Jel' ablendujete
#1
Posted 20 February 2006 - 23:51
By Stewart Payne (Telegraph)
A pensioner who warned motorists of a police speed trap was convicted of wilfully obstructing a constable in the execution of his duty, banned from driving and ordered to pay £364 costs yesterday.
#2
Posted 20 February 2006 - 23:59
#3
Posted 21 February 2006 - 00:11
Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.
#4
Posted 21 February 2006 - 00:25
Da je drzavi zaista stalo da se vozi sporije a ne da skuplja lovu mogla bi isforsirati , recimo ogranicenje snage i kubikaze motora ili elektronsko ogranicenje brzine na recimo 130 km/h kod nas gde nigde ne moze legalno da se vozi preko 120.Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.
#5
Posted 21 February 2006 - 00:27
Cak i na auto "pisti" u Bathurstu ogranicenje je (za obican saobracaj) 60 km/h. Malo je smesno voziti tako, ali traka je toliko nezgodna (put odjednom "nestane" ispred tebe), da mi je potpuno nezamislivo kako ovi profiji tamo voze skoro 300 km/h. Postoje mesta gde moze da se vozi 'po zelji'... i stvarno, vecina modela koji se ovde prodaju razvijaju 240 km/h kao od sale*. Avanturistickiji raspolozeni Oziji znaju neke zabacene puteve gde nema radara, pa... najvise sto sam se ja usudio bilo je 180 km/h sa starom Mazdom 626, na Novom Zelandu, i to samo na kratko.After the case he said that he had been told that fines collected from speeding motorists on that stretch of the road had netted £12,000 in one morning alone.
Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.
---
Zanimljivo je da (australijski) fordovi po specifikacijama razvijaju (navodno) samo do 200 km/h; kod modela XR8 medjutim, uopste _nema_ rubrike sa 'maximalnom brzinom'. ...Kazu da su oni uglavnom elektronski ograniceni na 250 km/h i da to moze da se modifikuje u servisu. Veliki biznis za Autobahn.
#6
Posted 21 February 2006 - 01:08
Dobro to je vec zabava i dizanje adrenalina za one koji vole jurnjavu. Ali ja se bre osecam kao kreten dok na putu rezervisanom za saobracaj motornih sa potpuno odvojenim trakama pravim kao strela i vidljivoscu od najmanje 500m unapred vozim 60 na sat jer je neko nabio takav znak kod galenike. A to ogranicenje vazi do ulaska na autoput. O idiotskim znakovima tipa "ogranicenje 40 km/h sledecih 3km" i ne govorim. Sta bo trebalo, da merim udaljenost kad smem opet da ubrzam?Avanturistickiji raspolozeni Oziji znaju neke zabacene puteve gde nema radara, pa... najvise sto sam se ja usudio bilo je 180 km/h sa starom Mazdom 626, na Novom Zelandu, i to samo na kratko.
Ako i kod nas zabrane ova upozorenja moram da nadjem auto sa tempomatom. Mada, i tako ce se putna vremena produziti sto je losa vest za nas koji provodimo mnogo vremena za volanom
#7
Posted 21 February 2006 - 01:10
pametno nema sta!Da je drzavi zaista stalo da se vozi sporije a ne da skuplja lovu mogla bi isforsirati , recimo ogranicenje snage i kubikaze motora ili elektronsko ogranicenje brzine na recimo 130 km/h kod nas gde nigde ne moze legalno da se vozi preko 120.
krenes u oblizenje, i (kad.ono) elektronika te saseche na pola shlepera, ni tamo ni nazad.
dosta dobro znam sta govorim jer mi se sa prethodnim automobilom desavalo da krenem u "tesno" obilazenje, vratim u trecu, da uhvatim zalet, i ako se zaboravim, elektronika me pred kraj sasece na 6.800. chupanje, saltanje u cetvrtu, gas do daske i molis boga da onaj drugi malo uspori.
vecina ogranicenja ionako iskljucivo sluzi samo za naplacivanje haraca, i predvidjena je, ocigledno za nastarije vozilo koje se trenutno moze naci na putu. svako jutro prolazim kroz krivinu u kojoj je ogranicena brzina na 40. ponekad, kada sam u frci prodjem i sa 100, a retko i 110. a nisam samoubica.
ukoliko imas preglednost i poznajes limite onoga sto vozis nije opasno, ili je bar mnogo manje opasno od razgovora mobilnim, losih ili izlizanih guma, pregrejanih kocnica, popravljanja frizure i sminke ...
za nesrece nije kriva brzina sama po sebi, vec brzina neprilagodjena uslovima (puta, vozila, saobracaja, meteo i ... vozaca).
jos pametniji je ovaj predlog za ogranicenje snage. snaga i obrtni momenat su, ma kako to nelogicno laicima zvucalo, zapravo najvazniji element aktivne sigurnosti.
i naravno da nemam nista protiv ogranicenja (fabrickog) na 250, to je i vise nego dovoljno za voznju na 99% puteva i [debelo] preterano za 99,9% vozaca.
