 21 February 2006 - 02:00

Ja ne predlazem ogranicenje snage. Ali opet isto, ako je max. brzina u ovoj zemlji 120 na sat nije logicno da se prodaju cudovista od 200 i vise KS.

<{POST_SNAPBACK}>


Da, ali kako ce onda ovi novopeceni da potrose svoje "mukom zaradjene" milione...
I zar ih nece biti sramota da (svoju) (nedovoljno obucenu za bilo koje vremenske prilike) maloletnicu provozaju u npr. jugicu ili 30 godina starom kecu?

#11 jms_uk_2001

jms_uk_2001
  • Validating
  • 2,684 posts

Posted 21 February 2006 - 02:06

Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.

<{POST_SNAPBACK}>


ovde je ogranicenje 70mph na motorways, automobili mogu bez problema da voze 120-150mph, ali ako te uhvati radar da si vozio preko 100mph, oduzimaju ti dozvolu na licu mesta....

#12 Carlos

Carlos
  • Members
  • 335 posts

Posted 21 February 2006 - 09:56

ovde je ogranicenje 70mph na motorways, automobili mogu bez problema da voze 120-150mph, ali ako te uhvati radar da si vozio preko 100mph, oduzimaju ti dozvolu na licu mesta....

<{POST_SNAPBACK}>

70 mph = 112 km/h
Žasu.
Inače, ablendujem kada vidim kontrolu

#13 Rosbacher

Rosbacher
  • Members
  • 8,612 posts

Posted 21 February 2006 - 10:14

Motorist is banned over speed trap alert
By Stewart Payne (Telegraph)
A pensioner who warned motorists of a police speed trap was convicted of wilfully obstructing a constable in the execution of his duty, banned from driving and ordered to pay £364 costs yesterday.

<{POST_SNAPBACK}>


Koja glupost. Pa treba da ga nagrade sto je uspeo da smanji brzinu voznje drugih vozaca. Da li u Australiji radio stanice javljaju gde se nalazi radar? U Nemackoj je to obicaj.

#14 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 21 February 2006 - 10:18

Ovo je valjda slucaj iz Engleske.

#15 Rosbacher

Rosbacher
  • Members
  • 8,612 posts

Posted 21 February 2006 - 10:21

Glupi Englezi.