Jump to content


Photo

Scenic 1.8 16v


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 wrecktangle

wrecktangle
  • Members
  • 998 posts

Posted 28 December 2005 - 12:29

Jes' da sam ranije planirao 406-ticu ali nesto se tu izjalovilo pa sad ispalo slijedece...
Renault Scenic 1.8 16v, 110 hiljada km, sve standardno + sa sve onim skracenicama (ABS, Multifunctional volan,zastita od kradje etc) + klimatronic, CD, 11/2000 u besprijekornom stanju, prije par dana prosao tehnicki...cijena 5800 evrica sto ce reci negdje oko 8000e na cesti (sa sve troskovima od Lyon-a do Sa) i na moje ime.
Zanima me da li neko ima iskustva sa ovim vozlima i misljenje uopste.

Edited by burgiba, 28 December 2005 - 12:41.


#2 gazza

gazza
  • Members
  • 1,084 posts

Posted 30 December 2005 - 00:19

Jes' da sam ranije planirao 406-ticu ali nesto se tu izjalovilo pa sad ispalo slijedece...
Renault Scenic 1.8 16v, 110 hiljada km, sve standardno + sa sve onim skracenicama (ABS, Multifunctional volan,zastita od kradje etc) + klimatronic, CD, 11/2000 u besprijekornom stanju, prije par dana prosao tehnicki...cijena 5800 evrica sto ce reci negdje oko 8000e na cesti (sa sve troskovima od Lyon-a do Sa) i na moje ime.
Zanima me da li neko ima iskustva sa ovim vozlima i misljenje uopste.

<{POST_SNAPBACK}>



406 je solidnija kupovina
scenic je vrlo zabavno vozilo sa milionom gadgeta koji ce ti svi prijati onoliko dugo koliko budu bili pouzdani i radili ispravno. sa francuzima je uvek frka sa svime sto radi na struju. 2 sibera koji se otvaraju elektricno, pozadi u naslonima sedista podmetaci da ti deca ne prosipaju cips po kolima, pokazivac stanja ulja u motoru (tacan broj litara tj decilitara), senzor za kisu, gomila skrivenih pregrada pregradica, bezbroj opcija za mrdanje, sklapanje i preklapanje sedista...
u voznji je jako prijatan, narocito ako nisi sklon divljanju koje rezultira pojacanim body rollom (iskosenjem vozila u krivinima) i zanosenjem dupeta. sem toga, drzanje na drumu je dobro za tu klasu i visinu vozila.
zasto ga nisam kupio? prvo zato sto ima klasican traktorski menjac, sipku od brat bratu pola metra sa hodom od jos toliko. menjas kao kad baja vozac u GSP-u menja brzine, uzmes zalet pa ga saltas sa kraja na kraj kabine. drugo, ima odurnu foru staru zilion godina, ti dajes gas, pogledas u drsku menjaca a ona se pomera napred dok dodajes gas, pomera unazad kako pustis gas. hebote, pa ti francuzi samo sto u scenica nisu ugradili francusku sobaricu da p*** vozacu, ali nisu uspeli da rese elementarne mehanicke stvari. na bazi teorije mrzim nemacka kola, ali ih na bazi prakse vozim zato sto volim da neke stvari budu na svom mestu. da se menjac ne pomera, da gas nema prazan hod, nego kad ga zalepis za pod, da vozilo arlaukne i najbrze moguce dodje do 200km/h ako je to cilj, a ne da razmislja da li sam ja to stvarno mislio ili ne.
drugim recima, fantasticno zensko vozilo u svakom pogledu, a tu budi posebno oprezan posto provereno kod lepseg pola budi hormonsku eksploziju i materinske nagone!