#8
Posted 21 February 2006 - 01:28
#9
Posted 21 February 2006 - 01:46
Pa je se ne zalazem za elektronsko ogranicenje brzine. Samo mi je malo cudno da se slobodno prodaju vozila koja u zadnje vreme skoro sva idu preko 170 ako nigde u ovoj zemlji nije dozvoljeno voziti preko 120.krenes u oblizenje, i (kad.ono) elektronika te saseche na pola shlepera, ni tamo ni nazad.
Same here. Problem je sto te dobro skriveni radar moze kostati od 3000 din. pa do orocavanja dozvole. A po novom zakonu bice jos gore zbog kaznenih poena.vecina ogranicenja ionako iskljucivo sluzi samo za naplacivanje haraca, i predvidjena je, ocigledno za nastarije vozilo koje se trenutno moze naci na putu. svako jutro prolazim kroz krivinu u kojoj je ogranicena brzina na 40. ponekad, kada sam u frci prodjem i sa 100, a retko i 110. a nisam samoubica.
Ja ne predlazem ogranicenje snage. Ali opet isto, ako je max. brzina u ovoj zemlji 120 na sat nije logicno da se prodaju cudovista od 200 i vise KS.jos pametniji je ovaj predlog za ogranicenje snage. snaga i obrtni momenat su, ma kako to nelogicno laicima zvucalo, zapravo najvazniji element aktivne sigurnosti.
Pravo resenje bi po meni bilo:
1. Na autoputu povecati ogranicenje na 140-150 km/h
2. Preispitati i ostala ogranicenja koja , ako su suvise niska, cesto vise stete sigurnosti saobracaja nego sto je povecavaju
I ne bi vise bilo potrebe za blicanjem.
3. Smanjiti ili ukinuti kazne za prekoracenja brzine do 20 km/h preko dozvoljene. Ne ginu ( i ubijaju) oni koji u gradu voze 70 vec oni koji voze 130km/h
#10
Posted 21 February 2006 - 02:00
Ja ne predlazem ogranicenje snage. Ali opet isto, ako je max. brzina u ovoj zemlji 120 na sat nije logicno da se prodaju cudovista od 200 i vise KS.
Da, ali kako ce onda ovi novopeceni da potrose svoje "mukom zaradjene" milione...
I zar ih nece biti sramota da (svoju) (nedovoljno obucenu za bilo koje vremenske prilike) maloletnicu provozaju u npr. jugicu ili 30 godina starom kecu?
#11
Posted 21 February 2006 - 02:06
Kakav harac. Za koga li prave ove nove automobile? I najmanja sklopocija danas jezdi preko 160, a retka je prilika da negde odvozas i stotku.
ovde je ogranicenje 70mph na motorways, automobili mogu bez problema da voze 120-150mph, ali ako te uhvati radar da si vozio preko 100mph, oduzimaju ti dozvolu na licu mesta....
#12
Posted 21 February 2006 - 09:56
70 mph = 112 km/hovde je ogranicenje 70mph na motorways, automobili mogu bez problema da voze 120-150mph, ali ako te uhvati radar da si vozio preko 100mph, oduzimaju ti dozvolu na licu mesta....
Žasu.
Inače, ablendujem kada vidim kontrolu
#13
Posted 21 February 2006 - 10:14
Motorist is banned over speed trap alert
By Stewart Payne (Telegraph)
A pensioner who warned motorists of a police speed trap was convicted of wilfully obstructing a constable in the execution of his duty, banned from driving and ordered to pay £364 costs yesterday.
Koja glupost. Pa treba da ga nagrade sto je uspeo da smanji brzinu voznje drugih vozaca. Da li u Australiji radio stanice javljaju gde se nalazi radar? U Nemackoj je to obicaj.
#14
Posted 21 February 2006 - 10:18
#15
Posted 21 February 2006 - 10:21