Jump to content


Photo
- - - - -

Najlepsi automobili


  • Please log in to reply
577 replies to this topic

#31 zodiac

zodiac
  • Members
  • 935 posts

Posted 25 October 2005 - 10:29

A sto se ovoga tice, u mom slucaju je u pitanju Spacek.
Ne samo sto su ga moji imali kad sam bila malecka, nego sto zaista ima jako karakteristican zvuk motora.
Bilo gde i bilo kad da cujes taj zvuk, ne mozes da omanes da je u pitanju Spacek sve i da hoces.

<{POST_SNAPBACK}>


Da, Spacek ima dvocilindricni boxer motor, a svi boxer motori imaju specifican zvuk (Buba, Alfa Romeo, Citroen GS, Subaru, itd). Prinz je nesto sasvim drugo, imao je obican 4R motor, ali je ipak mogao da se prepozna na 100 metara, nesto kao BMW danas. Inace, Spacek mi je 11. na listi, ali nisam mogao vise da nabacujem ovde, moram i ostalima da dam priliku da se razmahnu :lol:
  • 0

#32 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 25 October 2005 - 10:39

NSU princ :lol: :lol: :lol:

Posted Image

Aug' 70.
  • 0

#33 Danzel

Danzel
  • Members
  • 29 posts

Posted 25 October 2005 - 10:58

Peugeot 206
Peugeot 307
Ford Fusion
Renault Megane Sport
New Buba
Mini
  • 0

#34 zodiac

zodiac
  • Members
  • 935 posts

Posted 25 October 2005 - 11:21

1200c se ne racuna.
  • 0

#35 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 25 October 2005 - 13:45

1200c se ne racuna.

<{POST_SNAPBACK}>

wow. nsu-nazi :lol:
  • 0

#36 zodiac

zodiac
  • Members
  • 935 posts

Posted 25 October 2005 - 13:55

Samo ne mogu da provalim da li je ovo Typ 110 ili 1200c, posto imaju istu prednju masku... U svakom slucaju, ne racuna se zato sto je bio los. Bez dzaka cementa napred leteo je na krov pri vecim brzinama. Danak velikom prtljazniku.
  • 0

#37 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 25 October 2005 - 14:05

Samo ne mogu da provalim da li je ovo Typ 110 ili 1200c, posto imaju istu prednju masku... U svakom slucaju, ne racuna se zato sto je bio los. Bez dzaka cementa napred leteo je na krov pri vecim brzinama. Danak velikom prtljazniku.

<{POST_SNAPBACK}>

1200c
Ovaj nije odleteo na krov, odsluzio je svoje posteno.
  • 0

#38 Div

Div
  • Members
  • 7,752 posts

Posted 25 October 2005 - 14:27

Samo ne mogu da provalim da li je ovo Typ 110 ili 1200c, posto imaju istu prednju masku... U svakom slucaju, ne racuna se zato sto je bio los. Bez dzaka cementa napred leteo je na krov pri vecim brzinama. Danak velikom prtljazniku.

<{POST_SNAPBACK}>



I lošim vozačima.
  • 0

#39 zodiac

zodiac
  • Members
  • 935 posts

Posted 25 October 2005 - 14:52

Ako je los vozac onaj koji se usudi da vozi preko 120km/h, onda se slazem. Motor pozadi, tezak, snazan, brz, a napred sasvim supalj i lagan, i shodno tome sklon propinjanju i preupravljiv. Cak su i TT-ovi i TTS-ovi, iako daleko stabilniji, bili opterecivani napred pre trka, a kamoli ovo. Nema veze sa voznjom, 1200 i TYP110 su bili lose konstruisani, i tacka.
  • 0

#40 zodiac

zodiac
  • Members
  • 935 posts

Posted 25 October 2005 - 15:17

Ali, na kraju krajeva, ne mogu da sakrijem svoje zadovoljstvo sto pricamo bas o ovom automobilu, od svih. Izgleda da nisam jedini kome je Princ ostao zakovan u srce :lol:
  • 0

#41 Indy

Indy
  • Members
  • 21,392 posts

Posted 26 October 2005 - 01:05

Ako je los vozac onaj koji se usudi da vozi preko 120km/h, onda se slazem. Motor pozadi, tezak, snazan, brz, a napred sasvim supalj i lagan, i shodno tome sklon propinjanju i preupravljiv. ..

<{POST_SNAPBACK}>

Sad mi je jasnije - kad god smo imali sanse da vozimo preko 120 km/h, isli smo negde na put (tj. najcesce), sto obicno znaci da je dzinovski prtljaznik bio pun kofera i torbi, a tu je obavezno bio i veliki cooler, tj prenosni frizider, za klopu i pice. Za mene je Princ ostao simbol dobrih vremena pod drugom Bravarom. :lol: Sve posle toga je nizbrdo.
  • 0

#42 Div

Div
  • Members
  • 7,752 posts

Posted 26 October 2005 - 06:05

Ako je los vozac onaj koji se usudi da vozi preko 120km/h, onda se slazem. Motor pozadi, tezak, snazan, brz, a napred sasvim supalj i lagan, i shodno tome sklon propinjanju i preupravljiv. Cak su i TT-ovi i TTS-ovi, iako daleko stabilniji, bili opterecivani napred pre trka, a kamoli ovo. Nema veze sa voznjom, 1200 i TYP110 su bili lose konstruisani, i tacka.

<{POST_SNAPBACK}>


Znam te karakteristike NSU-a, samo sam dodao i loše vozače kao uzrok prevrtanja. Vozač mora da zna mogućnosti auta, a i svoje.
  • 0

#43 GoranBG

GoranBG
  • Members
  • 1,485 posts

Posted 26 October 2005 - 21:58

ovo luche bolje ubrzava od diabla

Posted Image
  • 0

#44 Gonzo

Gonzo
  • Members
  • 3,133 posts

Posted 27 October 2005 - 01:18

Posted Image
  • 0

#45 milosxp

milosxp
  • Members
  • 123 posts

Posted 28 October 2005 - 18:42

Posted Image
  • 0